طلبگی و هزار و یک ...

طلبگی و هزار و یک ...

بسم الله الرحمن الرحیم


×××××××××××××××××××
سرمایه محبت زهراست دین ما

ما دین خویش را به دو دنیا نمیدهیم
×××××××××××××××××××

طلبگی شغل نیست. رسالت است. مأموریت است. ادامه حرکت پیامبران الهی در طول تاریخ بشری است.

×××××××××××××××××××
غالب مطالب این تارنما قلم خود این حقیر هست و جریان کپی پیست به اینجا راهی ندارد .
×××××××××××××××××××
احتمالا به بزرگوارانی که آدرس نمیذارن جواب داده نخواهد شد .
×××××××××××××××××××
کلاً اعتقادی به تبادل لینک ندارم ؛ صلاح دونستید لینک کنید ، وبلاگ های فعال و ارزشی بدون تقاضای تبادل ، لینک خواهند شد .
×××××××××××××××××××
همسایه ی حضرت رضاییم ،هفته ای یک بار ، یک سلام به نیابت از مومنین و آشنایان سایبری هست ان شا الله.
×××××××××××××××××××
بحمد خدا روز ولادت حضرت جواد تو حرم امام مهربونی ها با یه طلبه سادات عهد یاری و یاوری بستیم و ولادت حضرت رضا رفتیم زیر یه سقف.

تنها امیدمان لبخند ‏‏صدیقه طاهره فاطمه زهرا ...
×××××××××××××××××××

عقیده دارم طلبگی جهاده ... اما همسر طلبه بودن جهاد اکبر است / خدا این کنیزای مخصوص حضرت زهرا را نصرت و تایید بفرماید .
بعضیاشون واقعاً از همه چیز زندگیشون ، از ارزوهای دنیویشون از حق و حقوقشون گذشتند تا خادمی سرباز امام زمان را کنند ... کثّرالله امثالهم /

×××××××××××××××××××


×××××××××××××××××××

چشم من و امر ولی ؛ جان من و سیّد علی /

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا

رفقا از طرف همه تون نائب الزیاره ولی نعمتمون هستم . ان شا الله

 

سلام بر دوستان و همراهان عزیز

من توی زندگیم یه سری قوت قلب ها دارم که یکی از اونها دیدن حضور عاشقانه و پر تشعشع بچه شیعه های حیدر امیر المونین توی محیط های علمی , صمیمی سایبری هست

خب ان شالله که دوباره سعی میکنم بیشتر دنبال مطلب خوب و مفید باشم که وبلاگمو آپ کنم

 

راستی یه خبر خوب

ان شاالله امشب توی خیابون میخوایم خیابونو قرق کنیم ، جلوی ماشینا رو بگیریم خلاصه

برو و بیاییه . بستنی بدیم خلق الله جائیزه بدیم بچه ها مداحی پخش کنیم و ....

و اما یه خبر دیگه :

.

..

...

من ... من ........ . من اسممو بین رفقام هم عوض کردم تا دیروز فرهاد بودم همه بهم میگفتن کو عشقت ؟!! ای فرهاد کوه کَن

امروز میگم آره من عاشق ، من کوه کن . ولی عشق من خیلی شیرین تر از اون حرفاست

امشب امید به خدا قراره یه سوری به رفقا بدیم و دیگه بچه ها ((   عبــد الـــــزهرا    )) صدام کنن . ان شالله اینم عیدی امام رضا ( علیه السلام ) به ما باشه

البته درباره مبنای این کار قراره با هم حرف بزنیم .

خب عزیزان دل دست علی یارتون خدا نگهدارتون.

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۷/۲۶
شیخ عبدالزهرا وثوقی

نظرات  (۲۴)

سلام
عیدتون مبارک
چه باحال. پس مراسم تغییر اسم دارین
با اول مطلبتون "دیدن حضور عاشقانه و پر تشعشع بچه شیعه های حیدر امیر المونین توی محیط های علمی , صمیمی سایبری" خیلی خیلی موافقم


عبدالزهرا:
سلام
قبول عیدمون مبارک اره دیگه .

میگما چرا آدرس نذاشتید؟ من یادم نیست وبلاگتونو
یا علی مدد
سلام
میلاد بر شما هم مبارک
بالاخره تصمیم خودتون رو گرفتین. مبارک باشه ان شاالله. به پای اسمتون و در چتر حمایتی صاحبتون باشید.
پایدار باشید.



عبدالزهرا:
سلام بر شما
خوبید؟ اره دیگه دیشب هم رفقا سورشو خوردن . جاتون خالی .
متشکرم یا حق
السلام علیک یا علی ابن موسی ابن الرضا (ع) میلاد هشتمین اختر تابناک امامت وولایت برمقام معظم رهبری مدظله العالی و تمام شیعیان مبارک باد

مردم مومن قم در انتظار ورود خورشید به شهر علم و تقوا این شبها تا صبح چشم بر چشم نمی گذارند...
۲۶ مهر ۸۹ ، ۱۹:۱۷ کربلایی فاطمه زهرا
سلام علیکم

این عید بر شما وهمه عاشقان آن حضرت ومسلمانان مبارک

امید است که اقامون ضامن بشه وهمه عاشقان امام حسین(ع) را راهی کربلا کنه

انشاا...

به ما هم سر بزنید


علی علی یاعلی


عبدالزهرا:
سلام .
ان شاالله

یا حسین
سلام.مام امشب مراسم و ایستگاه صلواتی داشتیم.
باید صداها و ظواهر دینی را ما جوون ها برپا کنیم تا اهل بیت عنایت کنن این علاقه از ظاهر بره به باطن.


عبدالزهرا:
سلام
خدا قوت . سلامتی؟
دم شما رو گرم

یا حق
۲۷ مهر ۸۹ ، ۰۶:۵۹ کربلایی فاطمه زهرا
سلام علیکم

به روزم

منظر حضور ونظراتتون


علی علی یاعلی
۲۷ مهر ۸۹ ، ۰۹:۳۹ طلیعه ی خوش بختی
سلام بر برادر عبدالزهرا
من سور مفصلی را می طلبم آماده باشید

میلاد امام رئوف بر شمام مبارک
جدا خوش به حال مشهدی ها


عبدالزهرا:
سلام ما در خدمتیم
اره خدایا متشکر نا رو همسایه یه امام رضا کردی . البته کیه که قدر بدونه
۲۷ مهر ۸۹ ، ۱۷:۲۰ وبلاگ اهلبیت علیهم السلام - طلبه
سلام
زیارت قبول
ممنونم سر زدی یا ایها الشیخ عبد الزهرا


سلام صدیق مکرم و دوست گل

بزرگواری
یا حق
سلام برادر رسیدن به خیر
به سلامتی ایشالله
ببخشید یه کم دیر ولی عیدتون مبارک باشه انشالله
اسمتونم مبارک
یا علی


عبدالزهرا:
سلام . خوش اومدین
باشه قبول عیدم مبارک
۲۷ مهر ۸۹ ، ۲۰:۲۹ همسنگر گمنام
سلام برادر و همشهری خودمون!
چه عجب بابا هی اومدیم هی رفتیم دیدیدم کسی تحویل نمیگیره!
عید میلاد شه توس بر شما و تموم همشهریای عزیز مبارک
یا مهدی(عج) تا مهدی(عج)


عبدالزهرا:
سلام همسنگر همشهری

اره دیگه . ولی خداوکیلی درسها امسال خیلی سنگین تره معذور دارید مارا
شما هم . هم
۲۸ مهر ۸۹ ، ۰۸:۱۳ کربلایی فاطمه زهرا
سلام علیکم

اومدم بگم نام جدید مبارک باشه نام بسیار زیباییه

از امام رضا عیدی خوبی گرفتین حداقل واسه ماهم یه عیدی میگرفتین

علی علی یاعلی


عبدالزهرا:
متشکرم . ان شاالله در باطن هم به وقوع بپیونده
واسه شما هم گرفتم . باور کنید برا همه دعا کردم . یه دعا کردم گفتم خدایا send to all خب دیگه چی میخواید؟
۲۸ مهر ۸۹ ، ۱۵:۲۶ کربلایی فاطمه زهرا
سلام علیکم

بسیار متشکرم

اجرتان با امام رضا(ع)


همین بس که زما پیش امام رضا یاد کنید

علی علی یاعلی
۲۸ مهر ۸۹ ، ۱۵:۴۰ کربلایی فاطمه زهرا
نخندینا ولی من دوران مدرسه با زبان انگلیسی سازگار نبودم وهمیشه به زور نمره

میگرفتم شایدم نمیگرفتم

اگر امکانش باشه همون زبون خودون بهتره


علی علی یاعلی


عبدالزهرا:

yahh! Of course
this is a good opinion
keep your mother's language
سلام
یک جواب و یک سوال:
اول چوابتون:
من وبلاگ نداشتم و ندارم
دوم سوالم:
چرا هرکی به یه وبلاگی بره و خوشش بیاد و نظر بذاره فکر می کنن باید وبلاگ داشته باشه و اومده وبلاگمون تا بریم وبلاگش و بازدیدشو پس بدیم؟! یعنی خواننده بی وبلاگ وجود نداره؟!

یاحق


عبدالزهرا:
سلام برشما . متشکر از جوابتون
واما این خیلی رایجه که جوونها حد اقل یه وبلاگ دارن که حالا یا دلوشته ی عقیده یا علاقه یا ... هاشونو اونجا به اشتراک میزارن
ولی دلیل دیگش اینه که مدیر وبلاگ میزبان هم بتونه با نظر دهنده تبادل نظر کنه و برای مطالب جدیدش مهمان رو خبر کنه یا جواب مهمان رو به طور خصوصی بده
یا علی مدد
چقدر خبر؟!!!
اول زیارت قبول! ایشالا که از طرف ما سلام دادی دیگه؟!
بعدم عید گذشتتون مبارک!
آخرم تغییر نامتون مبارک! نام زیباییه!
کاش حضرت ما رو به بندگی بپذیرن!


عبدالزهرا:
سلام . اره دیگه چیکار میشه کرد !!!
متشکرم . الحمدلله

یا علی مدد
۲۹ مهر ۸۹ ، ۱۹:۰۸ اهلبیت علیهم السلام
سلام

امام خامنه ای :

نسبت دادن حکومت آخوندی به جمهوری اسلامی تهمت و دروغی آشکار است

«روحانی بودن» به تنهایی صلاحیت‌آور نیست

کسی فتوا داده است که تلاش صلح آمیز هسته‌ای ایران به خاطر اینکه مورد سوءظن قدرتهای بزرگ است
مشروع نیست، اما ما می گوییم استکبار غلط کرده است که به ملت ایران سوءظن دارد.


ادامش رو بخونین ... نظر یادتون نره ...

یا علی
سلام
عید مبارک
اسم جدیدتون هم خیلی قشنگه
یاعلی


عبدالزهرا:
خیلی ممنون
سلام اقا عبدالزهرا
می گم اسمتون رو عوض کردین، عینکتون رو که عوض نکردین!! البته شما که عینکی نیستین.
ما که همیشه به شما سر می زنیم. می گن کافر همه را به کیش خود پندارد: لابد شما به ما سر نمی زدید فکر کردین ما هم بله... البته مثل بود دیگه ...منظور ما کافر بودن شما نبود ها..خصوصا با این اسم مذهبی و اسلامی که انتخاب کردیدن دیگه....
موفق و پایدار باشید. ممنون از حضورتون... التماس دعا..


عبدالزهرا:
سلام سیاه مشق

نه دیگه کجا سرزدید ؟!! کم پیدائید دیگه ! ولی خب اشکال نداره ( تســلیم )

متشکر یا علی
۳۰ مهر ۸۹ ، ۱۱:۲۶ کربلایی فاطمه زهرا
سلام ای بابا من که نفهمیدم شما آخرش چی گفتین

ممنون از اینکه گفتم به زبون خودمون بگید

روز خوش

علی علی یاعلی


عبدالزهرا:
I'm really sorry
forgive me
دیگه فارسی فارسی ..
یا علی مدد
۰۱ آبان ۸۹ ، ۱۱:۰۸ غایب همیشه حاضر
وبلاگ مرد خورشید با دو مطلب جدید و جنجالی و خواندنی...
به وبلاگ مرد خورشید سر بزنید
و 2 نظر راجع به هر دو مطلب جدید بدهید.
با تشکر.
سلام

رسیدن به خیر


عبدالزهرا:
سلام بله متشکرم رسیدنم بخیر .
۰۲ آبان ۸۹ ، ۰۸:۵۶ طلیعه ی خوش بختی
سلام ما سور می خوایم یالا
بچه هایی که کامنت گذاشتین همه با من دم بگیرین: ما سور می خوایم یالا!!!



من :
سلام ، خیله خب بابا . آقا جا نزن !! .
چشم گفتم که به همه میرسه . . . بله بله . آقای محترم توی صف واستا ...
کمــــــــــــــــــــــــک ...
ما سور می خوایم یالا!!


من :
سلامتون کو ؟!! وبلاگ نساختین؟
گفتم که تو صف واسید . جا هم نزنید به همه میرسه
سلام مبارکه
از خود بی بی میخوام دست همه ما رو بگیرن تابه درجه عبد الزهرایی برسیم
موفق باشین با بچها
التماس دعا


عبدالزهرا:
سلام . اره از همونایی که شما میگید !!
راستی با کودوم بچه ها ؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی