طلبگی و هزار و یک ...

طلبگی و هزار و یک ...

بسم الله الرحمن الرحیم


×××××××××××××××××××
سرمایه محبت زهراست دین ما

ما دین خویش را به دو دنیا نمیدهیم
×××××××××××××××××××

طلبگی شغل نیست. رسالت است. مأموریت است. ادامه حرکت پیامبران الهی در طول تاریخ بشری است.

×××××××××××××××××××
غالب مطالب این تارنما قلم خود این حقیر هست و جریان کپی پیست به اینجا راهی ندارد .
×××××××××××××××××××
احتمالا به بزرگوارانی که آدرس نمیذارن جواب داده نخواهد شد .
×××××××××××××××××××
کلاً اعتقادی به تبادل لینک ندارم ؛ صلاح دونستید لینک کنید ، وبلاگ های فعال و ارزشی بدون تقاضای تبادل ، لینک خواهند شد .
×××××××××××××××××××
همسایه ی حضرت رضاییم ،هفته ای یک بار ، یک سلام به نیابت از مومنین و آشنایان سایبری هست ان شا الله.
×××××××××××××××××××
بحمد خدا روز ولادت حضرت جواد تو حرم امام مهربونی ها با یه طلبه سادات عهد یاری و یاوری بستیم و ولادت حضرت رضا رفتیم زیر یه سقف.

تنها امیدمان لبخند ‏‏صدیقه طاهره فاطمه زهرا ...
×××××××××××××××××××

عقیده دارم طلبگی جهاده ... اما همسر طلبه بودن جهاد اکبر است / خدا این کنیزای مخصوص حضرت زهرا را نصرت و تایید بفرماید .
بعضیاشون واقعاً از همه چیز زندگیشون ، از ارزوهای دنیویشون از حق و حقوقشون گذشتند تا خادمی سرباز امام زمان را کنند ... کثّرالله امثالهم /

×××××××××××××××××××


×××××××××××××××××××

چشم من و امر ولی ؛ جان من و سیّد علی /

بایگانی

السلام علیک یا صاحب الزمان

سه شنبه, ۹ مهر ۱۳۹۲، ۰۶:۵۴ ب.ظ
بسم الله الرحمن الرحیم

سلام

به یاد همه ی عزیزان دل هستم ...

شروع امسال بحمدالله که با خیلی مشغولیت های درسی و تبلیغی خوبی شروع شد ... ان شا الله که ختم به خیره ...

مراسم عمامه گذاری طلاب حوزه علمیه

تا یه مدتی کمتر خدمت عزیزان هستم ... دعا کنید ...

یا علی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۰۹
شیخ عبدالزهرا وثوقی

نظرات  (۴۶)

۰۹ مهر ۹۲ ، ۱۹:۰۵ ترانه جاوید
سلام حاجاقا
تا باشه سرشلوغی کارهایی که خدمت به خلق ِ.
التماس دعا

علی علی
سلام حاجی
به ما هم سر بزنید ....


یاحسین
آقا اجازه
تو این عکسه دارن چیکار می کنن؟
سلام فکر کردم شهیدشدین... بابادیگه کربلا.......
خانمتون چقدر دیر آپ کردن یعنی هنوز آپ نکردن....کی انشاا...؟
ممنون
۱۱ مهر ۹۲ ، ۰۸:۰۳ بهــــــشت جـــــــوانان...
هرچند ازت دلخورم...
ولی بروزم اگه افتخار بدی و بیای طرف ما...
۱۱ مهر ۹۲ ، ۰۸:۱۱ سیده خانم
سلام

به ما هم که دیگه سرنمیزنید

خوب هستید انشالله زیارت قبول
۱۳ مهر ۹۲ ، ۱۲:۰۲ طهورا- همنفس طلبه
هو العلیم. باسلام.عذر زحمات ....
بی شک زندگی طلبگی عنایتی است که حضرت ذات اقدس الهی به هر کسی عنایت نمی کند شما شاگرد موید و موفق حضرت صادق را به شرح زندگی طلبگی مان دعوت می کنم . اگر مجالی بود سری هم به حجره طلبگی حقیر بزنید.
http://hamnafasetalabe.blogfa.cam
سلام
انشاالله که موفق باشید
یا علی...
۱۵ مهر ۹۲ ، ۱۰:۲۰ بهــــــشت جـــــــوانان...
ای خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا....
بیا دیگه...
۱۵ مهر ۹۲ ، ۱۱:۲۶ نجــــــــــــــــوا
سلام ای دوست
سالروز ازدواج امام علی ع
و حضرت فاطمه س و همچنین ایام پر برکت ذی الحجه
رو به شما تبریک میگم

با مطلب «زرنگ باش! »
منتظر نگاه پر مهر شما هستم

702160(یا ابالفضل العباس)
۱۵ مهر ۹۲ ، ۱۲:۰۲ عاشق ولایت
سلام
به وبلاگ این طلبه حقیرسری بزنید
باموضوع وهابیت به روزم
۱۵ مهر ۹۲ ، ۱۵:۱۷ عاشق ولایت
باشه نیا
دل طلبه راشکستی غیب نداره استادی وماشاگرد
حداقل دل نواده سیداولادپیغمبر نشکن(مادربزرگ پدربزرگم ازپدری سیدبودند)
به وبلاگم بیا حاج آقا
امامن شمارا با افتخارکامل لینک میکنم
حاجی نگذار
............
..........
.........
.........
........
.......
..... دنگذاردیگه
......
.......
.......
......
.......
......مگه الکیه
.......
.....
.......
........ اصرارکن
..........
..........
.........
..........
.........
.........
......... دست بردار
...........
............
............
............
.............
............ باشه ول کن که نیستی
...............
..................
...............
...............
..............
..............
..............
............
............. ترا به جان
................
.............
...............
................


.............
........ مادرم زهرا التماس دعا!!!!!!!!!!!
به من سربزن
برای خانمتون اتفاقی افتاده خیلی وقته جواب ندادن؟ممنون
۱۷ مهر ۹۲ ، ۱۰:۰۹ بهــــــشت جـــــــوانان...
سلام...
اگه به من سربزنی 10 تا صلوات برات میفرستم!
خود دانی...
بروزم....
۱۷ مهر ۹۲ ، ۱۷:۵۲ دیونه کربلا
سلام اجی یه سوال کتاب اخلاق اسلامی باجلدسبزرنگ مال حوزه درسش اسونه یاسخت؟؟؟بنده سطح یکی هستم
۱۷ مهر ۹۲ ، ۱۷:۵۷ منتظرت خواهم ماند...
نظرات من نیست.
ملتمس دعا
سلام علیکم
انشاالله خداوند در کار خیرتون ثابت قدمتون کنه
موفق باشین
سلام حاج آقا خیلی وقته دیگه سراغی از ما نمی گیرین .
هر جا هستین برقرار باشین . به همسر محترمه سلام برسونین . التماس دعا . راستی این تصویر خیلی دلنشین بود که برادرای ما میخواستن ملبس بشن به عمامه و عبای پیغمبر (ص) .
موفق باشین ان شاء الله حاجی
۲۱ مهر ۹۲ ، ۱۰:۲۰ طلبه 14 ساله
سلام برادر.
خدا قوّت.
مطالب جالب و پرمحتوایی دارید.
با افتخار لینک شدید.
شما هم به من سر بزنید و از دیدگاه های ارزشمندتان بهره مندم سازید.
یا علی.
عرفه در راه است
فردا روز عاشقانه های حسین است با حضرت حق..
روز دلدادگی راضیه ی مرضیه
السلام علیک یا شیب الخضیب
السلام علی البدن المصلوب
التماس دعا...
سلام
چه عکس جالبی!!!
موفق باشید.
ایمانتان، «ابراهیمی»؛

تسلیمتان، «اسماعیلی»؛

صبرتان، «ایوبی»؛

عمرتان، «نوحی»؛

اسلامتان، «محمّدی»؛


»» سلام خوب مهربان ...

عیدِ سعیدِ قربان ؛

جشنِ رهایی از اسارت نفس و شکوفایی ایمان؛

بر شما مبارک باد ...
۲۴ مهر ۹۲ ، ۱۱:۰۲ محبان علی
سلام حاج اقا وبلاگ شمارا درسایت خود بعنوان لینک قرار دادم اگه زحمتی نیست من را هم در سایت خود لینک کنید
سلام علیکم
ممنونم از حضور سبز شما..
سلام حاج آقا
عیدتون مبارک
خیلی مخلصیم...
سلام حاج اقا احوالات شریف .خانمتون دیگه نیستن طوری شده؟
۲۶ مهر ۹۲ ، ۱۵:۱۴ عاشق امام دوزادهم
ی سر به این وب بزنید لطفا به نظرز من اصلا مسلمون نیس داره طلبه ها رو بد نام میکنه...لطفا نظرات پست نگاه یک طلبه به نامحرمشو بخونید ببینید جواب هاشو...

http://ghlam.blog.ir/1392/07/24/%D9%86%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%B7%D9%84%D8%A8%D9%87-%D8%A8%D9%87-%D9%86%D8%A7%D9%85%D8%AD%D8%B1%D9%85
سلام بزرگوار برادرهمشهری
بازهم میگم قبول باشه زیارت کربلای حسین (ع).ماهم کربلایی داریم در شهرمان که میگویند: من زار عبدالظیم بری کمن زار حسین بکربلا
کامل ترش:
من زار" خاک ری چو "حسینٌ بکربلا"
زائر شود هرآن‌که به عبدالعظیم‌ها
باید نشست رو به ضریحت سلام داد
تا این‌که جلوه‌گر شود اینجا کلیم‌ها....

خب بزرگوار بروزم با مهمانی داداش علی مان،شما هم با سیده بانو دعوتید،مجلس بی ریاست تشریف بیارید
منتظر حضورتون شهادت نصیبتون
یاعلی
دو دو تا چهار تا!

یک مسئله ی خیلی خیلی سخت ریاضی



تا حالا اون حسی رو که بعد از حل کردن یک مسئله ی سخت به انسان دست می ده چشیدید؟

خیلی لذت بخشه!

اگر می خوای این حس رو درک کنی و ریاضیتونم خوبه، بیاید به ادامه مطلب
سلام حاج آقا


عیدتون مبارک
سلام حاج آقا

عیدتون مبارک
سلام همسنگری . عیدتون مبارک
با پست خدا رحم کند بروزم و منتظرتونم . التماس دعا
سلام علیکم
التماس دعای شدید.......
۱۰ آبان ۹۲ ، ۰۸:۰۶ یه کم حرف دل
آقا نشد،هرکه نشد نوکرت حسین سلام الله علیه
۱۲ آبان ۹۲ ، ۰۹:۱۴ خواهرکوچکترشما
سلام
با مطلبی تحت عنوان نمای جوان کشور بروز هستم....منتظر نظرشما.
التماس دعا.یاعلی
۱۲ آبان ۹۲ ، ۱۷:۵۶ عاشق ولایت
2روز دیگرمحرم است
یاحسین جان
۱۳ آبان ۹۲ ، ۱۲:۴۱ زهراسادات
سلام حاج اقا...

وب زیبایی دارید اگه وقت کردید به وب بنده حقیر هم سری بزنید.

التماس دعای فرج.
سلام
در این ایام حزن و عزای شهادت ارباب تسلیت مرا پذیرا باشید .
با این پست بروزم :عشق من حسین
عزاداریهاتون قبول ، روزیتون کربلا و التماس دعا
۲۲ آبان ۹۲ ، ۰۸:۱۳ زهراسادات
سلام حاج اقا..ممنون که به وبم اومدید..

میتونم شما رو لینک کنم؟
«اعظم الله اجورنا و اجورکم بمصابنا بالحسین (علیه السلام) و جعلنا و ایّاکم من الطالبین لثاره»
عزاداراتون مقبول
التماس دعا
۲۴ آبان ۹۲ ، ۱۱:۳۸ یه کم حرف دل
مادرم گفت که این اشک تو از شیر من است
من تورا گریه کنه شاه شهیدان کردم
۲۵ آبان ۹۲ ، ۰۸:۱۳ زهراسادات
سلام حاج اقا...ممنون که به وبم تشریف اوردید...

با افتخار لینک شدید...

التماس دعای فرج....
۰۷ آذر ۹۲ ، ۰۸:۳۴ طلبه امروزی
سلام
نظر شما درباره «روابط اجتماعی طلبه ها با زنان» چیست؟
بنده با مطلب «نگاه طلبه به نامحرم(2)» بروز هستم . مطلبی استدلالی و جالب .
منتظر نقد و نظر شما هستم

پاسخ:
پاسخ:
سلام
1. به قسم حضرت عباس شما طلبه نیسسی !
2. من در شان خودم نمیبینم بخاد با شما وارد نقد و نظر بشم...
3. زت زیاد !!
۲۹ دی ۹۲ ، ۱۷:۵۷ مائده آسمانی
با عرض سلام انشا الله خداوند به همه علماء دین توفیق انجام وظیفه و سربازی امام زمان را بدهد
اگر با تبادل لینک موافقید خوشحال می شوم که خبر دهید
موفق و مؤید باشید
۰۳ بهمن ۹۲ ، ۱۰:۴۹ خادم الزهرا(س)
سلام همکار
موافق با تبادل لینک هستی؟؟
اگه آره واسم نظر بذار
وعده ما:http://sarbazeagha313.blogfa.com/
بازدیدش رو نگاه نکن تا چند وقت دیگه زیاد میشه...
مطالبشم بخون حتما...
یازهرا(س)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی