طلبگی و هزار و یک ...

طلبگی و هزار و یک ...

بسم الله الرحمن الرحیم


×××××××××××××××××××
سرمایه محبت زهراست دین ما

ما دین خویش را به دو دنیا نمیدهیم
×××××××××××××××××××

طلبگی شغل نیست. رسالت است. مأموریت است. ادامه حرکت پیامبران الهی در طول تاریخ بشری است.

×××××××××××××××××××
غالب مطالب این تارنما قلم خود این حقیر هست و جریان کپی پیست به اینجا راهی ندارد .
×××××××××××××××××××
احتمالا به بزرگوارانی که آدرس نمیذارن جواب داده نخواهد شد .
×××××××××××××××××××
کلاً اعتقادی به تبادل لینک ندارم ؛ صلاح دونستید لینک کنید ، وبلاگ های فعال و ارزشی بدون تقاضای تبادل ، لینک خواهند شد .
×××××××××××××××××××
همسایه ی حضرت رضاییم ،هفته ای یک بار ، یک سلام به نیابت از مومنین و آشنایان سایبری هست ان شا الله.
×××××××××××××××××××
بحمد خدا روز ولادت حضرت جواد تو حرم امام مهربونی ها با یه طلبه سادات عهد یاری و یاوری بستیم و ولادت حضرت رضا رفتیم زیر یه سقف.

تنها امیدمان لبخند ‏‏صدیقه طاهره فاطمه زهرا ...
×××××××××××××××××××

عقیده دارم طلبگی جهاده ... اما همسر طلبه بودن جهاد اکبر است / خدا این کنیزای مخصوص حضرت زهرا را نصرت و تایید بفرماید .
بعضیاشون واقعاً از همه چیز زندگیشون ، از ارزوهای دنیویشون از حق و حقوقشون گذشتند تا خادمی سرباز امام زمان را کنند ... کثّرالله امثالهم /

×××××××××××××××××××


×××××××××××××××××××

چشم من و امر ولی ؛ جان من و سیّد علی /

بایگانی

نان داد . آب داد . عشق داد ...

پنجشنبه, ۴ آبان ۱۳۹۱، ۰۵:۳۸ ب.ظ
بسم الله الرحمن الرحیم

بحمدالله یه ماهی از خونه داریمون میگذره .. هیییییی

آقا امام زمان آب داد .. نان داد .زن داد زندگی داد ...

طلبگی و سربازی محضر مبارکشو داد ..

خوشی داد ... واله و شیدایی داد  . عزت و آبرو داد ... دستمونو گرفت و ما خودمون نفهمیدیم .

فقط طلبه هان که میفمن برکت عنایتی امام زمان چیه ؟!!   چیزی که با نام شهریه ازش یاد میکنن

مقدار مادیش خیلی پایینتر از خط فقره  اما برکتی داره ...   الله اکبر

 از اولین کتب اخلاقیی که طلبه ها میخونن منیه المرید هست

یادش بهشت ..

قال النّبی(ص):«أنّ الله تعالی قَد تَکَفَّلَ لطالبِ العِلمِ بِرزقِهِ خَاصّه عمّا ضَمِنَه لِغیرِهِ»:

به درستی که خدای تعالی رزق و روزی اهل علم را به طور خاصّ متکفّل شده (منیه المرید،ص62)

علامه طباطبایی که مقداری مسایل مادی ذهنشونو مشغول کرده بود . یه هو صدای در اومد و رفتن درو باز کردن .

- سلام من شیخ حسین ولی هستم . خدا سلامت میرساند و می فرماید من تو این ۱۸ سال کی از تو غافل بودم که درس و علم و رها کردی و رزق و روزی برایت شده دغدغه ؟!! . خدا نگهدار

علامه مبهوت که این واقعیت بود ؟ مکاشفه بود ؟ اصلا این آقا کی بود؟ از کجا خبر داشت؟این ۱۸ ساله اصلا چیه ؟!!!

صبح بین الطلوعین تو قبرستان وادی السلام که اتفاقی نظرش به قبر سیصدساله ی شیخ حسین ولی افتاد . به نظرش آمد که بله ... ۱۸ سال است که لباس نوکری و سربازی امام زمانو تنش کرده ...

 همه ی این طلبگی عشق است و عشق بازی ... صفا هست و نور ..

در کلبه ی ما رونق اگر نیست صفا هست

آنجا که صفا هست در آن نور خدا هست

 

باشد که عاقبتمان ختم بخیر و شهادت شود ...

با امید یک لبخند فاطمه ی زهرا  ... ( مادر خانمم )

یا علی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۸/۰۴
شیخ عبدالزهرا وثوقی

امام زمان

شهریه

طلبگی

علما

نظرات  (۴۷)

۰۴ آبان ۹۱ ، ۱۴:۱۴ یک پیشنهاد مادر و پدران
با سلام
وبلاگ زیبا و عالی دارید

اگر شما داری فرزند هستید حتما به سایت ما سر بزنید

یک پیشنهاد فوق العاده به فرزند دلبند شما داریم..

جوراب ترک بچه گانه کارتونی
مناسب ارزان باکیفیت زیبا
برای فررزند دلبند شما
در طرح های مختلف کارتونی
در دو سایز برای کودکان 2 تا 4 سال و کودکان 5 تا 6 سال

موفق باشید



سلام آقا جان
نه بابا ما هنوز ماه اولمونه !
اللهم ارزقنا اولادا صالحا سالما عالما کثیرااااااا

بلند بگید آمـــــــــــــــــــــــــــــین !
آمین
۰۴ آبان ۹۱ ، ۱۸:۴۶ ------یه کم حرف دل-------
امام صادق علیه السلام :
خُذ مِن شارِبـِکَ وَ اَظفارِکَ فى کُلِّ جُمُعَةٍ فَاِن لَم یَکُن فیها شَىْ‏ءٌ فَحُکَّها لا یُصیبُکَ جُنونٌ وَ لا جُذامٌ وَ لا بَرَصٌ؛
در هر جمعه، اندکى از سبیل و ناخن‏هاى خود را بگیر، و اگر هم چیزى وجود نداشته باشد، آن را (کمى) بساى، [که در این صورت] دیوانگى، جذام و پیسى به تو نمى‏رسد.

کافى، ج 6، ص 490، ح 3
۰۴ آبان ۹۱ ، ۱۸:۴۷ ------یه کم حرف دل-------
سلام حاجی خوببی
حلجی وقت کردی یه سری هم به وبه ما بزن بخدا گناه نیست جواب مارو هم بدی
راستی حاجی اگه خدا بخواد روز غدیر ملبس میشم
امری
عرضی
تجربه ای
حدیثی
فحشی
سلام ممنون از تذکرتون متوجه این مطلب نبودم شاید چونکه تندتند جواب دادم اینطور شد نمیدونم کجا اینطوری نوشتم اگه تو وبلاگم بود اصلاحش میکنم
در کلبه ی ما رونق............
ما رو جا انداختی
امیدوارم غمهای دلتان قربانی شادیهایتان شود.
عید قربان عید عبادت وبندگی مبارک!!!
۰۵ آبان ۹۱ ، ۰۹:۰۷ بنده ی خدای مهربون
بسم الله....

سلام علیکم
خوبین برادر؟سیده خانم رفیقمون هم خوبن انشاءالله؟سلام برسونید
دلمون براش تنگیده

مبارک باشه عیدتون....که نماد بزرگترین جشن رهایی انسان از وسوسه های ابلیس است از طرف من به سیده جون هم تبریک بگید اینا هم برای سیده جونمه


دوتا پستتون خیلی قشنگ بود....آقا حواسشون به زائراشون هست کسی که با دل بره حتما آقا جواب میدن من یقین دارم به این مسئله

الهی که قسمت ما هم بشه انشاءالله.....

واما این پستتون هم خیلی قشنگ بود آقاجانمم دعا بفرمایین که ما هم کنیزیشون وسربازیشون نصیبمون بشه انشاءالله

واما نوشتید عنایات امام زمان رو فقط طلبه ها میفهمن رو درست نمیدونم...... ما که طلبه نیستیم ما هم متوجه میشیم که چقدر آقا به ما عنایات داشتند با تمام وجودم حسش کردم الان هم دارم می نویسم براتون تمام وجودم رو فرا گرفته....به جد گفتم در تمام زندگیم بوده وهمیشه هست

یه جاخاطره ی یکی از طلبه ها رو خوندم که اگه شد میزارم وبلاگم
که نوشته بود امام زمان دستشو از دست ما رها نکرده بلکه ماییم که دستمونو از دستشون رها می کنیم اون وقته که به آقا میگیم که آقا به هم یه نگاه کن دستتو از دستمون رها نکن...درحالی که ایراد از خودمونه نه از آقا

والبته اینو قبول دارم که طلبه ها بیشتر از آدمایه عادی حس می کنن چون زندگیشون آسمونیه نه زمینی...انشاءالله که قسمت ما هم بشود

یاالله
سلام حاج آقا خیلی مخلصم
خواستی به منم سر بزن خوشحال میشم...
۰۵ آبان ۹۱ ، ۱۴:۴۷ کبوتر بقیع
سلام حاج اقا...
خواهر ما چطوره؟؟؟
بلههههههههههههه گل گفتید تا زندگی طلبگی رو نچشی معنی این برکت مالشون رو نمیفهمی...

خدا بهتون برکت بده به زندگیتون به ایمانتون به مالتون...
یاحق
۰۵ آبان ۹۱ ، ۱۵:۲۸ سرباز کوچولو
سلام علیکمـــ...
خوبـــــ دل میسوزونیدهاااااااا
واقعآ برکتی داره که خیلی ها درکش نمیکننــــــ...
خدایا کمکمون کن...تادل مادرمون روشاد کنیمـــــ...
دعامون کنید خیــــــــــلی...سلام برسونید
یاعلی
۰۵ آبان ۹۱ ، ۱۸:۴۸ ------یه کم حرف دل-------
سلام حاجی
ایشالا........
گنج زر گر نبود کنج قتاعت باقیست
آنکه آن داد به شاهان به گدایان این داد
ممنون از سر زدند . لطفا نظر هم بده
سلام اگه وب من طلبه رو می پسندی به رسم ادب که من لینکت کردم لینکم کن
۰۸ آبان ۹۱ ، ۰۹:۲۸ یارشیخ عبدالزهرا(یار طلبگی و هزارویک...)
سلام علیکم الآقا
حضرت صاحب نان داد
آب داد
زن هم داد!
عجب!
لذت بردیم بســــــــــــــــــی.
انشاالله خدا همسرتونو حفظ کنه براتون!!!
۰۸ آبان ۹۱ ، ۱۸:۱۷ سجاد رستمی
با سلام
دوست عزیز
واقعا همینطور است که شما می فرمایید این برکت شهریه را فقط طلبه ها درک می کنند البته یه چیزی هم بگم ها طلبه ها یه خورده قانع هم هستند و این باعث برکت هم می شود.
منتظرت هستم با قلمرو دین پژوهی
۰۹ آبان ۹۱ ، ۱۸:۵۱ زهرا(خدایا حلالم کن)
سلام

خبر خوش ما رو خوندید آیا؟
۱۰ آبان ۹۱ ، ۱۲:۴۲ رضا فقیهیان (کلب الحسین)
سلام بردوست عزیز ان شالله درراه ولایت باشی
از شما می خوام فضای وبتون روسیاه پوش کنین چون ایام محرم نزدیکه...
مطالب وبتون بدیع ومهم است
به وبم تشریف بیارید (مصابیح الدجی)
وای برعالم بی عمل
الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایة علی ابن ابیطالب (ع).
پیشاپیش عیدتون مبارک باشه.
۱۲ آبان ۹۱ ، ۰۷:۱۶ بنده ی خدای مهربون
بسم الله....

سلام علیکم
خوبین برادر انشاءالله؟
عیدتون مبارکااااااااااااا.....انشاءالله آقا عیدتونو بهتون بده هر چیزی که دوست دارید
سلام بر سادات جونم برسونید
ببخشید یه چی بگم/ آدرس بنده رو تو قسمت لینکاتون نصفه کاره زدید تصحیحش کنید بی زحمت...ممنون

دلتون نورانی ...روحتون آسمونی

یاالله
۱۲ آبان ۹۱ ، ۰۷:۳۵ ------یه کم حرف دل-------
روایتی از عماریاسر در فضائل امیرالمومنین(ع)
از عماریاسر نقل است:من با امیرالمومنین در بعضی از جنگهای او با او بودم؛تا عبورمان افتاد از بیابانی که سرشار از مورچه بود. من گفتم : «ای امیرالمومنین آیا کسی را می شناسی از خلق خدا که شمارش این مورچه ها را بداند؟»فرمود : «آری ای عمار. من می شناسم مردی را که تعداد آنها را می داند و نیز می داند چه اندازه میان آنها نر است و چه اندازه ماده!»من گفتم: «ای مولای من آن مرد کیست؟»فرمود: «ای عمار! سوره یس را نخوانده ای که می گوید: « وَکُلَّ شَیْءٍ أَحْصَیْنَاهُ فِی إِمَامٍ مُّبِینٍ» و هر چیز را ما در امام مبین به شمارش آوردیم؟»گفتم: »آری ای آقای من!»فرمود: «من آن امام مبین هستم!»
۱۲ آبان ۹۱ ، ۱۰:۱۸ مجید کریمی
سلام حاج اقا
من میخواستم طلبه شم چه جوری بشم؟
اگه میشه به شمارم پیامک بدین یا بیایین صفحه فیس نمام پیام خصوصی بدین


سلام اقا مجید
خیره انشا الله
شمارتونو که ندارم اخوی !
در خدمتم یا علی
سلام ... خیلی عالی بود ...
با شعری با عنوان مقتدای عالم ، در مورد عید غدیر خم که خودم سرودم به روز هستم ... تشریف بیارید ... منتظریما
سلام همسنگری
با گریه ، روضه ، عشق بروزم و منتظر دیدگاهتونم .
التماس دعا
سلام نوکر هرچی طلبه هست هستیم
سلام برای من دلشکسته و جامونده از کربلا دعا کنید.به منم سر بزنید خوشحال میشم
۱۵ آبان ۹۱ ، ۰۰:۰۰ کمنــــــــــــــد ...
در چشمانت متولد شدم و در نگاهت متوّفی ... آه که یـُحیی و یـــــُمیت چشمان تو ..با ما چه کرد ...اینک این من در آستانه ی چشمان تو کنیزکی مملوک که (ما مـــــَلَکت ایمانهم ) را در صحیفه ها برایش مقـــــّدر نموده اند ... از خود بیخود و در تو جاری ام .. خاشعانه ترین تجسّم انسانیت در پیشگاه چشمان تو ... خاضع ترینم به تولای مهر تو ... تضرعم را میبینی و پاسخم نمیدهی ... و دلهره هایم هر آیینه بیشتر میشود ..

مـــــــــــرا ببین سیــــــــــــــد من .. آقای من ... من همان بانوی چله نشین و معتکف درگاه عشق توام ...همانی که صحراهای دل و دلدادگی را از برایش درنوَردیدی ..و مجنونیتت را قباله ( قـَبلتُ حـُبها ) کردی .. مرا ببین و به خود بخوان و هاله ای از احساست را حصار پیکرم کن .مرا در سینه ات محصور کن که دیر زمانیست معصومیت تاریخ ؛ رنگ باخته و اغیار و به ظاهر یارها امنیتم را مسلوب کرده اند .. آقای من نگاهت را از من دریغ نکن ..من سالهاست دخیل چشمانم را به نگاهت بسته ام ... وضریح چشمانت را طواف میکنم ... من سالهاست بین صفا و مروه نگاه منو و چشمان تو با دلهره ای نفس نفس میدَوَم .. و اکنون در این آستانه به حکم تقدیر؛ قد قامت عشق را زمزمه میکنم ... بانگ (اشهدُ أنک عزیزی ) را میشنوی .. ؟؟؟
سلام
چندتا از مطالبتون رو خوندم وبلاگ زیبایی دارید
شما رو لینک کردم اگه خواستید منو با اسم: چگونه یک طلبه شدم؟ لینک کنید
البته مطالبش کمه تازه شروع کردم
سلام
چندتا از مطالبتون رو خوندم وبلاگ زیبایی دارید
شما رو لینک کردم اگه خواستید منو با اسم: چگونه یک طلبه شدم؟ لینک کنید
البته مطالبش کمه تازه شروع کردم
آپم بدوبیا...........................................یاعلی
۱۷ آبان ۹۱ ، ۰۶:۳۷ گمنام آشنا
عالی بود
سلام
خواندمتان وبلاگ زیبایی دارید
شما رو به وبلاگم دعوت می کنم
سلام همسنگری
با پست بدون شرح 12 در خدمتتونم
التماس دعا
سلام
انشاء الله که همه ما بتونیم در هر کسوتی که ستیم وظیفه خودمونون رو خوب ادا کنیم
بروزم
سلام

زندگی زیبایی دارید

الحمد لله

ایشالا سرباز خوبی هم باشید

نه مثل بعضی از این طلبه ها که نون امام زمان را می خورند و ...

بی خیال

در هر قشری خوب و بد هست

راسی واسه اون دعا در کامنت اول هم : الهی آمین

یا علی مددی
یه سری بزن...
۲۳ آبان ۹۱ ، ۱۵:۱۴ جانم فدای سید علی
سلام حاجی
حق باشماست ،زندگی طلبگی رو فقط ی طلبه می تونه درک کنه ،مخوصا شهریه اش ک چه برکت خاصی داره .امیدوارم درقبال این شهریه های ک ب ما دادن ب این مملکت خدمت کنم و شرمنده آقا امام زمان نشم

همکار محترم این سفارش رو ب نقل از آیت الله مجتهدی ب عرض شما می رسانم :هیچ گاه نگران رزق وروزی نباشین ،طلبه ای ک نگران رزق وروزی باشد ،طلبه نیست{بطله هستش}

منتظر حضور سبزتان هستم
موفق باشید
یا علی
سلام
سلحشور رو خوب اومدی!!!
سلام
آیا عذاب گناه کاران در جهنم ابدی است؟؟؟؟؟؟؟؟
برای دریافت پاسخ خود به وبسایت ما مراجعه کنید
موضوع : گناه کاران و عذاب
بار الــــها ! اجلــــــــــم را تو به تاخیـــــــــــــــر انداز

چند روزیـــــست دلم تنــــــگ مُحـــــرم شده استـــ ...


" السلام علیک یا ابا عبدالحسین (ع)


*************************

سلام بزرگوار ... خدا قوت. فرارسیدن ایام سوگواری محرم رو به شما تسلیت میگم.

التماس دعا
سلام . با مطلبی تحت عنوان باز هم محرم و باز هم تحریفات ، به روزم تشریف بیارید !!!
بلهههههههههههههههههههه واقعا برکتی داره ما هم دیدیم نمونش یکی از اقواممون سالگی 21 ازدواج کرد هم خونه وهم ماشین خرید وهم عروسی گرفت طلبه ام بودها پدرشم طلبه است فک کنم امام زمان همون رابین هود طلبه هاست.
مجددا سلام حاج آقا
اولا آمین چون معلومه خیلی عجولید برای پدر شدن همچین همه رو توصیه به امین گفتن میکنید!!
دوما انگار خونه داری خیلی بهتون چسبیده اخی بگردم ذوق زده شدین!!!ان شاءالله که محفل خونتون گرمای روز افزون داشته باشه
سوما (خطاب به اهل بیتتون)
((سلام علیکم الآقا
حضرت صاحب نان داد
آب داد
زن هم داد!
عجب!
لذت بردیم بســــــــــــــــــی.
انشاالله خدا همسرتونو حفظ کنه براتون!)))
بله خب اینم حرفی....
معذرت اگه شوخی میکنیم شما که خشک نیستی با شلوار جین وتی شرت نارنجی میری ان شاءالله که ناراحت نشید
التماس دعا
۲۱ آذر ۹۱ ، ۰۰:۰۳ فدائیان اسلام
ان الله یرزق من یشا’ بغیر حساب
اما امان از اون روزی که برکتش تا اخر ماه نرسه
همه ی این طلبگی عشق است و عشق بازی ... صفا هست و نور ..
سلام وادب خدمت دوست مهربان -----من تازه اسم نویسی برای وردی حوزه ی علمیه ثبت نام کردم و با علاقه ی زیاد میدانی چقدر خوشحالم خدایا خدایا دوست دارم برای این که سرباز امام زمان بشم برام دعا کن میتوانید به سایت م هم مراجعه کنید .دوست مهربان از هم این جا سلام و خدا قوت.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی