طلبگی و هزار و یک ...

طلبگی و هزار و یک ...

بسم الله الرحمن الرحیم


×××××××××××××××××××
سرمایه محبت زهراست دین ما

ما دین خویش را به دو دنیا نمیدهیم
×××××××××××××××××××

طلبگی شغل نیست. رسالت است. مأموریت است. ادامه حرکت پیامبران الهی در طول تاریخ بشری است.

×××××××××××××××××××
غالب مطالب این تارنما قلم خود این حقیر هست و جریان کپی پیست به اینجا راهی ندارد .
×××××××××××××××××××
احتمالا به بزرگوارانی که آدرس نمیذارن جواب داده نخواهد شد .
×××××××××××××××××××
کلاً اعتقادی به تبادل لینک ندارم ؛ صلاح دونستید لینک کنید ، وبلاگ های فعال و ارزشی بدون تقاضای تبادل ، لینک خواهند شد .
×××××××××××××××××××
همسایه ی حضرت رضاییم ،هفته ای یک بار ، یک سلام به نیابت از مومنین و آشنایان سایبری هست ان شا الله.
×××××××××××××××××××
بحمد خدا روز ولادت حضرت جواد تو حرم امام مهربونی ها با یه طلبه سادات عهد یاری و یاوری بستیم و ولادت حضرت رضا رفتیم زیر یه سقف.

تنها امیدمان لبخند ‏‏صدیقه طاهره فاطمه زهرا ...
×××××××××××××××××××

عقیده دارم طلبگی جهاده ... اما همسر طلبه بودن جهاد اکبر است / خدا این کنیزای مخصوص حضرت زهرا را نصرت و تایید بفرماید .
بعضیاشون واقعاً از همه چیز زندگیشون ، از ارزوهای دنیویشون از حق و حقوقشون گذشتند تا خادمی سرباز امام زمان را کنند ... کثّرالله امثالهم /

×××××××××××××××××××


×××××××××××××××××××

چشم من و امر ولی ؛ جان من و سیّد علی /

بایگانی

ناله ...

شنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۲، ۰۵:۴۱ ب.ظ


نقل میکنند، شیطان در حال بیدار کردن شخصی برای نماز صبح بوده است؛ شخص بیدار میشود و میپرسد:کیستی؟ میگوید شیطان هستم!


شخص میگوید تو همه را خواب میکنی! چرا مرا بیدار کردی؟
شیطان گفت:تو بعد از قضا شدن نماز انقدر ناله میکنی که دو برابر نماز گیرت میاید.



 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۱۵
شیخ عبدالزهرا وثوقی

ایت الله فاطمی نیا

توبه

نظرات  (۳۲)

خیلی زیبا بود
خوندم.
گریه کردم.............
پاسخ:
پاسخ: مارا هم دعا کنید ...
سلام علیکم.
بسیار متن زیبایی بود.
خدا خیرتان دهد انشاالله.

یاعلی مدد است/یاعلی...
۱۶ تیر ۹۲ ، ۱۰:۳۶ .::: Stifling ~ سُکوتِ صدا :::.
امان از این وسواس الخناس!
۱۶ تیر ۹۲ ، ۱۹:۵۰ یک مسلمان
سلام بر شما
نمیدونم به خاطر دارید یا نه اگر فرصت کردید ممنون میشم که جواب اون نظری که راجع به طلاب گذاشته بودم رو بدید البته اگر فرصت کردید و اگر به خاطر داشتید.
با سپاس
سلام همسنگر چقدر زیبا فوق العاده بود
با پست ویژه مهمونی بزرگ بروزم و در خدمتم
التماس دعا
۱۷ تیر ۹۲ ، ۰۷:۳۳ لبخند و گریه طلبه
سلام.خسته نباشید.با پست (یک کلمه به نام عمامه)

و کلیپ در خدمتم.

بهم سر بزن
۱۷ تیر ۹۲ ، ۱۴:۴۱ مامان سیما
بسیار زیبا بود.
روزه، فرصتی است تا چند قطره تشنگی به حلقوم روحمان بچکانیم . . .
سلام
پست تامل برانگیزی بود
در پناه حق
با سلام
حاج آقا فکر کنم ما رو یادتون رفته لینک کنید........
آخه چون قول داده بودید اومدم گفتم.خلاصه ببخشید
به امید ظهور
التماس دعا
۱۸ تیر ۹۲ ، ۱۲:۱۳ خسرو زارعی
امام حسین(علیه السلام):هرکس باگناه کردن چیزی رابه دست آورد به زودی ازدست برود وازآنچه میترسدبه زودی درچنگش گرفتارآید.(کتاب تحف العقول)

منتظر نظرات شما عزیز می باشم.
۱۸ تیر ۹۲ ، ۱۶:۱۳ سیده خانم
گـاهـــی هـــم



نه برای اینکه، دنبال ازدیاد نعمتــــــــیم



نـه از تـــــــــــرس



نـه از روی عـادتـــــــــــ



نـه بــرای دل خـودمـــــان



و نـه بـه هـیــــــچ‌ خاطـر دیگر



تنها برای خاطـر دلِ خـــــــــــــــدا



بـگـویــیــم الحــمــدلله

_________

رمضان مبارک
۱۸ تیر ۹۲ ، ۲۲:۲۰ اسیرکربلا
سلام همسنگرعزیز
ایشالاهمیشه قلمتون برای ارباب کارکنه منتظرحضورسبزتون دراسیرکربلاهستیم ومنتظرنظراتتان هستیم

پاسخ:
پاسخ:
سلام ...
خوش اومدید.
میرسیم خدمتتون .. یا علی
سلام
آیا میدانی یک عالم وهابی چه فتوا و دستور شرمگین و خجالت آوری را علیه شمای شیعه داده است؟برای آگاهی به آخرین مطالب وبلاگ ما نگاهی بینداز!
باتشکراز شما شیعه ی باغیرت- یاعلی.
عالی بود
سلام
آیا میدانی یک عالم وهابی چه فتوا و دستور شرمگین و خجالت آوری را علیه شمای شیعه داده است؟برای آگاهی به آخرین مطالب وبلاگ ما نگاهی بینداز!
باتشکراز شما شیعه ی باغیرت- یاعلی
۱۹ تیر ۹۲ ، ۱۱:۵۵ بنده گناهکار
سلام هم سنگر گرامی.خدا رو شکر. واقعا عالی هست وبلاگتون، اما اگر در مورد امام خامنه ای هم بذارید واقعا محشر میشه. راستی به مه هم سر بزنید و نظر بدید و اگر لایق بودم لینک کنید. موفق باشید
۲۰ تیر ۹۲ ، ۰۱:۲۰ حرفهایی از جنس دانه های تسبیح
سلام
خوب هستین آقا عبدالزهرا؟
خیلی قشنگ بود (گریه)بااجازه ازش استفاده کردم
حفظکم الله...
التماس دعای مخصوص تو این ماه
یا علی
تو که خوب میدانی خداجان...
همه بیتابی این چند روزم برای چیست/؟؟/
تو که خوب میدانی حسرت یک حرم به دور از همه اطرافیان ...کلافه ام کرده...
خودت کاری کن
به من نگاه کن خدایا............
دلخوری از صورتت میبارد..بچه که نیستم خود کرده را تدبیر نیست...
از چشمهایت میخوانم داخوری را.....ولی تو کریم تر از این حرفهایی...
خودت راست وریسش کن...
دلم تاب ندارد....
سلام من وبلاگ طلبه هارو میبینم کلی امید میگیرم...توی نسل در نسل ماهم وجود یک طلبه نادر بود اما من این نادر بودن رو از بین بردم...حالا برای من دعا کنید...چون کسی هنورم راضی نیست من طلبه باشم اما من دیگه شدم سرباز امام زمان...البته سربار
۲۳ تیر ۹۲ ، ۲۲:۱۵ ڪآنال سآیبـــــری ڪمیــــــــــل
سلام وب ارزشی دارید
خدا قوت
سر بزنید باعث خوشحالی ماست ...یا زهرا
کاش ما هم از افرادی بودیم که صبح شیطان صدایمان میکرد...
ولی افسوس!!!!!!!!!
بابا این دیگه کی بوده.
خوشبحالش.
سلام.عبادتتون مقبول.بروزم ومنتظر حضور ارزشمند شما.یا علی......
ببخشیدا ولی چرا به وب ما سر نمی زنی؟
سلام حاج آقا.لطفا به آدرسی که بالای کامنتم میگذارم برین و نظرتون رو داخل پستم بگذارین.ممنون میشم.
سلام
خدا نماز قضا هم اگه نصیب میکنه اینطوری باشه

مارابانگاهی بنوازید شما باافتخار لینک شدید
خیلی قشنگ بود .التماس دعا برادر
سلام حاجی
قبول باشه
با یک مصاحبه خواندنی به روزم خوشحال میشم نظر شمارو هم در این باره بدونم
التماس دعا
۰۴ مرداد ۹۲ ، ۰۸:۲۱ حاج علی - طلبه
سلام علیکم
اعمالتون مقبول درگاه الهی
وبلاگ خیلی مفید و قشنگی دارید ، استفاده کردم.
به ما هم یر بزنید و دوست داشتید بفرمایید که تبادل لینک کنیم.
التماس دعا
سلام
ممنون از مشاورتون
همه حرف های شما درست ولی .....
دعا بفرمایید تا شروع ترم جدید نظرم برگرده
در ضم خوشی هم نزده زیر دلم برادر .....
۰۹ مرداد ۹۲ ، ۲۲:۰۶ سیدعلی حسینی
سلام خدا قوت گاه گاهی به پاتوق ما هم سری بزن

پاسخ:
پاسخ:
سلام
چشم ... اومدیم ..
با سلام.
خیلی جالب بود و خندیدم از دست این شیطان شیطون...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی