طلبگی و هزار و یک ...

طلبگی و هزار و یک ...

بسم الله الرحمن الرحیم


×××××××××××××××××××
سرمایه محبت زهراست دین ما

ما دین خویش را به دو دنیا نمیدهیم
×××××××××××××××××××

طلبگی شغل نیست. رسالت است. مأموریت است. ادامه حرکت پیامبران الهی در طول تاریخ بشری است.

×××××××××××××××××××
غالب مطالب این تارنما قلم خود این حقیر هست و جریان کپی پیست به اینجا راهی ندارد .
×××××××××××××××××××
احتمالا به بزرگوارانی که آدرس نمیذارن جواب داده نخواهد شد .
×××××××××××××××××××
کلاً اعتقادی به تبادل لینک ندارم ؛ صلاح دونستید لینک کنید ، وبلاگ های فعال و ارزشی بدون تقاضای تبادل ، لینک خواهند شد .
×××××××××××××××××××
همسایه ی حضرت رضاییم ،هفته ای یک بار ، یک سلام به نیابت از مومنین و آشنایان سایبری هست ان شا الله.
×××××××××××××××××××
بحمد خدا روز ولادت حضرت جواد تو حرم امام مهربونی ها با یه طلبه سادات عهد یاری و یاوری بستیم و ولادت حضرت رضا رفتیم زیر یه سقف.

تنها امیدمان لبخند ‏‏صدیقه طاهره فاطمه زهرا ...
×××××××××××××××××××

عقیده دارم طلبگی جهاده ... اما همسر طلبه بودن جهاد اکبر است / خدا این کنیزای مخصوص حضرت زهرا را نصرت و تایید بفرماید .
بعضیاشون واقعاً از همه چیز زندگیشون ، از ارزوهای دنیویشون از حق و حقوقشون گذشتند تا خادمی سرباز امام زمان را کنند ... کثّرالله امثالهم /

×××××××××××××××××××


×××××××××××××××××××

چشم من و امر ولی ؛ جان من و سیّد علی /

بایگانی

ســـرمایه محبت زهـــــــراست دین ما ...

دوشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۲، ۱۰:۳۷ ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم


اهای اونایی که حب حضرت زهرا رو توی قلبتون دارید ...

اهای اونایی که گاهی دلتون پر میکشه واسه یه نگاه فاطمه زهرا سلام الله علیها ...

اهای اونایی که اسمتون مسمی اسم اهل بیته ... اهای فاطمی ها !   قدر خودتونو خیـــــــــلی بدونید !!!

بخدا قلب شما یه قشنگی ای داره که هیچ کجای عالم مثلش نیست .. شاید خودتون ندونید ... اما وقتی دل بسته ی حضرت مادر شدی، عشق و محبت ها و احساساتتونم از نور زهراست ... اصلا برا همینه که آدم تو صورت محب فاطمه ی زهرا و امیرالمومنین یه جذبه دیگه ای میبینه ...

حضرت رسول صل الله علیه و آله به سلمان فرمودند:

ای سلمان ! هر کس فاطمه ، دخترم را دوست داشته باشد در بهشت با من خواهد بود و هر کس او را دشمن بدارد در آتش .

ای سلمان ! دوستی فاطمه در صد جا فایده خواهد داد که آسانترین آنها ، موضع مرگ ، قبر ، میزان ، محشر ، پل صراط و جایگاه حسابرسی است . هر کسی که دخترم فاطمه از او راضی باشد من از او راضی هستم و از هر کس که من راضی باشم خدا هم از او راضی خواهد بود  ؛ هر کس که فاطمه بر او خشمگین باشد ، من بر او خشمگینم و هر کس که من بر او خشمگین باشم خداوند بر او خشمگین خواهد بود .

ای سلمان ! وای بر کسی که بر او و شوهرش أمیرالمومنین علی علیه السلام ستم نماید و وای بر کسی که بر ذریه و شیعیان او ستم کند .

(فرائد السمطین ، ج2 ،ص 67)  / بحار الانوار، ج 27، ص 116


شک نکنید هستن کسایی که مسلمونند ولی تا اخر عمرشون یک یا فاطمه هم نمیتونن بگن ...

سجده کنید که شیعه علی و فاطمه اید (سلام الله علیهما ) ...

بعضی ها حتی تحمل دیدن محبت به این خاندان رو هم ندارن ...

یک سنی ... کسی که درباره همه چی حرف میزنه و شبهه های مضحک وارد میکنه اما تا به دو دوتا چهارتای ساده بحث خلافت امیرالمومنین علی علیه السلام میرسه به هر نحوی بحث رو عوض میکنه و ...بحث خاتمه پیدا میکنه !! و بعد داعیه تعقل رو هم داره دیشب اومده نوشته :

میدونید.....فکرکنم....واقعاً ما نباید حرف بزنیم باهم......واقعاً بهتره.............من اصلاً اسم شما رو هم نمیتونم بشنوم..........واقعاً هیچ قصد توهین ندارم.............نمیدونم......اصلاً نمیتونم تحملش کنم...........

چرا ؟ چرا نمیتونی اسم عبدالزهرا رو بشنوی و تحمل کنی ؟!    مگه پیغمبر نفرمودند هرکه فاطمه رو دوست داشته باشه و خشنود کنه من رسول الله رو خوشنود کرده ؟ این همه نقطه چرا؟ چرا انقدر عصبی ؟


خلاصه شیعه ها ...   قدر خودتونو بدونید .   این سرمایه رو خوب ازش بهره ببرید

حب تو روشنی عرصۀ محشر باشد

در دل هر که ولای تو و حیدر باشد

 

می‌شود با نظر لطفت الهی، مادر

به سوی جنت الاعلای تو راهی، مادر

 

نقش یا فاطمه سر بند مجاهدها شد

امتداد ره تو نهضت عاشورا شد


 ســـرمایه محبت زهـــــــراست دین ما ...   ما دین خویش را به دو دنیا نمی دهیم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۰۴
شیخ عبدالزهرا وثوقی

نظرات  (۱۰)

۰۴ شهریور ۹۲ ، ۱۲:۲۵ لبخند و گریه طلبه
سلام.با پست((امروز درب حوزه ها را ببندیم؟!)) در خدمتم

بهم سر بزن
۰۴ شهریور ۹۲ ، ۱۲:۳۲ دختری با حجاب حضرت زهرا (س)
سلام
خدااااااااا رو شکر
چادر زهرا سرم است ....دوست دارم میان بی حجاب های شهرم فریاد بزنم بگم بخدا من چادرم رو دوست دارم چون حضرت مادر رو دوست دارم
خدا خیرتون بده اقای وثوقی باعث ملبس شدن من به این لباس شدید
ممنون
اللهم صل علی فاطمه وابیها وبعلها وبنیها...
نام تو درموج بلا ذکر مدام انبیاست.
هر چه گفتند : اسم فاطمه توی فایل زیاد داریم تو دیگه اسم دخترتو نذار

گفتم : هر چی دارم می گردم قشنگتر از این اسم پیدا نمی کنم....

پاسخ:
پاسخ:
خدا خیر دهاد مادران گلی امثال شمارا ...
هردویتان از کنیزان حضرت زهرا باشید ... ان شا الله ...
اجازه می دهی امشب بخوانمت مادر............................
۰۶ شهریور ۹۲ ، ۰۷:۵۴ دختری با حجاب حضرت زهرا (س)
سلام علیکم حاج اقا
میتونم یه پیشنهاد برای اهنگ وبتون بدم؟؟
الان میگم..
مداحی اروم جونم از اقای جواد مقدم برای امام زمان خیلی قشنگه اگه دوست داشتید میتونید تو google سرچ کنید و روی وبتون بذارید

در پناه حضرت زهرا(س)

پاسخ:
پاسخ: سلام بر شما دختر با حجاب !
بله میتونید .. اما کیه که عمل کنه !

ممنون از لطفتون
یا علی
۰۶ شهریور ۹۲ ، ۰۸:۳۷ خواهر کوچکتر شما
با " سه مرحله مهم زندگی " بروزم...
التماس دعا.یاعلی
۰۷ شهریور ۹۲ ، ۱۷:۰۲ عاشق دوازدهمین نفر
عشق این خاندان فقط تو دل پاکاس معلومه چرا نمیتونه تحمل کنه..
چون مرید کساییه که به مادر ظلم کردند...عاشق بودنش جای تعجب داره...

حدیثو خوندم...مصداق دو تا از خلفاست...انشالله هرکس هر کی رو دوس داره با همون محشور میشه
خدا پدر مارا بیامرزد که نام فاطمه را برایمان انتخاب کرد...
وقتی پاسپورت ِمان هم در مدینه و هم در مکه چک می شد کلی سر ِ مان را بالا می گرفتیم
السلام علیک یا شیخنا....
لطف کردید...ممنون.
شما هم با کمال افتخار لینک شدید.

یا مولا علی مدد.

پاسخ:
پاسخ: سلام عزیز دل

سلامت باشید
لطف فرمودین

یا علی حیدر مدد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی