طلبگی و هزار و یک ...

طلبگی و هزار و یک ...

بسم الله الرحمن الرحیم


×××××××××××××××××××
سرمایه محبت زهراست دین ما

ما دین خویش را به دو دنیا نمیدهیم
×××××××××××××××××××

طلبگی شغل نیست. رسالت است. مأموریت است. ادامه حرکت پیامبران الهی در طول تاریخ بشری است.

×××××××××××××××××××
غالب مطالب این تارنما قلم خود این حقیر هست و جریان کپی پیست به اینجا راهی ندارد .
×××××××××××××××××××
احتمالا به بزرگوارانی که آدرس نمیذارن جواب داده نخواهد شد .
×××××××××××××××××××
کلاً اعتقادی به تبادل لینک ندارم ؛ صلاح دونستید لینک کنید ، وبلاگ های فعال و ارزشی بدون تقاضای تبادل ، لینک خواهند شد .
×××××××××××××××××××
همسایه ی حضرت رضاییم ،هفته ای یک بار ، یک سلام به نیابت از مومنین و آشنایان سایبری هست ان شا الله.
×××××××××××××××××××
بحمد خدا روز ولادت حضرت جواد تو حرم امام مهربونی ها با یه طلبه سادات عهد یاری و یاوری بستیم و ولادت حضرت رضا رفتیم زیر یه سقف.

تنها امیدمان لبخند ‏‏صدیقه طاهره فاطمه زهرا ...
×××××××××××××××××××

عقیده دارم طلبگی جهاده ... اما همسر طلبه بودن جهاد اکبر است / خدا این کنیزای مخصوص حضرت زهرا را نصرت و تایید بفرماید .
بعضیاشون واقعاً از همه چیز زندگیشون ، از ارزوهای دنیویشون از حق و حقوقشون گذشتند تا خادمی سرباز امام زمان را کنند ... کثّرالله امثالهم /

×××××××××××××××××××


×××××××××××××××××××

چشم من و امر ولی ؛ جان من و سیّد علی /

بایگانی

الحمدلله ...

چهارشنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۱، ۱۱:۲۰ ق.ظ
سلام

 

خدا رو شکر ... این روزا حال خوبی دارم ...   

داشتم با خودم فکر میکردم که تو این چند ساله ما دور خودمون میچرخیدیم اما چقدر خدا رحمان و رحیمه ! لحظه ای هم ازما غافل نبوده    .  اما ما چی؟  هل جزا الاحسان الا احسان؟ جواب خوبی خدا رو چطوری دادیم

واقعا شاکرم ...  

ممنونتم خدا ...  بخاطر همسایه امام رضا شدن  . بخاطر مادر هستی حضرت فاطمه  .بخاطر تن سالمم . بخاطر طلبه شدنم ... بخاطر رفقای گلم . بخاطر استادای بزرگوارم ... 

 معلوم نبود الان میخواست کجا باشم و چیکار کنم ...

 به گذشتم که نگاه میکنم میگم واقعا اگه دستمو نمیگرفتن چی میشد ؟ چه همه قشنگی هایی رو از دست میدادم...

ممنونتم خدا بخاطر رهبرم ...  اللهم احفظ وانصر قائدنا الخامنه ای  ... تا کور شود هرآنکه نتواند دید

 

این ایام رجبیه و شب لیله الرغائب منو یاد قدیمترا میندازه ... 

شبی که خدا بی حساب میبخشد ...

و بی منت عطا میکند ...سالی که طلبه شدنم ارزو بود...  متحیر و مضطر...

الحمدلله   حقا   الحمدلله  المنه لله  . آرزو...  چه آرزویی بود بی حساب راهم دادن ... افتخار سربازی امام زمان ...  امیدوارم لیاقتمو حفظ کنم . اینم  یه ارزوست !

این روزا هم مثل اون سال ... همون حالتا رو دارم ... خدایا دستمو بگیر ...

دستم تهی و لطف تو بی پایان است  یا حضرت مرتضی علی ادرکنی

تبریک بابت ولادت امام محمد باقر  حضرت میفرمان : هرکه را دوست دارید رسیدن ماه رجب را به او مژده دهید.   رفقا مژده ... مژده ...

 

حرم سلام از طرف همه رفقای سایبری دادم

روز فقح خرمشهر هم بود ... نمیدونم چرا دلم هوایی جنوب شده ... بدجور ...

امروزسر قبر مرحوم شیخ عبد الله ضابط بودم ... یاد راهیان نور بخیر ...

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۳/۰۳
شیخ عبدالزهرا وثوقی

عکس

نظرات  (۲۸)

۰۳ خرداد ۹۱ ، ۱۱:۳۶ کوچه سرگردانی
وزمین صبحگاه چشم انتظار ارواح شهداست که دوباره بر رویش محکم پای

استقامت و پایداری بکوبند و نوا سر دهند ندای هل من ناصرالحسینی را اینباربا لبیک یا خامنه ای سر دهند.......
سلام بزرگوار
خدارو شکر که این روزها حال خوبی داریدعیدتون هم بسیار مبارکا
عکس طلاییه نیست؟ من توی طلاییه زنده شدم/اشاره به پروفایل/...
حتی یک بارهم توی طلاییه شهید...مهم نیست نمیگم.
منم هوایی شدم یادباد آن روزگاران یاد باد...هرروز توی پادگان اگربه حاج حسن آغاسی زاده سلام نمیکردم نمیرفتم دنبال کارام/تمیز وزین منزل
توی صحن آزادیه مزارشون/شهید عجیبی هستن...
دلتنگ فکه هم شدیم.................................
عظمت خود را به ملائکه نشان دهید تا بدانند چرا باید برانسان سجده میکردند.
خیلی التماس2آی فرج
یاعلی



سلام
ممنونم


چرا طلائیه هست ! خوب حفظید مناطقو ها!!
بقول حاج عبد الله طلائیه عجب طلاییه ...

دعا کنید ...
یا زهرا
سلام
تبریک میگم بهتون وب خوبی دارید حال خوبی تو وبتون پیدا کردم .
خوشحال میشم به وبهای منم سری بزنید .
در صورت تمایل داشتن شما مایلم وب خوب شما رو لینک کنم .

http://www.nedayemontazeran.mihanblog.com/ ندای منتظران
http://aseman313.mihanblog.com/ عشق آسمانی

همیشه در سایه توجهات ولی عصر (عج) موفق باشید .



سلام
خوش اومدید
ممنون حتما خدمت میرسم
یاعلی
بالاتری ز مدح و ثنا أیها النقی

ابن الرضای دوم ما أیها النقی

با حبّ تو عبادت ما عین بندگی ست

هادی آل فاطمه یا أیها النقی

دارم "ولی" شناسی خود را ز نور تو

مولای من ولیِ خدا أیها النقی

با آن نقاوت نقوی یک نگاه کن

پاکیزه کن وجود مرا أیها النقی

سلام
شهادت امام علی النقی علیه السلام را خدمت شما تسلیت عرض می کنم. التماس دعا
۰۵ خرداد ۹۱ ، ۰۵:۴۵ منتظر المهدی(عج)
سلام بر مهدی(عج) فاطمه(س) و سلام بر منتظرانش

نقی نامی که فخر آسمان است
تلفظ کردنش خط دهان است

ز القاب امام هادی ماست
امامی که عزیز شیعیان است

شهادت دهمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام علی النقی الهادی علیه‌السلام تسلیت باد

اللهم عجل لولیک الفرج

به امید ظهورش صلوات
سلام ، حاجی به ذهنت هزار جا میره و میاد !!!ء
التماس دعا




سلام اخوی جانم!

کاش فقط هزار جا بود...!

زین اتش نهفته که در درون من است
خورشید شعله ایست که در آسمان گرفت

قشنگ بود نه!
یاعلی
ی ها زحمتی ندارند ..

خیلی وقت ها که نه .. تمام وقت هایی که می بخشد .. بی منت است ..
فهمیدنش اما شاید به اندازه همه عمر زمان ببرد ..

----

به حرمت لباس پیغمبری که به تن دارید و شاید دعایتان گیراییش بیشتر باشد قلبی نورانی ، ضمیری آرام و عاقبتی ختم به خیر و هزاران دعای دیگر بکنید ..




سلام
علی عینی ... ازور بنیابتکم فی مضجع الشریف الرضوی ... انشالله
شما نیز دعا کنید تفضلی را ... و کسب لیاقتی را ...


یا زهرا
سلام
کسی که دشمنه کارش ضربه زدنه، کارش جهالته ولی از بچه مسلمونا دیگه بعیده! بخدا اونا بهتر ازما میشناسن امامامون رو، میدونن روی کدوم امام و چه وقتی دست بزارن وقتیکه من و امثال من اصلا اسمی ازین آقا و مولای غریبمون نمیاریم




سلام
اللهم العن الذین بدلوا نعمتک واتهموا نبیک و حملوا الناس علی اکتاف آل محمد علیه السلام
سلام اخوی عبدالزهرا

میگم عبدالزهرا
خوش تیپیا

من طلبه ها رو خیلی دوست دارم
خدا شاهده
نوشته هاتم قشنگا
شاید یه شب قصد دزدی کنم و از دیوار بلاگفا برم بالا خدا رو چه دیدی؟
شاید ما هم دست کج شدیم



سلام علیکم
من خوش تیپم ؟!! عجب ! خیره انشالله ... صلوات بفرستین
لطف دارید شما

خدا حافظتون باشه بزرگوار
یا امام هادی
سلام
من هر پنجشنبه تو وبم یه جلسه درس اخلاق میذاریم و یه هفته روش فکر و بحث میکنیم خوشحال میشم از اطلاعات شما هم استفاده کنیم .

امام باقر علیه السلام :
زَکاةُ العِلمِ أن تُعَلِّمَهُ عِبادَ اللّه‏ِ؛
زکات دانش، آموختن آن به بندگان خدا است.
الکافى: ج 1، ص 41

منتظر نظرات خوبتون هستیم .





سلام علیکم و رحمه الله

ان شالله توفیق حضور داشته باشم

یا علی
۰۶ خرداد ۹۱ ، ۰۸:۰۴ عاشق ولایت
شکرگذاری هم یه نعمته.خوش به حالتون.
سلام برادر

با اجازه لینکتون کردم .
ممنونم که بهم سرزدید .امیدوارم بازم تشریف بیارین .
تشکر



سلام بزرگوار

لطف فرمودید
انشالله ... میرسیم خدمت
یا علی
سلام
جالب اینجاست من آخرکلاس میشنم وبچه هارو ساپورت میکنم


سلام !!

عجب ... دم شمارا گرم همسنگریم پس ..! اقا بیاید با هم یه گروه شیم!!
۰۶ خرداد ۹۱ ، ۱۰:۱۹ سرباز کوچولو
رفتم به این آدرس عالی بودخیلی کمک کرد
اجرکم عندالله...
یاعلی
هر که دارد هوس همسنگری بسم ا...
آیت الله العظمی نوری همدانی: مخالفین ولایت فقیه ناکثین، قاسطین و مارقین اند
.........
گاف رسانه غربی همه را لو داد
.........
استارت انتخاباتی "کارگزاران" با راه اندازی روزنامه
.......
مراسم افتتاحیه مجلس نهم فردا برگزار می‌شود
........
امیدواری خاتمی به چراغ سبز احتمالی در14خرداد
تاثیر فرهنگ ایثار و شهادت بر ارتقای تعاملات اجتماعی

به روزم و پابوس

گلبارانمان کنید.

یا حق
سلام و خسته نباشید
بروزم و خوشحال میشم اگر قدم رنجه بفرمایید و به منم سر بزنید.
سلام وارادت
تعریف راهیان نور را زیاد شنیدم...ولی هنوز نرفتم
خیلی مشتاقم
ضمنا به روزم


سلام
انشالله خدا قسمتتون کنه !

یاعلی
" یا عزیز ذو العزه والاقتدار"

با سلام

خوشا به حال خوشتان،مخصوصا اگر پیش امام رضا )علیه السلام) باشید. واین حال خوش در حرم به اوج خودش می رسد.
سبکی که احساس می نمایید که با هیچ چیز قابل قیاس نیست.
خدواند واقعا همیشه نسبت به بندگانش ارحم الراحمین وبسیار مهربان ودلسوز است دلسوز تر ومهربانتر از هر کسی در این دنیا!
این را با تمام وجود عرض می کنم
چون به عینه در زندگی مشاهده نمودم
امیدوارم که همواه بنده شاکری باشیم.
ان شاءالله

التماس دعای مخصوص
مخصوصا در این ایام ومخصوصا در حرم.

اللهم صل علی محمد وآل محمد
اللهم عجل لولیک الفرج


سلام
بله واقعا الحمد و المنه...
دعا گو هستیم ... البته اگر قابل باشیم!

یا علی
سلام


خوش به حال شهدا
که زمین دفتر نقاشی انها شده است


بهم سر بزن
۱۰ خرداد ۹۱ ، ۱۴:۰۳ درست بدانید
سلام بزرگوار!وبلاگ زیبایی دارین براتون آرزوی موفقیت میکنم
ادشنمان فهمیدن که به کجا باید حمله بکنند وعلاقه مردم به اهل بیت را کم بکنند ولی دراشتباه هستند بااین کار علاقه به اهل بیت زیاد می شود
۱۰ خرداد ۹۱ ، ۱۸:۴۳ کبوتر بقیع
سلام و شرمنده نبودم نمیخوندم خاموش بودم تقریبا خاموش خاموش ...
کامنت ها رو تایید کردم دیدم شما هم پیام دادید
یکی یکی داریم سر میزنیم...
خیلی التماس دعا
بازم نیستیم یا علی مدد
باز هم به قرار پنجشنبه ها رسیدیم . درس اخلاق

در جلسه قبل به این نتیجه رسیدیم که بحثی را درباره هدف خلقت آغاز کنیم و اشاره کردیم که آغاز کردن بحث از این‌جا چه ویژگی‌ها و چه فوایدی دارد.
طرح این سؤال که «انسان برای چه آفریده شده است ؟

( منتظرتان هستم )
۱۱ خرداد ۹۱ ، ۱۱:۵۰ قطعه اصحاب شهدا
ولادت باسعادت کوچک ترین یاور کربلا و بزرگ ترین باب الحوائج الی الله، شش ماهه حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام)،حضرت علی اصغر (ع) و ولادت فرخنده و مسعود نهمین آیت سروری و پیشوای کرامت و بخشندگی، امام محمد تقی علیه السلام مبارک باد
مطلبتون خیلی زیبا ودر خور توجه بود....
______________________________________
با حضور سبز خودتون خوشحالمون کنید .
با " خاطرات دیار عاشقی " منتظر شما هستیم
نشستن کنار همسر ، ثواب اعتکاف در مسجد رسول الله(ص)
چگونه عزیز همسرمان باشیم؟
حقوق زن و مرد نسبت به همدیگر
با هم، تا بهشت
۱۷ راز جالب از طرز زندگی مردان که زنان باید بدانند........

سلام با وب عشق آسمانی به روزم .
منتظر نظرات سازنده شما هستم .


۱۱ خرداد ۹۱ ، ۱۸:۰۱ منتظر المهدی(عج)
سلام بر مهدی(عج) فاطمه(س) و سلام بر منتظرانش


*ولادت با سعادت امام محمدتقی جوادالائمه(علیه السلام) مبارکباد*



دو حدیث گوهربار از امام جواد(علیه السلام):

1-مؤمن در هر حال نیازمند به سه خصلت است:
توفیق از طرف خداوند متعال، واعظی از درون خود، قبول و پذیرش نصیحت کسی که او را نصیحت نماید

2-من زار قبر عمتی بقم فله الجنة
هر کس قبر عمه ام را در قم زیارت کند، بهشت از آنِ اوست.


اللهم عجل لولیک الفرج

به امید ظهورش صلوات
سلام خوشحالم که با وبلاگ شما آشنا شدم من علاقه بسیار زیادی به طلبگی دارم اما والدینم قبول نمی کنند چکار کنم.یاعلی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی