طلبگی و هزار و یک ...

طلبگی و هزار و یک ...

بسم الله الرحمن الرحیم


×××××××××××××××××××
سرمایه محبت زهراست دین ما

ما دین خویش را به دو دنیا نمیدهیم
×××××××××××××××××××

طلبگی شغل نیست. رسالت است. مأموریت است. ادامه حرکت پیامبران الهی در طول تاریخ بشری است.

×××××××××××××××××××
غالب مطالب این تارنما قلم خود این حقیر هست و جریان کپی پیست به اینجا راهی ندارد .
×××××××××××××××××××
احتمالا به بزرگوارانی که آدرس نمیذارن جواب داده نخواهد شد .
×××××××××××××××××××
کلاً اعتقادی به تبادل لینک ندارم ؛ صلاح دونستید لینک کنید ، وبلاگ های فعال و ارزشی بدون تقاضای تبادل ، لینک خواهند شد .
×××××××××××××××××××
همسایه ی حضرت رضاییم ،هفته ای یک بار ، یک سلام به نیابت از مومنین و آشنایان سایبری هست ان شا الله.
×××××××××××××××××××
بحمد خدا روز ولادت حضرت جواد تو حرم امام مهربونی ها با یه طلبه سادات عهد یاری و یاوری بستیم و ولادت حضرت رضا رفتیم زیر یه سقف.

تنها امیدمان لبخند ‏‏صدیقه طاهره فاطمه زهرا ...
×××××××××××××××××××

عقیده دارم طلبگی جهاده ... اما همسر طلبه بودن جهاد اکبر است / خدا این کنیزای مخصوص حضرت زهرا را نصرت و تایید بفرماید .
بعضیاشون واقعاً از همه چیز زندگیشون ، از ارزوهای دنیویشون از حق و حقوقشون گذشتند تا خادمی سرباز امام زمان را کنند ... کثّرالله امثالهم /

×××××××××××××××××××


×××××××××××××××××××

چشم من و امر ولی ؛ جان من و سیّد علی /

بایگانی
روزی مردی عقربی را دیدکه درون اب دست وپامیزنداوتصمیم گرفتعقرب را نجات دهداماعقرب انگشت اورانیش زدمرد بازهم سعی کرد تاعقرب راازاب بیرون بیاورداماعقرب باردیگر اورانیش زدرهگذری اورادید وپرسیدبرای چه عقربی راکه نیش میزندنجات میدهی مرد پاسخ داداین طبیعت عقرب است که نیش بزندولی طبیعت من این است که عشق بورزم

این پست ان شاءالله ادامه دارد ...


ادامه :

سلام خدا قوت .

یکی از رفقام کامنت گذاشته بود : فکر کنم که برا ادامه ش مثل آهو تو باغ و بوستان گیر کردی؟؟!!!

اولش آره ...    ولی بعد که نشستم یه کم فکر کردم دیدم بابا واقعا من یکی که بعضی وقت ها خیلی به این آقا عقربه نزدیک میشم!! چرا ؟

الان به شما میگم چرا ....   !!!

  •   برای اینکه : (هل جزا الاحسان الا الاحسان ؟ فبایّ الاءربکما تکذبان) 
  •  برای اینکه یه سر رفتم بیمارستان و تازه دوزاریم جا افتاده که بابا این بدن سالمت شکر گذاری نمیخواد ؟  واای منکه خیلی ناسپاسم  چشمام سالم ،صورتم سالم، قلبم سالم ،کلیه هام سالم ،کبدم سالم ،دستام سالم ،پاهام سالم  ،بعد مامانم میگه بیا تو شستن ظرفا بهم کمک کن و من ... ( مامان جون شکر خوردم غلط کردم )

 

  •  برا اینکه چشممو باز کردم توی روضه امام حسین شیر مادرمو خوردم.
  •  برا اینکه یه آقا دارم که همه جا باهاش سرمو بالا میگیرم .

         میگم من شیعه حـــــیـدر مرتضی علی ام

  •  برا اینکه اولش مثل آهو تو باغ و بوستان ...
  • برا اینکه ما شیعه ها اونقدر مودت بین خودمونو ائمه احساس میکنیم که به حضرت زهــــرا میگیم (( مـــادر )) ... خوبه توی اینجا اگه بغضم بگیره میتونم تنها بلد بلند گریه کنم...

 

  •  برا اینکه این همه نعمت  داشتم ولی ...

بابا این شبها، شبهاییه که دیگه سرنوشتمون تا سال دیگه بسته میشه...  بیاین تو این شبها برای همدیگه دعا کنیم

مگه حضرت فاطمه ( سلام الله علیها ) برا همسایه هاش دعا نمی کرد ؟ نذارید بگم  ، همون هایی که ...

مگه نمیشه ؟ مگه ما همدیگه رو نمی شناسیم ؟ مگه ما شیعه نیستیم ؟ مگه توی وبلاگهای هم نمیریم ؟ مگه از همدیگه چیزی یاد نمی گیریم؟ خوب ... بیاین این شبها برا هم دعا کنیم ، باور کنید اثر داره

کاری نداره !!! خدایا عاقبت رفیقای وبلاگیم، همه ی اونایی که لینکشون کردمو نکردم به خیر بکن . قلب امام زمان رو از اونا راضی و خشنود بگردان

نمی دونم شما که وارد ترین !!

پس تا بعد شبهای احیاء یا علی مدد . یادتون نشه هااا

 

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۶/۰۶
شیخ عبدالزهرا وثوقی

نظرات  (۲۷)

سلام

آره عقرب که نیستی!!

ولی 100 در صد یه رابطه ای با مورچه ها داری!!!

نتیجه گیری رو که یادت نرفته؟؟مورچه ها برادران دینی ما هستند!!!


خیلی امیدوارم که عقرب نباشم
آره یادمه !!!

یا علی مدد
۰۵ شهریور ۸۹ ، ۲۳:۲۹ همسنگر گمنام
الهی از غیر گسسته ام
بیا که خود فرمودی نزدیک به دل شکسته ام.
همه ما دلشکستگان یوسف زهراییم.




سلام همسنگر

یوسف زهرا ....... خیلی اسم قشنگیـه
یا علی مدد
ای منتظر غمگین مشو قدری تحمل بیشتر/ گردی به پا شد در افق گویی سواری می رسد
سلام خداقوت




سلام

ای منتظر در این شبها گر یار آن اغیار شدی / در آن افق با آن سوار یادی ز عبدالزهــرا بکن

یا علی
۰۶ شهریور ۸۹ ، ۲۰:۲۷ بی قرار زهرا( س )
امام صادق(ع):
«حضرت درباره شب قدر فرمود:‌شب فاطمه است و قدر خداوند است
پس هر کس حق شناخت فاطمه را به جا آورد ، ‌شب قدر را درک کرده است»


سلام برادر بزرگوار واقعا زیبا بود ممنون.

التماس دعا



سلام بی قرار زهرا سلامتی ؟ ان شا الله قدر فاطمه ( سلام الله علیها ) رو درک کنیم و این شبها برا هم دعا کنیم
یا علی مدد
سلام.از کجا معلوم فردای قیامت من عقرب محشور نشم.....با این زبون گزنده ام
فردا با "به نام پدر "بروزم.


سلام شاهین خدا قوت

میدونی عقرب ها خودشون به خودشون نیش میزنند و میمیرن؟

یا علی مدد
۰۶ شهریور ۸۹ ، ۲۱:۴۶ بی قرار زهرا( س )
منت از خلقی برای لقمه نان می کشیم
دیگری نان می دهد ما ناز اینان می کشیم
چون توکل نیست ، کار ما بدست مردم است
خواجه ما را منتظر، ما ناز دربان می کشیم

ممنون برادر بزرگوار التماس دعا که بسی محتاجم



سلام . یا علی مدد
سلام ممنون از حضورتون لطف کردید.
شما؟عقرب؟خدا نکنه
میگم این نظراتتون فکر کنم قاطی کرده کامنتدونی یک نظر نشون میده بازش میکنی چندتا نظر هست.التماس دعا


سلام

آره من خودمم قاطی کردم.
یا علی مدد
۰۶ شهریور ۸۹ ، ۲۳:۵۳ بی قرار زهرا( س )
سلامی چند باره برادر بزرگوار نصفه شبی اشکمونو در آوردید. انشا الله این شبها برای همه دوستان دعا می کنیم که هرچی خیره براشون نوشته بشه شما هم دعا بفرمایید التماس دعا


سلام برشمــــــــــا

اطاعت
یا علی مدد
عالی بود مثل همیشه..خوش به حالتون میتونید همه اینارو به زبون بیارید و بنویسید ولی من....
چقد خوب که برای بقیه هم دعامیکنید احسنت.ماروهم تو دعاهای آسمانیتون فراموش نکنید محتاجم به دعا
یاعلی


سلام . متشکرم پس دعا یادتون نشه

یا علی مدد
سلام آخی مگه آبجی نداری کمک مامانت کنه؟؟

ولی عیب نداره باید یاد بگیری دیگه!!!



سلام
نه آبجی ندارم !!

ولی مامانمو خیلی دوست دارم
۰۷ شهریور ۸۹ ، ۱۳:۲۷ همسنگر گمنام
سلام برادر.یادمون باشه اگه تو این شبای عزیز تنگی دل غوغا کرد مهدی فاطمه(س) رایاد کنیم.
من و تمامی همسپاهیا محتاج دعاییم.
راستی برادر امشب دعا کن آقام رضا(ع) امشب واسه اولین شب احیا منو لایق بدونه تا برم.راستی صحن رضویه؟ساعت چند شروع میشه؟فکر کنم 12 به بعده.خیای فاز میده ها.امشب چه شود.دعای دسته جمعی واسه مهدی زهرا(س)
واسه ما هم دعا بسیاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااار کنید.انشالله خود امام علی جونم تقدیرمو تو این شبای عزیز عوض کنه.تا پرونده ای داشتم شاید کم توشه اما همون اندکش پاک.دیگه فرصت زیاد نیست.
یا مهدی(عج) تا مهدی(عج)


سلام همسنگر !! خوشی ؟؟
به سلامت . ولی من که نمیتونم بیام حرم . خودمون مراسم داریم توی مسجد محلمون
یا علی مدد

سلام
خداقوت
شب های قدر ظهور مولایمان را خالصانه بخواهیم
التماس دعا خیلی خیلی
http://www.persiangig.com/pages/download/?dl=http://mehrab6543.persiangig.com/hajati.mp3
این را هم دانلود کنید خیلی باحاله
دیشب اجل ساقى بزم هل اتى بود

در دست او پیمانه قالوا بلى بود

دیشب شفق اشعار جنگ بدر مى خواند

در گوش هستى ایه هاى قدر مى خواند

عرض تسلیت شهادت مولا علی (ع) و التماس دعا در لیالی قدر.......
یا علی
سلام
قبول باشه
بسیار عالی بود


در باب فضیلت و شرافت این شب عزیز روایتی طولانی از پیامبر اکرم می خوانیم که موسی علیه السلام به خدا عرض کرد:
خدایا مقام قربت را خواهانم.پاسخ آمد «قربی لمن استیقظ لیلة القدر» قرب من در بیداری شب قدر است. عرضه داشت پروردگارا رحمتت را خواستارم پاسخ آمد: «رحمتی لمن رحم المساکین لیلة القدر» رحمت من در ترحم بر مساکین در شب قدر است. گفت خدایا: جواز عبور از صراط می خواهم پاسخ آمد: ذلک لمن تصدق بصدقة لیلة القدر رمز عبور از صراط صدقه در شب قدر است. عرض کرد خدایا بهشت و نعمت های آن را می طلبم پاسخ آمد ذلک لمن سبح تسبیحه فی لیلة القدر. دستیابی به آن در گرو تسبیح گفتن در شب قدر است عرضه داشت پروردگارا خواهان نجات از آتش دوزخ هستم پاسخ آمد ذلک لمن استغفر فی لیلة القدر: رمز نجات از دوزخ استغفار در شب قدر است در پایان گفت: خدایا رضای تو را می طلبم پاسخ آمد: رضای لمن صلی رکعتین فی لیلة القدر. کسی مشمول رضای من است که در شب قدر نماز گذارد.



فضیلت شب قدر، فلسفه شب قدر، چرا شب قدر مخفی است، اعمالی که باعث می شود شب قدر را درک کرد و .....
همه اینها در لینک (فضیلت و منزلت شب قدر)

التماس دعا

سلام تو رو خدا جان حضرت زهرا منو یادت نره شب قدر -فکر کن آبجیتم !!

البته آبجی بزرگتر !!! حرف آبچی بزرگترت رو گوش کن..آفرین

آخه شما یه بارتی دارین امام رضا.....

دعای شما نزدیکتره به استجابت....




سلام برشما

چشم . نائب الزیارت همه هستم

عجب ادبیات جالبی

۱۰ شهریور ۸۹ ، ۱۲:۱۵ فاطمه ***محکم
سلام...التماس دعا
راستی !
در دروس طلبگی سطح چهار (همچین چیزی) یعنی لیسانس ؟

به روزم






سلام
جوابشو براتون فرستادم
سلام.با " خفگی " بروزم.
ای گل نرگس کجایی؟ دردمندان را دوایی / گوشه چشمی نمایی این مریضان غمت را
اللهم عجل لولیک الفرج
سلام خداقوتالتماس دعا
سلام
مشتی به ماهم سربزن
دعامون کن پیش امام رضا شما طلبه های مشهدی بهتون انقدر امکانات میچسبه که حرم نمیرید ما طلبه های تهرونی بدبختیم
یاعلی


سلام گلم

کجا بودی تا حالا

روی دوتا تخم مرغای چشام . دعا میکنیم همه رو حتی مسیحی ها رو حتی بی دین هارو توکه جای خود داری رفیق

با علی
من میترسم از عقرب هم بدتر باشم خب اون طبیعتشه ولی طبیعت ما رو که اینجوری نساخته خدا . . . . . . چقد من بدم

منو فراموش نکنید
اگه هم قابل بوده باشم حتما دعاتون می کنم
سلام...راست میگید...شما ما رو هم دعا کنید مخصوصا که شما به ضامن آهو نزدیک ترید.....التماس دعا



سلام

ماکه همه رو دعا کردیم ..... .... .... ..... ایشالله که قبول میشه

یا علی
یادتون نشه ها!!! خوب مشهدی حرف می زنی ها. ماشاالله. من که دعات کردم. همه رو. التماس دعا دارم در غیر شب های قدر. یا علی



چون طلبه هستین:


شکرا جزیلا فی امن الله یا علی
جمعه و روزه و افطار دلم میسوزد آه از دوری دلدار دلم میسوزد رمضان است و سر خوان خدا یار کجاست؟آه از این درد دل آزار دلم میسوزد العجل یا مولای یا صاحب الزمان....
سلام خداقوت فکر کردم چشام سیاهی میره نه مثل اینکه قالب عوض شدهمبارکه
بروزم منتظر حضور گرمتون هستم التماس دعا یا علی سید علی




سلام شما هم خدا قوت

اره دیگه گفتیم یه تنوعی بدیم

یا علی مدد
باسلام
و باعرض تشکر از حضور
و آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما

به امید آزادی قدس شریف

التماس دعا

یا مهــــــــدی زهــــــــــرای علــــــــــی
۱۳ شهریور ۸۹ ، ۱۳:۱۸ همسنگر گمنام
سلام برادر.مثل اینکه این شبا مخصوصا شبای قدر خیلی چسبیده
حتما حاجتتونم گرفتید !؟واسه روسیاهای یوسف زهرا(س) هم 2آ کنید برادر
--------------------------------------------------
چرا شرمنده نگاهت از همین نزدیکی ها نیستیم؟

چرا همراه نسیم، بوی خوش تو را، حس نمی کنیم؟

چرا صدای گامهای تو را که نزدیک می شوی نمی شنویم؟

چرا زودتر نمی آیی؟

چرا ظهور نمی کنی؟

چرا طلوع نمی کنی؟

یا مهدی(عج) تا مهدی(عج)
سلام
من یه چیزی اونسری خواستم بگم گفتم سری اولی بده ادم همه چی رو بگه بزار یه بار بیان دوبار بری بعد همه چی رو بگو جدی میگم اصلا بهتون نمیاد طلبه باشید ما دوره دنشجوئی تو شهر طلبه ها و از شانس بد تو شهرکشون واز شانس فوق العاده بدتر بدتر تو مجتمعشون خونه داشتیم واقعا اولین دوران دین گریز و بد بینیم به دین بود ادم با عنادی نیستم ولی حس انزجار از مبلغین دینی توم کاملا مشهودبود اگه طلبه اید امیدوارم بتونید بزودی ملبس بشید و روزی حجت الاسلام و روزی ایت الله وبزودی( البته از محالات دیگه) مجتهد بشید ویه عالمه طلبه مهربان ،خوش صحبت ارام و بدون پرخاش تعلیم بدید واقعا امیدوارم
راستی اگه هنوز مثل اهو ......گیر .........اینا هستید می تونید یه سرم برید بیمارستان روانی تازه البته شاید بیشتر شکر کنید.
راستی تو حرم امام رضا یه دختر وپسر امدن عقد کردن من اونجا Can not find server شدم رفت پی کارش.دختر یه چادر گلگلی سرش بود پسره هم یه کت شلوار سبز چمنی با یقه تا خرخره بسته مثل عقب افتاده ها ایستادم تا ته مراسمشونو نگاه کردم جووووووون عمه جونم رفته بودم زیارت، فضولی نذاشت.
بروزم با
سلوک خمینی یا ولایت خامنه ای
التماس دعا باحاجاتی روا....


سلام
شما با خوشحالی میگی بهت نمیاد طلبه باشی ولی بعضیا با ناراحتی کامنت خصوصی میذارن و مارو ارشاد میکنن که زشت طلبه اینقدر عامیانه بنویسه
میگن شرمت باد

من دعا میکنم اگه لایق باشم ان شا الله درسمو تا اجتهاد ادامه بدم خواهشا شما هم برام دعا کنید
یا علی مدد
سلام تفکیکی چیه؟؟

وحدت وجود چیه؟؟؟؟؟؟

حالت خوبه؟؟ سحری چی خوردی؟؟ فکر کنم گرسنگی تاثیر رو مخت گذاشته

مگه متن چشه؟؟؟؟



اگه مشهد بودین میفهمیدید اینا یعنی چی

سحری ؟ مامان جون عزیزم برام غذای مورد علاقم قیمه بادمجون درست کرده بود

سوال دیگه ؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی