طلبگی و هزار و یک ...

طلبگی و هزار و یک ...

بسم الله الرحمن الرحیم


×××××××××××××××××××
سرمایه محبت زهراست دین ما

ما دین خویش را به دو دنیا نمیدهیم
×××××××××××××××××××

طلبگی شغل نیست. رسالت است. مأموریت است. ادامه حرکت پیامبران الهی در طول تاریخ بشری است.

×××××××××××××××××××
غالب مطالب این تارنما قلم خود این حقیر هست و جریان کپی پیست به اینجا راهی ندارد .
×××××××××××××××××××
احتمالا به بزرگوارانی که آدرس نمیذارن جواب داده نخواهد شد .
×××××××××××××××××××
کلاً اعتقادی به تبادل لینک ندارم ؛ صلاح دونستید لینک کنید ، وبلاگ های فعال و ارزشی بدون تقاضای تبادل ، لینک خواهند شد .
×××××××××××××××××××
همسایه ی حضرت رضاییم ،هفته ای یک بار ، یک سلام به نیابت از مومنین و آشنایان سایبری هست ان شا الله.
×××××××××××××××××××
بحمد خدا روز ولادت حضرت جواد تو حرم امام مهربونی ها با یه طلبه سادات عهد یاری و یاوری بستیم و ولادت حضرت رضا رفتیم زیر یه سقف.

تنها امیدمان لبخند ‏‏صدیقه طاهره فاطمه زهرا ...
×××××××××××××××××××

عقیده دارم طلبگی جهاده ... اما همسر طلبه بودن جهاد اکبر است / خدا این کنیزای مخصوص حضرت زهرا را نصرت و تایید بفرماید .
بعضیاشون واقعاً از همه چیز زندگیشون ، از ارزوهای دنیویشون از حق و حقوقشون گذشتند تا خادمی سرباز امام زمان را کنند ... کثّرالله امثالهم /

×××××××××××××××××××


×××××××××××××××××××

چشم من و امر ولی ؛ جان من و سیّد علی /

بایگانی

محبت علی و زهرا ، حاصل بعثت

دوشنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۱، ۰۴:۴۳ ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

 

سلام علیکم و رحمه الله !

اسعد الله ایامکم سعیدا   یا رفقا !

ببخشید پستو تا گذاشتم و ثبت کردم که بنویسم، شارژ وایمکسم تموم شد ! ( ما هم وایکمس داریم ! )

خلاصه اینکه امروز روز مبعثه و از روزهایی هست که امید استجابت دعا میره !

 

حاصل عمر پیامبر اکرم صل الله علیه و آله دو ثمره عظیم و ارزشمنده .

ثمره اول :

نتیجه ی تمام رسالت و تحمل این همه سختی ها و خون دل خوردن ها و تبلیغ ها وصل شدن این بعثت به ولایت امیر المومنین علی علیه السلام هست.

واسه همین بود که ایه نازل شد یا ایها الرسول بلغ ما انزل الیک من ربک و اهمیت اون وقتی معلوم میشه که بلافاصله خداوند میفرمایند اگر این تفویض صورت نگیرد و نبوت به ولایت حیدر امیرالمومنین وصل نشود : ما بلغت رسالتک . یعنی عملا این بعثت و رسالت بدون ولایت بی فائده می ماند !

لذا واسه همینه که ما دعا میخونیم :

الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایت امیرالمومنین علیه السلام .

 

و اما ثمره ثانی :

متواتر به نقل از خود پیامبر مهربونی ها شنیدیم که هدف از رسالت چیزی غیر از اتمام و رواج و برانگیختن مکارم اخلاق نبوده !

انی بعثت لاتمم مکارم الاخلاق

 

حالا من اینجا یه حرفی دارم : اینکه تمام این مکارم  ، یعنی؛ خوبی ها،مهربانی ها، زیبایی ها ، لطف ها و ادب ها متانت ها و وقار ها ... همه و همه در یادگار پیامبر جمع است با لطافتی مادرانه !

طوری که خود پیامبر مهربانی ها هم دچار لطف این انسیه حوراء شده ... ام ابیها !

این ودیعه ای که حتی برای تمسک به ولایت امیر المومنین محبتش شرط است !!

 

از کوزه همان تراود که در اوست . 

 وقتی عشق فاطمه در دل داری خلق و خویت آسمانیست . بهشت است . سبز است !   زندگیت بوی خدا می دهد ...  و الله تاثیر دارد ... احساس داری لطافت داری ...  سینه ات غرق در یاس است .

پس علی و فاطمه شدند دو ثمره عظیم و ارزشمند و هدف وغایت بعثت

که امروز حب امیرالمومنین و صدیقه طاهره ، که هرچه داریم از آنهاست را مدیون حضرت رحمة للعالمینیم - صل الله علیه و اله -

اخوی من خواهر من قدر بدونیم ! من و شمایی که محب اهل بیت هستیم حتی قدر خودمونو هم بدونیم ! بله ... قدر خودمونم بدونیم ...

 

تمام .

 

یا زهرا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۳/۲۹
شیخ عبدالزهرا وثوقی

اخلاق

عید مبعث

یا زهرا

نظرات  (۱۳)

۲۸ خرداد ۹۱ ، ۱۱:۵۹ سرباز کوچولو
سلام علیکم برادر
مراقبه ساداته ماباشینا
یاعلی
امشب تمام عاشقان را دست به سر کن
یک امشبی با من بمان، با من سحرکن
بشکن سر من کاسه ها و کوزه ها را
کج کن کلاه، دستی بزن، مطرب خبر کن
گل های شمعدانی همه شکل تو هستند
رنگین کمان را بر سر زلف تو بستند
تا طاق ابروی بت من، تا به تا شد
دردی کشان، پیمانه هاشان را شکستند
تو میر عشقی، عاشقان بسیار داری
پیغمبری، با جان عاشق کار داری
امشب تمام عاشقان را دست به سر کن
یک امشبی با من بمان، با من سحر کن
یک چکه ماه افتاده بر یاد تو و وقت سحر
این خانه لبریز تو شد، شیرین بیان، حلوای تر
تو میر عشقی، عاشقان بسیار داری
پیغمبری، با جان عاشق کار داری
اللهم ارزقنا مفتاح الحیاه
۲۹ خرداد ۹۱ ، ۱۹:۴۱ سرباز کوچولو
سلام
عیدتون مبارک
یه سری هم به وبلاگه طلبگی مابزنید
یاعلی



سلام . همچنین برای شما

بله میرسیم خدمتتون
یا علی
۳۰ خرداد ۹۱ ، ۱۳:۱۳ آرامش کجاست؟(عقیل مصطفوی)
از عشق تو گفتیم و نمک گیر شدیم
تا ساحل چشمان تو تکثیر شدیم
گفتند غروب جمعه خواهی آمد
آنقدر نیامدی که ما پیر شدیم

منتظر حضورتون هستم.
الهی! رجب گذشت و ما از خود نگذشتیم. الهی تو از ما بگذر.

استشمام عطر خوشبوی رمضان از پنجره ملکوتی شعبان گوارای وجود پاکتان .

واسمع دعائی اذا دعوتک ...

( به روزم )



سلام ...

بسلامتی !!
۳۱ خرداد ۹۱ ، ۱۱:۲۵ پرستوی مهاجر
سلام شیخنا
خوبی؟؟
دیگر دلی نمانده ...
تو پیش امام رضا هستی سلام ما رو هم بهش برسون دیگه
بگو فلانی گفت دلم واسه روضه های بی بی تو صحن انقلاب تنگه تنگه تنگه...
روضه های دونفری
من و آقا و دیگر هیچ
باشه؟؟/


سلام بر برادر نازنین

حتما داداش . انشالله اگه قابل باشم ...
چشم عزیز .
چه هم گفتی روضه های بی بی ... روضه های دونفری ... من و آقا ...
نمیدونم واقعا خلق الله مبفهمن چی میگی یا نه !!!!؟ اما من خووب دلم هوایی شد ...
۳۱ خرداد ۹۱ ، ۱۱:۲۸ آزادی در فضای مجازی
سلام بر مهدی(عج)فاطمه(س) و سلام بر منتظرانش

آیا پر کردن قسمت "مشخصات من" در اتاق های گفتگو بگونه ای که با واقعیت مطابقت نداشته باشد دروغ محسوب میشود؟

منتظر نظرات سازنده شما هستیم
۳۱ خرداد ۹۱ ، ۱۱:۳۰ عاشق ولایت
سلام.من کتاب مفاتیح الحیاه روتوخونه دارم ولی نمیدونستم اینقدرخوبه ممنون که گفتید.



سلام

عجب .. آپ دیتید شما !! این کتاب دو سه ماهی بیشتر نیست که چاپ شده !

خواهش میشه .
۳۱ خرداد ۹۱ ، ۱۳:۰۵ یارشیخ عبدالزهرا(یار طلبگی و هزارویک...)
سلام آقای من
ممنونتونم بابت اون مداحی...
اجرکم مقبول و سعیکم عندالله/نیشخند/
یاعلی


سلام خانوم !

خواهش میشه !
کثر الله امثالک ...
یا زهرا
۱۰ تیر ۹۱ ، ۱۸:۵۸ ورود آقایان ممنوع
سلام
اعیاد شعباتیه رو به شما تبریک میگم
خوشحال میشم به وبم سربزنید اگه پسندیدید تبادل لینک کنیم
۱۳ تیر ۹۱ ، ۱۶:۲۱ ورود آقایان ممنوع
سلام
در صورت تمایل تبادل لینک کنیم
ممنونم که وبلاگ همسرم رو(عرفان ناب) لینک کردید
همسرم هم داماد حضرت زهرا(س) است


سلام برشما
به ... به سلامتی . پس شما هم از سادات جلیله و بزرگوارید!
سلام ممنون که وبمون رو با کلیکتون منور نمودید.بازهم تشریف بیارید.
التماس دعا یا علی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی