طلبگی و هزار و یک ...

طلبگی و هزار و یک ...

بسم الله الرحمن الرحیم


×××××××××××××××××××
سرمایه محبت زهراست دین ما

ما دین خویش را به دو دنیا نمیدهیم
×××××××××××××××××××

طلبگی شغل نیست. رسالت است. مأموریت است. ادامه حرکت پیامبران الهی در طول تاریخ بشری است.

×××××××××××××××××××
غالب مطالب این تارنما قلم خود این حقیر هست و جریان کپی پیست به اینجا راهی ندارد .
×××××××××××××××××××
احتمالا به بزرگوارانی که آدرس نمیذارن جواب داده نخواهد شد .
×××××××××××××××××××
کلاً اعتقادی به تبادل لینک ندارم ؛ صلاح دونستید لینک کنید ، وبلاگ های فعال و ارزشی بدون تقاضای تبادل ، لینک خواهند شد .
×××××××××××××××××××
همسایه ی حضرت رضاییم ،هفته ای یک بار ، یک سلام به نیابت از مومنین و آشنایان سایبری هست ان شا الله.
×××××××××××××××××××
بحمد خدا روز ولادت حضرت جواد تو حرم امام مهربونی ها با یه طلبه سادات عهد یاری و یاوری بستیم و ولادت حضرت رضا رفتیم زیر یه سقف.

تنها امیدمان لبخند ‏‏صدیقه طاهره فاطمه زهرا ...
×××××××××××××××××××

عقیده دارم طلبگی جهاده ... اما همسر طلبه بودن جهاد اکبر است / خدا این کنیزای مخصوص حضرت زهرا را نصرت و تایید بفرماید .
بعضیاشون واقعاً از همه چیز زندگیشون ، از ارزوهای دنیویشون از حق و حقوقشون گذشتند تا خادمی سرباز امام زمان را کنند ... کثّرالله امثالهم /

×××××××××××××××××××


×××××××××××××××××××

چشم من و امر ولی ؛ جان من و سیّد علی /

بایگانی

16. یه چیزی تو مایه های : هنوزCan not find server هستم

چهارشنبه, ۳ شهریور ۱۳۸۹، ۱۰:۳۳ ب.ظ

به نام خدا  

اول تبریک ولادت امام حسن مجتبی ( علیه السلام ) رو به شما رفقای گل هدیه میکنم  

                                              عیدتون مبارک شیعه های گل  

 

دو میلیون ایرانی نام "حسن" و "مجتبی" دارند

سازمان ثبت احوال کشور اعلام کرد: بیش از دو میلیون مرد ایرانی طی سال‌های گذشته

 به نام مبارک " حسن " و "مجتبی" نامگذاری شده‌اند.

به گزارش شبکه ایران، بنابر اعلام پایگاه اطلاعات جمعیتی کشور، نام حسن،

یک میلیون و 521 هزار و 85 بار تا پایان مرداد ماه امسال ثبت شده است.

همچنین، نام مبارک مجتبی نیز 565 هزار و 812 مورد تا پایان ماه گذشته انتخاب شده است.


حاج آقا کجاین ؟ مکه

چه خبر از حاجی ؟ رفتن سوریه ( البته یه سری هم به لبنان و ... )

حاجی خیلی با خدایه همش مکه و کربلا ...

حاجی حق شناسه ، زیر بار بی عدالتی اصلا نمیره . وقتی مُحرِم شده بودیم خادم بین مردم موز و آبمیوه و ... پخش میکرد، حاجی پاشد و یقه خادم رو چسبید که مرتیکه چرا 65 سانتیاشو میدی رفیقات ، کوچولو موچولوهاشو میدی به ما . یه دفعه روحانی گفت آقا مُحرمی بی ادبی بکنی باید گوسفند بکشی ها ! حاجی هم جواب داد : من جد و آباد این یارو رو جلو چشماش میارم یه گله گوسفند هم میکشم

 

 تازه خادم حرم هم هست. راستی ریشاشم نمیزنه . یه تسبیح شاه مقصود داره و یه انگشتر نیم کیلویی عقیق هم دستشه.

 

خلاصه ایمان از سر و صورتش میباره.

-- عجب ادم با خدایی !!  کاش او دنیا مارم شفاعت کنه

آره کاش !! . تازه نمیدونی یه عروسی برا دخترش گرفته بود بیا و ببین . یه میز self service سی متری با شونصد مدل غذا

راستی یادت باشه نمازمو که اونشب قضا شده بود  بخونما  !!

 


پی نوشت : به قول یه آقایی دوبار سه بار رفتی مکه . اگه میخواست ادم بشی میشدی .  چرا هی سالی دوبار ...  پولاتم میریزی تو خیک عربهای سنّی ؟ بشین سرجات این همه نیازمند دوروورتند، این همه جوان دم بخت که فقط معطل یه جهیزیه یک میلیونین.

دل نوشت : توی بلاگفا که نمیشه داد زد ولی من الان که دارم مینویسم یه داد بلند زدم

من خیلی از این عروسی ها رفتم . حتماً شما هم دیدین . باور کنید نفری 130 هزار تومان برامون تدارک دیده بودن. وقتی دیگه رسیده بودم به کرم کاراملش یادم اومد که همین الان چندین میلیارد آدم گشنه (یعنی یه کف دست نون ندارن بخورن ) روی کره زمین دارن آرزوی مرگ میکنن

 تذکر نوشت : لطفا کسی سوء برداشت نکنه  . منظور text بالا این بود که ظاهر مذهبی کافی نیست ولی لازم هست ها

خوش نوشت : چند وقت پیشا رفتیم عروسی ،

خانواده های کلی باکلاس و با ادب و پرستیژ .

 یه کاری کردن که من الان دوباره میخوام داد بزنم ، جیغ بکشم ،  ...   نمیدونم یه جوری که حد اقل یکنفر خوب گوش کنه . ولی جیغ ایندفعه از روی خوشحالیه . میدونین چی شد ؟

بعد از اینکه توی باغ نشسته بودیم و بستنیمونو خوردیم و کلی خوش و بش کردیم که نزدیک اذان شده بود یهو صدای اذان موءذن زاده اردبیلی از بلنگوهای باغ بلند شد

من که کلی داشتم با این کارشون کیف میکردم که دیدم یه سید روحانی رو آوردن و فرش پهن کردن وهمه نماز جماعت خوندیم . بعدشم با دومدل شام خوشمزه ازمون پذیرایی کردن .

یه چیزی تو مایه های :  هنوزCan not find server  هستم

چقدر قشنگ روز اول زندگیشون شروع شد .بدون ریا ، صاف و صادق و ساده

 سالی که نکوست از بهارش پیداست

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۶/۰۳
شیخ عبدالزهرا وثوقی

نظرات  (۱۸)

سلام.دیگه باس یواش یواش از دینداری مردم تعجب کنیم!!
بروزم



سلام شاهین شرق
اره تازه بعضی وقتاهم میشه گریه کرد( من یکی که به حال خودم گریه میکنم)
سلام خداقوت عالی بود
پی نوشت رو واقعا خوب اومدین واقعا بدم میاد از آدم های......
دلنوشت هم راست میگین خیلی ها هستن که واقعا محتاجن به یه تکه نون... خداااا
التماس دعا.




سلام ممنون

ما فقط در حد وظیفمون باید مردم رو آگاه کنیم . هممون . آخه بعضیا واقعا نمیدونن این کارشون بده ، میشه با همون هزینه حج کلی بیشتر ثواب کرد

عاقبت دردها چاره شود زندگی از نو تازه شود ازسفر می آید

یا علی مدد





سلام ممنون از حضورتون خداقوت...
اره بخریمولی به شرطی که بیارنش جلو دوربین به عنوان مجرم و جواب پس بده و.......چه شود



سلام.خواهش میـــشه

خوب دوستان اصلا به خودشون فشار وارد نکنن . چون نمی فهمن موضوع از چه قرار بوده
واقعاً گاهی آدم دوست داره داد بزنه از خیلی چیزها حتی گاهی از کارهای خودم![جیغ]





پس همه با هم ده مرتبه بلند و با اخلاص ![جیغ] ![جیغ]![جیغ]![جیغ]![جیغ]![جیغ]![جیغ]![جیغ]![جیغ]![جیغ]
دلم هواتو کرده آقای من کجایی
چشم انتظار می مونم تا که یک روز بیایی
اللهم عجل لولیک الفرج
سلام خسته نباشید بروزم و منتظر حضورگرمتون التماس دعا




سلام .
از کلمه خسته نباشید اصلا خوشم نمیاد . خدا قوت خیلی قشنگ تره

خسته = منفی نباشید = منفی
ولی خدا =مثبت قوت = مثبت

یا علی مدد
۰۲ شهریور ۸۹ ، ۲۱:۲۹ بی قرار زهرا( س )
سلام برادر بزرگوار داغ دلمون رو تازه کردید سالی چندبار زیارت عتبات میرند و وقتی ازشون کمک می خواهی برای کارهای خیر میگن شرمنده الان دستم خالیهاونجاست که به قول شما دوست دارم از ته دل یه جیغ سرش بزنم و بگم دست بکشید از این همه امل بازیچرا آبروی مسلمونها رو هم می برید.

آخه متاسفانه زیارتهاشون هم زیارتی نیست بعد از اومدن ازمکه دوباره روز از نو روزی از نو

التماس دعا




سلام

بعضیها هم میزن زیارت (بن داوود)(البدر)(الرامز)و ...
اینا اسم چنتا از بازارای مکه و مدینه هستن

راه حل = جواب سوهان

یا علی مدد
سلام
اووووووووووووووووووووووووووه
ببین از کجا شروع شد به کجا ختم شد
شجرنامه ات رو هم می نوشتی یک دفعه خب



سلام
اوووووووووووه نه بـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه

خیلی هم باحال بود
درد دلم و نوشتم
راستی شجره نامم : جد اندر جد افتخارمون این بوده که شیعه ی امیرالمومنینیم
سلام.با "مردی برای تمام فصول" بروزم و منتظر شما



آمدیــــــــــــــــم فعلا منتظر بمان
سلام برادرم خداقوت ممنون از حضورتون منم ولادت امام حسن مجتبی ع رو تبریک میگم انشالله مورد لطف این امام بزرگوارمون باشیم
تشکر بابت لینک
التماس دعااااااا



مبارکه مبارکه عید شما مبارک
سلام راستی داشتم نظر بالایی رومیخوندم در مورد خسته نباشید من که نفهمیدم چی گفتین فقط مثبت منفی بودباشه چون میبینم تو متنتون خارجکی گفتینمنم به جای خداقوت میگم power your ellbow
شوخی بود چشم میگیم خداقوت
یا علی




سلام متشکرم


یا علی مدد
طلبگی و هزار یک ... چی ؟
مسئله این است چی؟



سلام
خدا قوت
طلبگی و هزارو یک ... هزار و یک شادی ... هزارو یک غم و غصه... هزار و یک رفیق... هزارو یک دشمن ... هزارو یک کتاب ... هزار و یک موضوع... هزار و یک محبت ... هزار و یک برائت ... هزار و یک هزاران چیز ... هزاران امید و آرزوی دیدن یار

یا علی
سلام
نماز روزهاتون قبول باشه
ولادت با سعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(علیه السلام) را خدمت شما تبریک عرض میکنم.

امام حسن مجتبی (علیه السلام) می فرمایند:
( تعجب می کنم از کسانیکه در غذای جسم خود فکر می کنند ولی در امور معنوی و غذای جان خویش تفکر نمی کنند شکم را از طعام مضر حفظ می کنند ولی در روح و روان خویش افکار پلیدی وارد می کنند )
بحارالانوار ج 1- ص 318

{ویژنامه امام حسن مجتبی (علیه السلام) امیدوارم مورد استفاده قرار بگیرد، نظر یادتون نره http://www.bornanews.ir/vdcf1tdt.w6dyvagiiw.html }

التماس دعا





سلام گلم
عیدت مبارک

اومدم ببینم چه کردی
یا علی مدد
اول سلام!
بعد عیدتون مبارک!
وبلاگ باحالی دارینا!
لینکتون کردم!
راستی ممنون که بهم سر زدید!
التماس دعا



اول علیک سلام
بعد عید خودتون مبارک
وبلاگ باحالی دارم
خواهش میــــــشه

یاعلی مدد
۰۴ شهریور ۸۹ ، ۲۰:۱۵ همسنگر گمنام
سلام برادر.ممنون که به من سرزدید.شماهم مطالب زیبایی می نویسید.
راستی ببخشیداولی بااینکه سنتون کمه اما خوب می نویسیدا!
من از این جمله ایکه نوشتید خیلی خوشم اومد:
can not find server
بازهم منتظر نظرات گرمتون هستم.همشهری!
بروزم و منتظر.
یامهدی(عج) تا مهدی(عج)



سلام بر شما . الحمدلله
انشا الله به وبلاگ خوبتون سر میزنم
۰۴ شهریور ۸۹ ، ۲۰:۲۰ همسنگر گمنام
سلام دوباره برادر.راستی من لینکتون کردم با اجازه.اگه یه وقتی خجالت دادیدو لینک کردید بنده رو با این اسم زحمت بکشید بلینکید"وعده دیدار نزدیک است"
با سپاس فرااااااااااااااااااوان
یا مهدی(عج) تا مهدی(عج)



بله دوباره هم علیک سلام.متشکرم
چشم
صدا میزند دست های التماس خسته ام تورا
تو یک آسمان وازه ام داده ای
چشمان خیس من تورا سروده اند: (اللهم ارنی الطلعه الرشیده)
در این فضای منجمد و قندیل های آهنی احساس
بی تو بودن تا کی؟
به امید ظهور منتقم آل محمد (ع)
سلام خدا قوت التماس دعا دارم...


سلام خدا قوت

عیدتون ( که جمعه باشه ) مبارک
ما شیعه ها 4تا عید بزرگ داریم
1-عید فطر 2- عید غدیر 3-عیدقربان 4-جمعه
در این زمانه هیچ‌کس خودش نیست

کسی برای یک نفس خودش نیست


همین دمی که رفت و بازدم شد

نفس ـ نفس، نفس ـ نفس خودش نیست


همین هوا که عین عشق پاک است

گره که خورد با هوس خودش نیست


خدای ما اگر که در خود ماست

کسی که بی‌خداست، پس خودش نیست


دلی که گرد خویش می‌تند تار،

اگرچه قدر یک مگس، خودش نیست


مگس، به هرکجا، به‌جز مگس نیست

ولی عقاب در قفس، خودش نیست


تو ای من، ای عقاب ِ بسته‌بالم

اگرچه بر تو راه ِ پیش و پس نیست


تو دست‌کم کمی شبیه خود باش

در این جهان که هیچ‌کس خودش نیست


تمام درد ِ ما همین خود ِ ماست

تمام شد، همین و بس: خودش نیست

قیصر امین پور


سلام حسن . خوبی حسن . خدا قوت حسن

در همین مرحله از آقای قیصر تشکر میکنیم
سلام
انقد متنتون زیاده نمیدونم درمورد کدوم مطلب نظر بدم نظر هم که ندم نمیشه که . از نظرات گرانقدر من محروم میشید

با همه حرفاتون موافقم . کلی خرج میدیم که پسرمون یا دخترمون که داره عروسی میکنه یه جوری عرئسی بگیریم چشم جاری و همسایه و خواهر شوهر و اینا رو دربیارم هــــــــــــــی روزگار

درمورد حج هم راست میگین اگه ادم میره فقط برا حاجت گرفتن و این حرفا خب یه بار بره دیگه نره این همه حرم تو مملکت خودمون هست مگه نمیشه حاجت گرفت وی اگه میره برا اینکه معرفت کسب کنه میره برا اینکه جایی بره که خدا خودشو بهش معرفی کنه خب به نظرم هر سال بری بازم کمه اصلا به این خاطره که تو دعای رمضان میگیم حج بیتک الحرام فی کل عام

خیلی حرف زدم ببخشید



سلام
اره هرسال بره به شرطی که همه چیش رو به طبع همون دعا ها دریاره

عمو زنجیر باف بــــــــــــــــــــله زنجیر منو بافتی بـــــــــله ....

هیچی بابا چرا تعجب میکنین یه دفعه دلم برا کوچیک تریام تنگ شد




ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی