طلبگی و هزار و یک ...

طلبگی و هزار و یک ...

بسم الله الرحمن الرحیم


×××××××××××××××××××
سرمایه محبت زهراست دین ما

ما دین خویش را به دو دنیا نمیدهیم
×××××××××××××××××××

طلبگی شغل نیست. رسالت است. مأموریت است. ادامه حرکت پیامبران الهی در طول تاریخ بشری است.

×××××××××××××××××××
غالب مطالب این تارنما قلم خود این حقیر هست و جریان کپی پیست به اینجا راهی ندارد .
×××××××××××××××××××
احتمالا به بزرگوارانی که آدرس نمیذارن جواب داده نخواهد شد .
×××××××××××××××××××
کلاً اعتقادی به تبادل لینک ندارم ؛ صلاح دونستید لینک کنید ، وبلاگ های فعال و ارزشی بدون تقاضای تبادل ، لینک خواهند شد .
×××××××××××××××××××
همسایه ی حضرت رضاییم ،هفته ای یک بار ، یک سلام به نیابت از مومنین و آشنایان سایبری هست ان شا الله.
×××××××××××××××××××
بحمد خدا روز ولادت حضرت جواد تو حرم امام مهربونی ها با یه طلبه سادات عهد یاری و یاوری بستیم و ولادت حضرت رضا رفتیم زیر یه سقف.

تنها امیدمان لبخند ‏‏صدیقه طاهره فاطمه زهرا ...
×××××××××××××××××××

عقیده دارم طلبگی جهاده ... اما همسر طلبه بودن جهاد اکبر است / خدا این کنیزای مخصوص حضرت زهرا را نصرت و تایید بفرماید .
بعضیاشون واقعاً از همه چیز زندگیشون ، از ارزوهای دنیویشون از حق و حقوقشون گذشتند تا خادمی سرباز امام زمان را کنند ... کثّرالله امثالهم /

×××××××××××××××××××


×××××××××××××××××××

چشم من و امر ولی ؛ جان من و سیّد علی /

بایگانی

اینجا بنویسم ؟!

يكشنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۱۳ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم


با فراگیری شدیدی که شبکه های ارتباطی موبایلی از پارسال خصوصا در چند ماه گذشته داشتند خواسته و نا خواسته ما هم وارد فعالیت در بعضی از این شبکه ها شدیم ...

اما حسی که همیشه در این مدت داشتم این بوده که وبلاگ و این فضای اینجا اصالت خاص و برد تاثیر بیشتری داره . با وجود اینکه من چندین ماه هست خبری از اینجا نمی گیرم اما هروقت که  آمار بازدید رو چک میکردم ، تعجب میکردم این افراد اینجا چی میخوان ؟!

حالا  واقعا نمیدونم این بازدید ها برای مطالعه ی مطالب وبلاگ بوده و افراد واقعا استفاده میکردن و حتی آیا عده ای به امید مطلب جدیدی رجوع میکردند یا نه ... صرفا باز و بستن بی دقت و بی توقع بوده /



http://media.mehrnews.com/d/2015/01/03/3/741545.jpg?ts=1468326502805



لذا :  لطفا دوستان عزیزی که تابحال توفیق خدمت گزاری و همراهی با آنها را داشتیم / اعم از خواننده ی خاموش و غیر خاموش لطف کنند نظر بگذارند که :


اولا :  اصلا این وبلاگ تابحال برایشان مفید بوده ؟

ثانیا : منتظر مطالب جدید در این صفحه هستید ؟


تصمیم گیری به نوع فعالیت ما در فضای مجازی ، خصوصا اینکه اینجا باشد یا جایی دیگر ، مستقیما با نظرات شما مربوط است /

منتظر پیام های شما سروران عزیز هستم/

شیخ عبدالزهرا وثوقی / یا علی

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۳۱
شیخ عبدالزهرا وثوقی

نظرات  (۳۲)

سلام
من همیشه سر میزدم.البته جزء دنبال کننده هاتون هستم و دنبالتون میکنم و قائدتا اگر مطلب جدید بذارید متوجه میشم ولی وبلاگتون رو میومدم تا مطالبتون رو بخونم.
خیلی پراکنده خوندم ولی فکر کنم تقریبا تمام مطالب رو خوندم.

کلا هم عقیده دارم وبلاگ از سایر شبکه های اجتماعی بهتره و خواهش میکنم اگر وقتش رو دارید هر چند کم،وقتی رو برای وبلاگتون بذارید.
با سپاس
پاسخ:
سلام علیکم.
بله من خودم هم نسبت به وبلاگ اصالت بیشتری رو قاءلم ..
امید بخدا ... 
ان شاءالله که باز هم از مطالب مفیدتون بهره مند بشیم
سلام علیکم
من خواننده خاموش وبلاگ شما و همسرتان و چند وبلاگ دیگر مربوط به همسران طلبه ها هستم
لطفا ادامه بدهید در تمام این مدت هرروز به امید مطلب جدید اینجا و وبلاگ همسرتان زا سر میزدم
پاسخ:
سلام . ممنون ازینکه نظر گذاشتید و همچنین بابت لطفی که دارید
دعا کنید ان شاالله با دقت و اهتمام و اخلاص بیشتر در خدمت باشم
سلام
ما خیلی از مطالب اینجا استفاده می کردیم و خیلی منتظریم که دوباره برگردید
پاسخ:
سلام . ان شاالله بدعای خیر شما باز خواهیم گشت
سلام
بله مفید بوده
بله منتظر هستیم
!
سلام علیکم
100% برای ما مفید بوده و ان شاءالله خواهد بود
تحقیقاً هممون دلمون میخواد ادامه بدید
با آرزوی توفیق روز افزون
التماس دعا
سلام علیکم . مطالبتون گاهی اوقات برای من مفید بوده اما منتظر به روز رسانی تون هستم . با تشکر
سلام بزرگوار
شما جز دنبال شدگان وبم هستین
ایضا منم اصالت بیشتری به وب قائل هستم تا مکان های مجازی دیگه
البته اگه تبلیغات خوب انجام بشه که آمار مخاطباتون بره بالا
لطفا بنویسید منتظر مطلب جدید پرمحتواهای شما هسیم:)
سلام من برای سوال شرعیم که پرسیدم خییییلی سر زدم!
۰۶ شهریور ۹۵ ، ۲۲:۱۲ تلنگری برای بصیرت
سلام و خدا قوت....
خیلی وقته نیستین حاج اقا !!!!!
از مطالبی که میذارید استفاده میکنیم....
همیشه وقتی میومدم نت حتما یه سربه وبلاگتون میزدم
ولی متاسفانه میدیددم اپ نشدین!!!
ان شاءالله از این به بعد از مطالبتون استفاده میکنیم....

پاسخ:
سلام ممنون از لطفتون
ان شاالله با توکل بخدا و دعای خیرشما
سلام 
من وبلاگتون رو از فید ار اس اس دنبال میکردم و طبیعتا تو آمار بازدید هاتونم نبودم ولی این پست رو که دیدم اومدم بگم چشم به این وبلاگم بود و منتظر بودم شاید دوباره یه مطلبی گذاشتید. 
البته دیگه داشتم مایوس میشدم میخواستم پاک کنم ولی خب انگار هنوز کارِتون تموم نشده!
پاسخ:
سلام رضا جان
بله ! توبه کنان بازگشته ام :)
صفدر حسینی را که دیدم بیدار شدم

سلام

شما و حاج خانمتون که یهوووو ول کردین و رفتین!!

اما ما هی سر میزدیم و منتظر مطلب بودیم، هی ذوقمون میخشکید


سلام
هربار که نت میام حتما به وبلاگ شما وهمسرتون هم سر میزنم.تو این مدت هم فکر کردم اینکه همسرتون گفتن تو جبهه دیگری مشغول فعالیت هستن.ان شالله مادر شدن.
امیدوارم باز هم وبلاگتون به روز بشه وما از مطالبی که میگذارید بهره ببریم.
موید باشید
سلام.وبلاگ نویسی یه چیز دیگس.شبکه های اجتماعی زود فراموش میشن ولی وبلاگ نه.
منتظر نوشته های جدیدتون هستیم.
سلام حاج آقا
بله بله بله حتما بنویسین بسییییییار مفید بوده برام الان مدتی بود نا امید شده بودم از نوشتنتون و سر نمیزدم الان که دیدم نوشتین خوشحال شدم مطالبتون جوریه که هر جایی نمیشه پیدا کرد و واقعا فرق دارن خیلی خوب میشه بازم بنویسین ممنووون
پاسخ:
سلام علیکم
خوش امدید
ممنون از روحیه ای که میدین
فقط لطف کنید بحال تقوا و اخلاص نگارنده از ته دل دعا کنید ...
سلام علیکم مومن
عیدتون و هفته ولایت مبارک

راستش منم سر این دوراهی گیر کردم یه بار و از استادمون سئوال کردم ایشون این جواب رو دادند
گفتند اگه برای خدا مینویسی دنبال نتیجه و کامنت نباش، تو بنویس شاید الان روی کسی تاثیر نذاره ولی اگه مطلب برای خدا باشه خودش در موقعیت خودش فردی رو به مطلب تو میرسونه و روش تاثیر میذاره

جالبه برام یه نفری چند روز پیش اومده بود وبلاگ ما نوشت داشتم برای دانشگاه تحقیق میکردم دیدم توی وبلاگ شما هستم پس از سرچ و گشتن، من خواننده قدیمی وبلاگ شما بودم و مدتی نیومدیم و از این حرفا

بعد به خودم گفتم این است اون حرف استاد ..

من خودم هم در شبکه های اجتماعی جدید وبلاگ را بیشتر می پسندم چون احساس میکنم تاثیرش بیشتر هست و اهل خواندن می آیند
ولی در شبکه های اجتماعی موبایلی چون حجم مطالب بالاست کسی نمیخواند و سرسری رد میشود برای همین تاثیرش هم کم میشود

عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
۲۷ شهریور ۹۵ ، ۲۱:۳۰ خواننده خاموش
سلام
بنویسید حاج آقا، مطالبتون واسه یه عده جاهل چون من روشن کننده راه است و....
التماس دعا
پاسخ:
سلام
شما تاج سرید بزرگوار / دعا کنید خدا به ما اخلاص بدهد ...
بسیار استفاده میکنیم
سلام مطالب شما و سادات خانوم واقعا مفید بود برا من که اینطور بود انشالله عمرتون زیاد وبا برکت باشه
پاسخ:
سلام و رحمت خدا بر شما .. ممنون از لطفتون/
یا علی
سلام بر حاجی برادر
احوال شما؟
توفیقات افزون. بنظر حقیر فعالیت توی وبلاگ و سایت ماندگار تر هست ولی فعلا دوره دوره ی اپلیکیشن های ارتباط جمعی اندروید هست و اونچه تاثیر فراگیر تری داره قطعا کانال و پیج و گروه های مذهبی و فرهنگیه. مخصوصا که فعالیت های "ضد فرهنگی" بیشتر تو این فضاها در حال رشد هستش.
یا علی

پاسخ:
سلام علیکم

بعد دوسال توبه کنان آمده ام ...
واقعا بهینه نیست وقت گذاشتن در شبکه های موبایلی ... اونقدری که زمان میبره ماندگار نیست و تاثیر نمیذاره..
۱۳ مهر ۹۵ ، ۰۹:۰۳ کبوتر بقیع
سلام
من ک خیلی از دست بانو ناراحت وگله مندم باید پیامکی عرض کنم خدمت خودشون
و شما چرا نمینویسید ما منزل و شهرمون اینترنت و تلفن نداشت شما چراااااا
استفاده میکردیم
مطمین باشید یه روز همه باز هم به همین وبلاگ نویسی برمیگردند...
منتظر پستهای شما و بانوی مکرمه هستیم بسیار
پاسخ:
سلام بر نویسنده ی خیلی خیلی قدیمی !
بله ... نادمم از کرده ی خویش ...
قصد بازگشت دارم شدیدا ... مقدماتش مهیا شده.  پاک کردم تلگرام مسخره را !!

۲۶ مهر ۹۵ ، ۱۴:۵۷ طلبه همسر طلبه
سلام. جواب هردو سوال بله.
من تقریبا هفته ای یک بار یا شاید هم بیشتر سر میزدم به امید آپ بودن!
از مطالب تون اقتباس می کردم برای سخنرانی های خودم.
پاسخ:
سلام ... خیلی خوش آمدید/
هنیاًلکم ! ...
سر به سنگ خورده ای هستم بازگشته به وبلاگ !
سلام عرض می کنم خدمت حاج آقای محترم
حقیر بواسطه وبلاگ همسرتون سعادت آشنایی با وبلاگ شما رو پیدا کردم
هر چند خود بنده هم متاسفانه به دلایلی کمتر به وبلاگم سر می زنم ولی لازمه مطالبی رو البته نظر شخصی حقیر است خدمتتون عرض کنم
اول : فضای وبلاگ فضای اصیل تری نسبت به شبکه های مجازی می باشد و از این بابت مطالبی که در وبلاگ قرار داده میشوند باید بار معنایی بالایی داشته باشد . و از طرفی نویسنده وبلاگ باید با یک سری قوانین اولیه نگارشی آشنا باشه تا بتواند مخاطب رو جذب کند
دوم : مطالب وبلاگ عمدتاً دارای تفصیل بیشتری می باشد و نسبت به شبکه های مجازی مطالب کامل تر و جامع تری در اختیار خواننده قرار می دهد

سوم : قبول دارم فضای وبلاگ نویسی مثل فضای شبکه های مجازی فرا گیر نیست ولی همین خواص که هنوز مخاطب فضاهای وبلاگی هستند می توانند به جای خود تاثیر لازم را بر عوام بگذارند
چهارم : تجربه ثابت کرده یک وبلاگ نویس خوب هیچ وقت صاحب کانال خوبی نمیشه چون این دو دو فضای متفاوت هستند و اصلاً نوع نگارش و مطالب به کلی فرق می کند

یا علی(ع)
پاسخ:
سلام
با چهار موردتون کاملا موافقم ....
بحال ما دعا کنید توفیق خادمی اهل بیت را در این جا حفظ کنیم /
موفق باشید
یا علی
سلام. من خواننده ی قدیمی اینجا بودم، تقریبا دو ماه یکبار اینجارو چک می کنم که اگه مطلب جدیدی بود بخونم
البته اکثر اوقات خبری نیست D:
پاسخ:
سلام ... بحال صاحب وبلاگ دعا کنید .... 
ممنون از حضور شما /
۰۸ آبان ۹۵ ، ۲۱:۵۶ تازه عقد کرده
با سلام خدمت شما
لطفا یه سر به  قمست مشاوره ازدواج  وبلاگتون بزنید حتماااااا
بنده سوال پرسیدم و بی صبرانه منتظر گرفتن چواب هستم
پاسخ:
سلام علیکم / بروی چشم
منتظریم...
۱۵ دی ۹۵ ، ۰۸:۰۸ کبوتر بقیع
عاقایون فکر کنم تعطیله برین خونتون 
برین کنار اردی نشین
پاسخ:
دارم میاااام باور کنید
صبر کنید  !!
سلام علیکم برادرگرامى سال خوبى داشته باشید براى شما سربلندى و ترقى هاى معنوى و فاطمى دعاگوییم
سلام بنده و دوستانمان را به امام رضا علیه برسانید
التماس دعا دارم
مجددا درخواست حلالیت
یا حق
مفید بوده که میام مخونیم دیگه
بروزم ک نمیشین ماشاالله
۲۴ تیر ۹۷ ، ۱۷:۰۳ دوست قدیم سایت
سلام.ازوقتی که ازدواج کردم نمیتونم خیلی زیاد بیام چون شوهرم فضای نت رو دوست نداره شماچندوقته نبودیدآیا بچه داریدوقت نمیکنید؟مطالب جدیتونونخوندم مطالب قدیم رومطالعه داشتم ولی خب به نظرم به مرور زمان یه سری نگاه کردم بهتر ازقبل شده باشه
پاسخ:
سلام
در اینستا مشغول هستم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی