طلبگی و هزار و یک ...

طلبگی و هزار و یک ...

بسم الله الرحمن الرحیم


×××××××××××××××××××
سرمایه محبت زهراست دین ما

ما دین خویش را به دو دنیا نمیدهیم
×××××××××××××××××××

طلبگی شغل نیست. رسالت است. مأموریت است. ادامه حرکت پیامبران الهی در طول تاریخ بشری است.

×××××××××××××××××××
غالب مطالب این تارنما قلم خود این حقیر هست و جریان کپی پیست به اینجا راهی ندارد .
×××××××××××××××××××
احتمالا به بزرگوارانی که آدرس نمیذارن جواب داده نخواهد شد .
×××××××××××××××××××
کلاً اعتقادی به تبادل لینک ندارم ؛ صلاح دونستید لینک کنید ، وبلاگ های فعال و ارزشی بدون تقاضای تبادل ، لینک خواهند شد .
×××××××××××××××××××
همسایه ی حضرت رضاییم ،هفته ای یک بار ، یک سلام به نیابت از مومنین و آشنایان سایبری هست ان شا الله.
×××××××××××××××××××
بحمد خدا روز ولادت حضرت جواد تو حرم امام مهربونی ها با یه طلبه سادات عهد یاری و یاوری بستیم و ولادت حضرت رضا رفتیم زیر یه سقف.

تنها امیدمان لبخند ‏‏صدیقه طاهره فاطمه زهرا ...
×××××××××××××××××××

عقیده دارم طلبگی جهاده ... اما همسر طلبه بودن جهاد اکبر است / خدا این کنیزای مخصوص حضرت زهرا را نصرت و تایید بفرماید .
بعضیاشون واقعاً از همه چیز زندگیشون ، از ارزوهای دنیویشون از حق و حقوقشون گذشتند تا خادمی سرباز امام زمان را کنند ... کثّرالله امثالهم /

×××××××××××××××××××


×××××××××××××××××××

چشم من و امر ولی ؛ جان من و سیّد علی /

بایگانی

مادرم ...تاج سرم ...

يكشنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۱، ۰۹:۳۰ ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

طلبگی ما داستانی داشت ...

وقتی که میخواستم طلبه بشم رفتیم  محضر ایت الله زنجانی عریضه و عریضه کِشی

بماند که حضرت عللیه مادر مکرمه یه ربع بیست دقیقه ای برا آقا منبر رفتن ...
گفتیم اقا مادرمون راضی نیستن طلبه شم ...
تکلیف چیه ؟!!!
اقا فرمودن : پسرم ... طلبگی واجب کفاییست و احتیاج به اذن و رضایت پدر و مادر به هیچ عنوان ندارد ...

این ما بودیم
اما اگه میخوای توی این رشته و این علم به جایی برسی بدون رضایت مادر به جایی نخواهی رسید ....
و باز باری دیگر این ما بودیم

این شد که رفتیم دانشگاه ...

ما به تکلیفمون عمل کردیم ... مدتی نگذشت ... خودش با دستان پر محبتش مثل صاحب اسمش ...   فاطمه ی زهرا  مادرانه راهیم کرد  ...

دانشگاه و مکتب امام صادق  .... همان سپاه مهدی ... علیهم السلام.

حوزه علمیه دروس و معارف اسلام و اسلام شناسی ...

گردان سربازان ولی عصر ...

 

یا صاحب الزمان ...
من فدایی پدر و مادرم ... پدر و مادرم فدایی تو ...


* خیلی اوقات همینکه به وظیفت عمل کنی   خودشون دستتو میگیرن ...

* خیلی اوقات رضایت نیست .. اما رضایت کسب کردنیه دیگه !!!

* وقتی داشتیم خدا حافظی میکردیم ...  همه رفتند بیرون ... اقا صدام زدند ... اونجا چندتا طلبه ی دیگه هم بودن ...  فرمودند : برید حرم امام رضا ... التماس کنید ... خواهش کنید ...   راهتون میدن ان شاالله

*یاد اشکهای حرم بخیر ...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۲/۱۳
شیخ عبدالزهرا وثوقی

نظرات  (۱۱)

یعنی شما رفتی حرم اشک ریختی که طلبه بشی؟


رفتم حرم ...
اشک نه .... اشکها ...
دعا کنید لیاقتشو حفظ کنم ...
سلام علیکم آقــــــــــــــــــا

احوالات؟

میدونم خوبید دیگه.

مادر خوب و مهربانتون حقیقتا مقتداشون حضرت مادر هستن...

میگین نه از خود حضرت مادر بپرسید!
من پرسیدم خب

کلا التماس های حرم همیشه جواب میده!

بازم توی حرم التماس کردید مثلا برای امری یا کاری غیر طلبه شدن؟!!!



سلام سیدتی

خوبیم شکر ...

بله ... خواستیم چیزای دیگه هم .... مثلا یه دختر خوووب که باهاش ازدواج کنیم !
یا علی
سلام
من و چند تاتز دوستام خیلی دوست داریم طلبه بشیم .. البته هنوز دبیرستانی هستیم ... ولی پدر و مادر خودم شاید بذارن سال بعد امتحان بدم ولی فکر نمی کنم از ته دل راضی باشن ... چون که من دانش آموز سمپادی هستم نه تنها پدر و مادرم کل اقوام رو من برنامه ریختن در حدی که شوهر خالم میگه اگه رتبه تک رقمی بیاری برات چنین و چنان می کنم (من کجا و رتبه تک رقمی کجا)... در حالیکه نمی دونن من تو چه فکریم ... اصلا هم دانشگاه رو دوست ندارم .... من باید چیکار کنم ؟
التماس دعا


اول پروفایل بنده رو بخونید... باید یه عقایدی رو ابتدا برا خودتون ریشه دار کنید .
خیلی افتخار و سعادت میخواد ادم بتونه همه ی انرژی جوانیشو وقف اهل بیت کنه ... که مسیر نورست و عشق ...
پیگیر باشید ان شا الله که به مرادتون میرسید... گفتم رضایت خیلی اوقات کسب کردنیست... و فقط برای شما والدینتون مهم باشن
چون مردم هرکار که بکنید باز یه روزی برا شما حرف درست میکنن...

یا حق
۱۳ اسفند ۹۱ ، ۱۸:۰۳ عبد فاطمه سلام الله علیها
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا المرتضی
سلام علیکم
دلمان حرم شمس الشموس می خواهد...دلمان اشک و التماس می خواهد...آنقدر اشک و التماس که...
سلام ما را به مولایمان می رسانید؟


السلام علیک یابن رسول الله ... السلام علیک یابن فاطمه الزهرا ...ای امام مهربان
اگر لایق باشیم ... ان شا الله...
سلام
با مطلبی به عنوان "دوچرخه سواری با خدا" به روزم.
سلام علیکم
من تازه با وبتون آشنا شدم و به مطالب بسیاری عالی اشاره می فرمایید .در رابطه با مطلب این دفعه تون منم امسال حوزه جامعه الزهراشرکت کردم و 6 اردیبهشت امتحان دارم و از خداوند این توفیق رو میخام که در امتحان ورودیش قبول بشم ولی از مصاحبه اش خیلی می ترسم چون شنیدم که افراد خیلی کمی رو گزینش می کنن و اگه شما شناختی در مورد مصاحبه اش دارید می تونید اطلاعاتی در اختیارم بزارین
متشکرم
یاعلی


سلام..
مصاحبه ورودی یه سری از اهداف شما رو در باره طلبگی بر رسی میکنن ..
سواالاتی مثل اینکه : چرا میخواید طلبه بشید ؟ چی میدونید از طلبگی؟ برنامتون درباره ی اینده ی طلبگیتون چیه؟ اگه مسخرتون کنن چکار میکنین ؟ احتمال داره طلبگی رو رها کنید و ...
۱۴ اسفند ۹۱ ، ۱۶:۲۶ خادم الزهراسلام الله علیها
ســـــــــــــــــلام بر سادات بانوووووووووو
بالاخره ردی ازتون دیدیم تو نظرات.پارسال دوست امسال بیا بابا
خب خداروشکر.سیدتی جانم مشرف میشی پابوسی آقا مشغولوم ذمبه منی اگه دعا نکردی


سلام علیکم خدمت شیخ عبدالزهرا.
انشالله که تو این راه که اومدین بمونینو بشین فرمانده یاران امام زمان و در رکاب ایشون شهید بشین.
ماهم انشالله قصد داریم بعد از لیسانس بیفتیم توی این خط واسمون دعا کنید لیاقتش نصیبمون بشه.جدی لیاقت میخواد خیلی از آدما رو میشناسم چه دختر و چه پسر که تا دوسال بیشتر نتونستن بخوننو وقتی ازشون میپرسم چرا رها کردین بهونه های الکی میارن،یکی میگه سخته یکی میگه فامیلامون مسخرم میکنن و . . .

یا علی


سلام علیکم بر خادم الزهرا سلام الله علیها ...
ممنون از این همه لطف و دعاهای خیر و قشنگتون ... ان شا الله ... نسال الله منازل الشهدا ... و مرافقه السعدا ...
خیلی عالیست ... تصمیماتتان پایدار و اجرتون با حضرت حق .
بله ... ما خیلی هارو هم میشناسیم که از اینا داستانشون جانسوز تربوده ...
یا علی
۱۴ اسفند ۹۱ ، ۱۷:۲۰ خواهر کوچکتر شما
سلام
مثل همون لحظه هایی که برای باز شدن راه طلبگی و روزی شدن دختری از سلاله فاطمه زهرا سلام الله علیها دعا می کردید، برای ماهم دعا بفرمایید.
خدای خوب شما،مادر وپدرتون و همسر محترمه رو زیر سایه آقا امام زمان حفظ کنند.
یاعلی
آخی چه جالب!!!
چه طلبگیه شیرینی...
سلام مارا به امام رئوف برسانید...
کاش ماهم مشهدی میشدیم...
۲۵ اسفند ۹۱ ، ۱۲:۰۶ لبخند خدا و بندگی من
سلام
وبلاگ جالب و پر محتوایی دارید اگر با تبادل لینک موافقین لطفاً بهم خبر بدین.
شاد و توانگر باشید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی