طلبگی و هزار و یک ...

طلبگی و هزار و یک ...

بسم الله الرحمن الرحیم


×××××××××××××××××××
سرمایه محبت زهراست دین ما

ما دین خویش را به دو دنیا نمیدهیم
×××××××××××××××××××

طلبگی شغل نیست. رسالت است. مأموریت است. ادامه حرکت پیامبران الهی در طول تاریخ بشری است.

×××××××××××××××××××
غالب مطالب این تارنما قلم خود این حقیر هست و جریان کپی پیست به اینجا راهی ندارد .
×××××××××××××××××××
احتمالا به بزرگوارانی که آدرس نمیذارن جواب داده نخواهد شد .
×××××××××××××××××××
کلاً اعتقادی به تبادل لینک ندارم ؛ صلاح دونستید لینک کنید ، وبلاگ های فعال و ارزشی بدون تقاضای تبادل ، لینک خواهند شد .
×××××××××××××××××××
همسایه ی حضرت رضاییم ،هفته ای یک بار ، یک سلام به نیابت از مومنین و آشنایان سایبری هست ان شا الله.
×××××××××××××××××××
بحمد خدا روز ولادت حضرت جواد تو حرم امام مهربونی ها با یه طلبه سادات عهد یاری و یاوری بستیم و ولادت حضرت رضا رفتیم زیر یه سقف.

تنها امیدمان لبخند ‏‏صدیقه طاهره فاطمه زهرا ...
×××××××××××××××××××

عقیده دارم طلبگی جهاده ... اما همسر طلبه بودن جهاد اکبر است / خدا این کنیزای مخصوص حضرت زهرا را نصرت و تایید بفرماید .
بعضیاشون واقعاً از همه چیز زندگیشون ، از ارزوهای دنیویشون از حق و حقوقشون گذشتند تا خادمی سرباز امام زمان را کنند ... کثّرالله امثالهم /

×××××××××××××××××××


×××××××××××××××××××

چشم من و امر ولی ؛ جان من و سیّد علی /

بایگانی

29. بدون شرح

چهارشنبه, ۱۲ آبان ۱۳۸۹، ۱۱:۲۶ ق.ظ
سلام دوست جونا   باور کنید سرم خیلی شلوغه اصلا وقت نیم کنم آپ کنیم

دعا کنید کارام درست جلو بیفته بتونم بیشتر بیا

یا حق


سلام دوستان .

شهادت امام محمد تقی   - جواد الائمه  - باب الحوائج رو به همتون تسلیت عرض میکنم

 

  ۱. سه‌ چیز است‌ که‌ هر کس‌ آن‌ را مراعات‌ کند ، پشمیان‌ نگردد : 1 - اجتناب‌ از عجله‌ ، 2 - مشورت‌ کردن‌ ، 3 - و توکل‌ بر خدا در هنگام‌ تصمیم‌ گیرى‌. (مسند الامام‌ الجواد ، ص‌ 247)

 

  ۲. افزونى‌ نعمت‌ از طرف‌ خدا بریده‌ نمى‌شود ، مگر شکرگزارى‌ از سوى‌ بندگان‌ بریده‌ شود. (تحف‌ العقول‌ ، ص‌ 480)

 

  ۳. در ظ‌اهر دوست‌ خدا و در باطن‌ دشمن‌ او مباش‌.

(مسند الامام‌ الجواد ، ص‌ 245)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۸/۱۲
شیخ عبدالزهرا وثوقی

نظرات  (۱۵)

سلام.انشاالله.
بیا می خوام یه روضه بخونم یه روضه متفاوت!!


عبدالزهرا:
سلا آهنی! باشه الان میام یه دقیقه صبر کن
سلام دوست عزیز
وبلاگ جالبی داری من با موضوع"چرا از مرگ میترسیم و چه کنیم از مرگ نترسیم" آپم
اگه بیای و نظر بدی ممنون میشم



اگر مایل به تبادل لینک هستی خبر کن


عبدالزهرا:
سلام چشم خبرتون میکنم
یا حسین
۱۲ آبان ۸۹ ، ۱۹:۵۲ همسنگر گمنام

انشالله!!


عبدالزهرا:
اول سلام میکنن بعدشم کجاش تعجب داشت
یا علی مدد


گفتم: چقدر احساس تنهایی می‌کنم
گفتی: فانی قریب
.:: من که نزدیکم (بقره/۱۸۶) ::.

گفتم: تو همیشه نزدیکی؛ من دورم... کاش می‌شد بهت نزدیک شم
گفتی: و اذکر ربک فی نفسک تضرعا و خیفة و دون الجهر من القول بالغدو و الأصال
.:: هر صبح و عصر، پروردگارت رو پیش خودت، با خوف و تضرع، و با صدای آهسته یاد کن (اعراف/۲۰۵) ::.
...


سلام متشکرم
۱۳ آبان ۸۹ ، ۰۶:۲۳ عاطفه(روزهای زندگی من بایک طلبه )
سلام .احوال شما ؟ مث اینکه سرشما هم خیلی شلوغه . خسته نباشی



عبدالزهرا:
سلام الحمدلله دیگه طلبگیه و هزار و یک ...
یا علی حیدر مددنا
۱۳ آبان ۸۹ ، ۰۶:۴۷ طلیعه ی خوش بختی
سلام.
ایشالا شمام هر چه زودتر سر و سامون بگیری...
خوشحال شدین فک کردین منظورم ازدواجه آره؟؟؟؟
خب اونم به وختش
فعلا درستون واجب تره درسته؟
وختش که شد مامان جون براتون زیر سر داره!!!
پاینده باشین.


عبدالزهرا:
سلام خوبید ؟ من همیشه خوشحالم بله تازه قربون ننجونم هم بشم . خیلی گله

پایدار باشید


عبدالزهرا:
سلام . انشا’ الله
سلام
ایشالا مشغله هاتون هرجه زودتر برطرف شن


عبدالزهرا:
سلام . متشکرم. نمیدونم شما هم تاحالا چنین حسی داشتید یا نه ؟ که بعضی از این مشغه ها واقعا کیف داره !!!
یا علی
۱۳ آبان ۸۹ ، ۲۱:۲۷ سعید بهداد
سلام
دلمون تنگ شده بود بابا!
فکر کنم سرت از احمدی نژادم شلوغ تره ها!
یا علی مدد


عبدالزهرا:
قربون دل تنگت بشه !! گلم
خب چیکار کنم ؟! تازه اگه بخوای واقعا درس بخونی به همین یه کم اینتر نت اومدن هم نمیرسی !!
یا امام جواد
۱۴ آبان ۸۹ ، ۱۱:۰۸ کربلایی فاطمه زهرا
سلام علیکم

به روزم با مطلب ( کو راه امام حسین (ع) )

منتظر حضور پرمهرتون هستم

نظریادتون نره

علی علی یاعلی


عبدالزهرا:
سلام علیکن !! ان شا الله
سلام
مهدیا صورت زیبای تو دیدن دارد
سخن از لعل لب دوست شنیدن دارد.

اللهم عجل لولیک الفرج - آمین
۱۵ آبان ۸۹ ، ۱۹:۵۴ اهلبیت علیهم السلام
سلام
ضمن عرض تسلیت شهادت امام جواد علیه السلام

از آنجا که حضرت جواد علیه السلام نخستین امامى بود که در کودکى به منصب امامت رسید، نخستین سؤالى که در هنگام مطالعه زندگى آن حضرت به نظر مى‏رسد، این است که چگونه یک نوجوان مى‏تواند مسئولیت حساس و سنگین امامت و پیشوایى مسلمانان را بر عهده بگیرد؟

جواب این شبهه رو در ادامه مطلب بخونین...


یا علی
سلام!
خوبین؟!
من به نمایندگی از انجمن سرگرمی ایران از شما دعوت میکنم که به انجمن ما یه سری بزنید و اگه دوس داشتین تو انجمن ما عضو شید!
انجمن ما درصدد گسترش سرگرمی های مفید واسه تمامیه اقشار کشوره!
راستی لطف میکنید اگه مارو لینک کنید!
با اسم انجمن سرگرمی ایران!
اگه مایل به تبادل لینک بودین به ما یه سری بزنین!
با تشکر!
www.anjomansargarmi.blogfa.com



عبدالزهرا:
سلام اقای سرگرمی !
لطف میکنیم اجازه نمایش کامنت شما را میدهیم . بدرود
سلام
لباس یاس بر تن کرد زهرا
کنار دست او بنشست مولا
محمد خطبه خواند، زهرا بلی گفت
غلط گفتم بلی نه، یا علی گفت...
سالروز آسمانی ترین پیوند آفرینش و حلول ماه ذیحجه مبارکتاد باد.
التماس دعا
سلام

"به خدا سوگند، تو را بینم خدا را بر هفتاد..."

به روزم. تشریف بیاورید. امیدوارم دیگه این قدر وقت داشته باشید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی