طلبگی و هزار و یک ...

طلبگی و هزار و یک ...

بسم الله الرحمن الرحیم


×××××××××××××××××××
سرمایه محبت زهراست دین ما

ما دین خویش را به دو دنیا نمیدهیم
×××××××××××××××××××

طلبگی شغل نیست. رسالت است. مأموریت است. ادامه حرکت پیامبران الهی در طول تاریخ بشری است.

×××××××××××××××××××
غالب مطالب این تارنما قلم خود این حقیر هست و جریان کپی پیست به اینجا راهی ندارد .
×××××××××××××××××××
احتمالا به بزرگوارانی که آدرس نمیذارن جواب داده نخواهد شد .
×××××××××××××××××××
کلاً اعتقادی به تبادل لینک ندارم ؛ صلاح دونستید لینک کنید ، وبلاگ های فعال و ارزشی بدون تقاضای تبادل ، لینک خواهند شد .
×××××××××××××××××××
همسایه ی حضرت رضاییم ،هفته ای یک بار ، یک سلام به نیابت از مومنین و آشنایان سایبری هست ان شا الله.
×××××××××××××××××××
بحمد خدا روز ولادت حضرت جواد تو حرم امام مهربونی ها با یه طلبه سادات عهد یاری و یاوری بستیم و ولادت حضرت رضا رفتیم زیر یه سقف.

تنها امیدمان لبخند ‏‏صدیقه طاهره فاطمه زهرا ...
×××××××××××××××××××

عقیده دارم طلبگی جهاده ... اما همسر طلبه بودن جهاد اکبر است / خدا این کنیزای مخصوص حضرت زهرا را نصرت و تایید بفرماید .
بعضیاشون واقعاً از همه چیز زندگیشون ، از ارزوهای دنیویشون از حق و حقوقشون گذشتند تا خادمی سرباز امام زمان را کنند ... کثّرالله امثالهم /

×××××××××××××××××××


×××××××××××××××××××

چشم من و امر ولی ؛ جان من و سیّد علی /

بایگانی

25 .فکر کنم تقریبا تا اول ابان ...

چهارشنبه, ۷ مهر ۱۳۸۹، ۰۶:۱۸ ق.ظ
بسم الله الرحمن الرحیم

خب شکرا لله خیلی خوشحالمه  که دوباره کلاسها و درس و بحثها  راه افتاده

 وایمکسم هم که قطع شده باید ۱۲۰۰۰ تومن بشارژمش که الان ترجیح میدم با اون پول کتاب بخرم

همچی یه نموره خیلی معتاد اینترنت شدم از سلوک عرفا هم که ترک عادته

یه کم هم باید بیشتر توی درسهام بقعرم

 

نتیجه اینکه ان شاالله تا اخر این ماه دست علی یارمه خدا نگهدارمه و دیگه نمیآپم

پس تا آخر ماه

وااااااااااااااااااااای الانم دیگه فکر کنم پدر جان صداشون بلند شه که  چرا این تلفن مشغوله. من وایمکسمو میخااام نه راستی از سلوک عرفا ترک عادت بود وایمکسمو نیم خام

 

خب ما رفتیم بدرسیم وای که چه حالی داره

ماکه هرروز حرم میریم و به یاد شماها هستیم شما هم بدعایید

یا علی حیدر مدد

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۷/۰۷
شیخ عبدالزهرا وثوقی

نظرات  (۴۳)

سلام عزیزم خوبی؟ وبلاگ خیلی نازی داری لطفا به منم سر بزن و اگه دوست داشتی باهم تبادل لینک کنیم توی وبلاگم قالبهای خیلی قشنگی دارم اگه خواستی یه نگاه کوچو بنداز


عبدالزهرا:
سلام خانوم مهسا
توروخدا جوون ما اصلان وبلاگمو دیدین و گفین وبلاگ نازی دارم ؟!!!
به خدا من با همه صمیمی هستم ولی نه اینقدر که مثل شما از صیغه مفرد برا جنس مخالفم استفاده کنم

چشم یه نگاه کوچولومیندازیم
یا علی
سلام.ولی خب صله رحم عین سلوک عرفاهست خب!


عبدالزهرا:
سلام پسر آهنی

خدا عرفا رو هم خیر بده . شما رو هم خیر بده منم خیر بده

راستی ( خب ) رو دوبار نوشتی حشو اضافه یه
سلام
این خیلی عالیه که دارین درس می خونین ولی هواستون باشه وبلاگ نوشتن از سر بیکاری نبود ها. از سر مبارزه علیه جنگ نرم بود. پس اپ کردن شما وظیفه ایه که در کنار درستون باید بهش برسین. چه با وایمکس چه بی وایمکس و با اعتراض پدر که کمی هم تلفن اشغال بشه تا شما آپتون رو بکنید. این از نصیحت امروز ما. خب اخه همیشه شما ناصح ما بودید و ما دیدیم بالاخره باید یه کمی هم نصیحت بشنوید. ببخشید بابت اسائه ی ادبی که کردم و نکته ای را متذکر شدم( جنگ نرم)
امیدوارم و براتون دعا می کنم د رمباحثاتتون موفق و خوش ان قلت باشید و دچار وسواس فکری و علمی نشوید و همیشه رعایت اعتدال رو تو همه ی موارد لحاظ کنید.
ما دعا گو هستیم . شما نیز مار ا بدعائید.
یادمه یه بار استادمون م یگفت برین حرم و دوزانو بنشینید و حالت بنده ی خطاکار رو که واقعا هم هستیم به خود بگیرید. زانوی گداییتان رو بر زمین بگذارید و خاشعانه ازشون استمداد بگیرید. خب فرموده بودید هر روز حرم می روید گفتم ما نیز توصی ی استادمان را به شما منتقل کنیم که بزگی هر چه به دست اورد از این دو زانو مودبانه نشستن و کاسه ی گدایی دست گرفتن بود.
التمای دعا. پایدار باشید


عبدالزهرا:
سلام بر آشنای ما حالتان خوب است ؟
منت خدای را عز و جل که ما را نصیحت میکنید و حتی دریغ از یک لحظه از ان حالت ناصح بودن طلبگیتان در نمیآیید

متعاقبا متشکرم از شما بزرگوار
........................................................
خب خوب بود مگه نه ؟
بدعایید
یا علی مدد
az enke mano to linkat gozashti moteshakeram mageto to talabie ke ba jens mokhalef samimi nisty?



عبدالزهرا:
سهراب پسر گلم عزیز دلم مغز بادوم
خوشگلکم منو دیوونه کردی . هر روز توی محوطه باید کچلم کنی توی اینتر نتم از دستت در امون نیستم
آخه پسر خوب تو الان باید بری علومتو بخونی اینجا چیکار میکنی؟
سلام وای چرا اخه؟ میدونم سرتون شلوغه ایشالله منتظرتون هستیم آخر ماه نرید دیگه برنگردیدا......... دعاتون میکنم موفق باشید یاعلی


عبدالزهرا:
سلام لطف دارید امید وارم که با دست پر برگردم
یا علی مدد
تو چه آخوندی هستی که ...


عبدالزهرا:
سلام گلم
ها ؟؟!! چی ؟؟!!! من چه آخوندیم که چی ؟!!!
اها فهمیدیم چه پسر گلیم !!
خب نظر لطفتونه
یاعلی مدد
۰۷ مهر ۸۹ ، ۱۶:۰۴ رو به آفتاب
دروغ چرا راستش رو بخوای ما که دلتنگ میشیم برادر گلم امیدوارم درسهاتو خوب خوب بخونی و یکی بس از دیگری باس کنی که آینده به جوون هایی مثل شما احتیاج داره بس قدر خودت رو بدون
یاعلی


عبدالزهرا:
سلام بر شما
خدا خیرتون بده
آدرسم که نذاشتید

خدا حفظتون کنه یا علی
سلام
ما هم چند روزی تا شارژ مجدد adsl یه مدت کوتاهی (5روز) اینی که شما میگید رو تجربه کردیم
به نظرم هر از چندگاهی این مسئله پیش بیاد خوبه

خیلی خیلی خیلی دوست دارم یکبار از نزدیک یک حوزه علمیه رو ببینم. از نزدیک فضاش رو لمس کنم نه با تصور ذهنیم
مباحثه شون به نظرم باید جذاب باشه

التماس دعا



عبدالزهرا:
سلام بله گفتم که ترک عادت ...
خب ایشالله به آرزوتون برسید بله مباحثه خیلی خوبه کلی حال میده البته شاید برا ما که معمولا مباحثه هامون حالت شادی و مفرحی داره همون مسائل درس رو عامیانه ... نگم دیگه آبروم رفت

یا علی مدد
y saal too enja chekar mikony alan tobayad hoze bashi na enja be gholi dashemon fayazi akhe to chetor talabeye hasti?


عبدالزهرا:
سلام سهراب
باز که تو فارسی رو پاس نداشتی پسر

هیچی نگو که یه دستی خوردم اون آقای فیاضی خودش شیخه
سلام.این رو به آفتاب یه حاجی با مرامه که تارگی رفته حج و داره یواش یواش خاطراتش رو می نویسه.
http://makkeh-2010.blogfa.com/

راستی حاجی این فایل صوتی رو عشقه!!


عبدالزهرا:
سلام گلم خوبته ؟

بـــــله که عشقه . خیلی گوش نکنیش ها یه موقع دلت هوایی شه
۰۷ مهر ۸۹ ، ۲۱:۴۷ منتظربافقی
سلام ان شالله توی درساتون موفق باشیدحرم رفتیدحتمامراهم دعابفرمایید اگه رسیدید به وبلاگم سری بزنید


عبدالزهرا:
سلام خوش اومدید
گفتم که چشم
میگم یا امام رضا سهم ما خصوصی پیش خودتون محفوظ باشه ها
گفتم حتما رفتید سر درس بی خیال نت و وبلاگ شدید!
موفق باشید!
هر دفعه رفتید حرم لطفا از طرف منم یه سلام بدید!
یا علی!



عبدالزهرا:
من همیشه یه سلام جدا گانه به نیابت دوستان وبلاگی میدم . ان شاالله
۰۷ مهر ۸۹ ، ۲۳:۳۶ همسنگر گمنام
سلام برادر و همشهری خودمون.
به سلامتی انشالله.
ما هم تقریبا هر روز حرمیم .منزل صداشون درمیاد میگن....

خلاصه اینکه موفق باشید.
واسه ما و بقیه همسپاهیا هم دعا یادتون نره.
یا مهدی(عج) تا مهدی(عج)


عبدالزهرا:
سلام بر شما
ما رفقا یه جمله داریم هر وقت میریم حرم اونو با امام رضا میگیم
یا امام رضا آقا مادرتون گله (حضرت زهرا )
you too
یا علی مدد
۰۸ مهر ۸۹ ، ۰۸:۴۴ وبلاگ اهلبیت علیهم السلام - طلبه
سلام

سریال فاصله ها ... قسمت سوم
وقتی از خبر مطلع شدم بقدری قلبم به درد اومد که چاره رو فقط در درد دل با شما و نوشتن این پست دیدم تا شاید یه کم سبک بشم!....
الان ... چه عنوانی میشه گذاشت ؟!
چه توجیهی میشه کرد ؟!

این " فاصله " هست یا ...؟!

بعد از این همه...
salam دوباره man نمی دونم farsi با انگلیسی che فرقی dare بعد khodet کچل kardi من ke آرایسگر nistam که کچلت konam.dige از enبه baad فارسی رو pas نگه midaram
۰۸ مهر ۸۹ ، ۱۹:۲۰ شیخ معصومه
سلام.
درس خواندن با جهاد در عرصه ی جنگ نرم در فضای سایبر هیچ مناقاتی ندارد.

با مطلب
واژه ها ستمدیده اند
به روزم.

مضاعف باشید...
یا علی


بله دیدین گفتم طلبه جماعت نیم تونه از ناصح بودن خودش کوتا بیاد

بله خانم شیخ معصومه منم نگفتم که منافاتی داره . گفتم یه انتراک 15 روزه

بعدشم درس های شما دختر طلبه ها خیلی از ما کمتره
سلام واما......رو تموم کردملطفا سر به منم بزن به بقیه دوستان هم بگو سر بزنن به من فقط یواش سر بزنید که سرم نشکنه که مجبور بشم برم پول باند و گاز و چسب زخم بدم.
فعلا bye
وب


عبدالزهرا:
بله دوستان محترم به این آقا سهراب ما هم سر بزنید ولی یواش
۱۰ مهر ۸۹ ، ۰۵:۴۱ طلیعه ی خوش بختی
سلام حالا من اومدم شما می ذاری بری؟
حداقل گاهی بیا کامنت ها رو بخون و جواب بده ئلمون می پکه!!!


عبدالزهرا:
سلام خدا قوت
بابا تا ده روز دیگه میام

یا علی مددنا
۱۰ مهر ۸۹ ، ۰۵:۴۲ رو به آفتاب
شرمنده
آدرس فراموشم شده بود. اینه...
سلام.بابا این همه درس نخون پسر عمه جزوه ها و کتاباتو این همه نجو


عبدالزهرا:
نظر لطف شماست خانووم دختر دایی
سلام
حتما حرم میرید ما را هم دعا کنیم
با هم همفکری کنیم خوشحال میشم درباره موضوعات
خیلی دوست داشتم با یه اخوند دوست بشم
خوشحال میشم یه سری به ما هم بزنید
یا علی
با تبادل لینک موافقید؟


۱۰ مهر ۸۹ ، ۲۰:۲۸ همسنگر گمنام
سلام برادر و همشهری!
به لطف حق بروزم با"وارونه ها و خرافات در آخرالزمان" در این وب:

http://hazer.blogfa.com/

منتظر نظر های ارزشمندتون هستم.
یا مهدی(عج) تا مهدی(عج)
۱۰ مهر ۸۹ ، ۲۰:۳۱ همسنگر گمنام
سلام مجدد برادر.
برا این پست بالایی ویژه شهادت آقا امام صادق(ع) اون خط پایین پایینی چشمامو در اورد رنگ قرمزش.البته ببخشیدا
بزور تونستم زوم کنم بخونم آخه چشمام ضعیفه .برادر رحم کن بر چشم های ما
بروز باشید اما نه بزور!!
یا مهدی(عج) تا مهدی(عج)


عبدالزهرا:
سلام

فعلا که به زوریم ولی ان شا الله به زودی به روز میشم
یا علی
سلام.ای امان از این زبون....ای فغان از این زبون!!!


عبدالزهرا:
علیک سلام گل گلدون
نظر لطفته! با ما هم بله ؟!
۱۱ مهر ۸۹ ، ۰۸:۴۹ عاطفه (روزهای زندگی من بایک طلبه )
جواب بامزه ای دادین به اون کامنت اولیه خندم گرفت


عبدالزهرا:
سلام
راست گفتم دیگه !!!
۱۱ مهر ۸۹ ، ۱۰:۱۸ فاطمه زهرا
مژده آمدنت قیمت جان می ارزد

تاری از موی تو آقا به جهان می ارزد

یاعلی
۱۱ مهر ۸۹ ، ۱۰:۲۳ فاطمه زهرا
سلام علیکم

عجب شخصیت درسخونی!!!!!

کاش ماهم کمی از شما یاد بگیریم


خیلی تاثیر مثبتیه واسه ماها


یاعلی


عبدالزهرا:
سلام بله دیگه شاعر میگه
اگر دیدی جوانی بر درختی تکیه کرده برو درس میخوان مگو چیست درس
سلام

شهادت امام جعفرصادق(علیه السلام)برشما تسلیت باد....

فقه شمشیر امام صادق است هر که بی شمشیر شد نالایق است!

یا حق


عبدالزهرا:
سلام
خدا خیرتون بده . مرحوم آقاسی رو هم رحمت کنه این شعرو خودش با تموم وجود میخوند
۱۲ مهر ۸۹ ، ۱۴:۲۱ جوان شیعه
سلام دوست عزیز ببخشید یه مدتی نبودم.
شهادت امام جعفر صادق(علیه السلام) را خدمت شما تسلیت عرض میکنم.

ابو بصیر می گوید: برای عرض تسلیت خدمت همسر گرامی امام صادق (علیه السلام) رسیدم در حالی که آن بانوی گرامی می گریست ، من نیز با گریه ایشان گریستم.
ایشان به من فرمودند: ای ابو محمد !اگر حضرت صادق (علیه السلام) را هنگام شهادت می دیدی ، امر عجیبی را مشاهده می کردی. حضرت در لحظات آخر چشمان خود را گشود و فرمود:همه کسانی را که با من نسبت خویشاوندی دارند جمع کنید. وقتی همه خویشاوندان به حضور امام رسیدند به انان نگاهی کرد و فرمود:
«بدانید شفاعت ما به کسی که نماز را سبک بشمارد نخواهد رسید» (منتهی الآمال ص540)
این فرموده حضرت اهمیت نماز را نشان میدهد که مبادا کسی نسبت به نماز اول وقت، نماز جماعت، شرایط صحت نماز، شرایط قبولی نماز بی تفاوت باشد. زیرا میدانید که نماز اولین عملی است که به سمت آسمان بالا می رود و اولین عملی است که بندگان نسبت به آن مورد سوال واقع می شوند .اگر مورد قبول خداوند قرار بگیرد به بقیه اعمال رسیدگی می شود و الا بقیه اعمال انسان هیچ فایده ای ندارد. شرط قبولی اعمال ، قبولی نماز است.

براتون آرزوی موفقیت می کنم . التماس دعا


۱۴ مهر ۸۹ ، ۰۷:۱۳ فهیمه السادات
سلام الله علیک...

باسرانگشتم به روی خاک ها...

مینویسم عشق...

میخوانم حسین...

یاابتاه!
۱۴ مهر ۸۹ ، ۱۱:۰۱ طلیعه ی خوش بختی
سلام واقعا ممنوم.


عبدالزهرا:
سلام
خواهش میکنم وظیفه بود
۱۴ مهر ۸۹ ، ۱۵:۱۵ کربلایی فاطمه زهرا
بسم رب الحسین

سلام علیکم خداقوت با مطلبی تحت

عنوان (فوائد گریه بر امام حسین (ع))

به روزم. منظر حضورگرم ونظراتتون

هستم.

یاعلی
سلام,خشته نباشی چه خبر خوش میگذره مارونمیبینید خوشحالید؟به به آفرین درس خون باشید نه مثل ما هرروز یاکاشانه یاقم.راستی میری حرم مارودعاکنید.خودمونیم سیوتی خیلی سخته؟زیادحرف زدم التماس دعا.یاعلی


عبدالزهرا:
سلام محسن جان
خدا قوت
امیدوارم خوبه خوب درسهات بخونی و بفهمی
حتما . من همه رو یاد میکنم
یا علی مدد
۱۷ مهر ۸۹ ، ۰۸:۴۳ طلیعه ی خوش بختی
ای که به قم قدر و بها داده ای
کشور ما را تو صفا داده ای
نام تو بر قلب صفا می دهد
روضه ی تو بوی رضا می دهد.
سلام برادر
خوشحالم که برگشتید
با اجازه لینک شدید
یا علی


عبدالزهرا:
سلام . امیدوارم سلامت باشید
ممنون ان شاالله اول آبان که برگشتم خبرتون میکتم
۲۰ مهر ۸۹ ، ۱۸:۳۷ وبلاگ اهلبیت علیهم السلام - طلبه
سلام

دو یار فراموش شده !

در خانه اگر کس است یک حرف بس است ...

منتظرتون هستم ...
سلام
همشو خوندم فقط دوتا اخری مونده خوب بود دل براید بر دل نشیند
موید باشید
۲۱ مهر ۸۹ ، ۰۵:۳۹ طلیعه ی خوش بختی
سلام شما اول آبان در وب من برای جشن اواین سالگرد عقدمون دعوت شدین....


عبدالزهرا:
سلام
. بله حتما میایم ان شاالله

ان شالله هر سال با شادی ادامه داشته باشه
سلام میلاد کریمه اهل بیت ،عالمه بی معلمه را خدمت همه بزرگ اندیشان و بزرگواران تبریک میگویم روز دختر هم به تک تک دوشیزگان کشور عزیزمان و تمامیه مسلمین جهان پر برکت وخیر باشه
کرکره رو کشیدید پائین دیگه،با باباتون موافقم اصلا معنی نداره تلفنون اشغال کنید بچه هم بود بچه های قدیمدر کل منتظر قلم مهربانتون هستیم
بروزم با
احمدی نژاد،رئیس جمهوری از انجمن حجتیه!!!
التماس دعا باحاجاتی روا....


عبدالزهرا:
سلام خدا قوت
نظر لطفتونه
یا علی مدد
امام رضا(علیه ‎السلام):

هر کس اندوه و مشکلى را از مومنى برطرف نماید

خداوند در روز قیامت انـدوه را از قلبش برطرف سازد

(اصول کافى، ج ۳، ص ۲۶۸)


×××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××

با سلام

عرض تبریک به مناسبت میلاد هشتمین امام شیعان جهان

با آرزوی بهترین ها برای شما

التماس دعا

یا مهـــــــــدی زهـــــــــــرای علـــــــــــــی
سلام
به سلامت

ما رو هم از دعای خیر فراموش نکنید
۲۴ مهر ۸۹ ، ۱۶:۳۰ کربلایی فاطمه زهرا
سلام علیکم

به مناسبت فرا رسیدن میلاد امام رضا(ع)

با مطلبی تحت عنوان(یا رضا) به روزم

این عید بر همه شما مبارک

منتظر حضور گرم ونظراتتون هستم

یاعلی
۲۶ مهر ۸۹ ، ۰۵:۳۸ طلیعه ی خوش بختی
زائری بارانیم آقا به دادم میرسی،
بی پناهم خسته ام تنها به دادم میرسی،
من دخیل التماسم را به چشمت بسته ام،
هشتمین دردانه زهرا به دادم میرسی...

میلاد ولی نعمتمان امام رضای رئوف بر شیعیان مبارک

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی