طلبگی و هزار و یک ...

طلبگی و هزار و یک ...

بسم الله الرحمن الرحیم


×××××××××××××××××××
سرمایه محبت زهراست دین ما

ما دین خویش را به دو دنیا نمیدهیم
×××××××××××××××××××

طلبگی شغل نیست. رسالت است. مأموریت است. ادامه حرکت پیامبران الهی در طول تاریخ بشری است.

×××××××××××××××××××
غالب مطالب این تارنما قلم خود این حقیر هست و جریان کپی پیست به اینجا راهی ندارد .
×××××××××××××××××××
احتمالا به بزرگوارانی که آدرس نمیذارن جواب داده نخواهد شد .
×××××××××××××××××××
کلاً اعتقادی به تبادل لینک ندارم ؛ صلاح دونستید لینک کنید ، وبلاگ های فعال و ارزشی بدون تقاضای تبادل ، لینک خواهند شد .
×××××××××××××××××××
همسایه ی حضرت رضاییم ،هفته ای یک بار ، یک سلام به نیابت از مومنین و آشنایان سایبری هست ان شا الله.
×××××××××××××××××××
بحمد خدا روز ولادت حضرت جواد تو حرم امام مهربونی ها با یه طلبه سادات عهد یاری و یاوری بستیم و ولادت حضرت رضا رفتیم زیر یه سقف.

تنها امیدمان لبخند ‏‏صدیقه طاهره فاطمه زهرا ...
×××××××××××××××××××

عقیده دارم طلبگی جهاده ... اما همسر طلبه بودن جهاد اکبر است / خدا این کنیزای مخصوص حضرت زهرا را نصرت و تایید بفرماید .
بعضیاشون واقعاً از همه چیز زندگیشون ، از ارزوهای دنیویشون از حق و حقوقشون گذشتند تا خادمی سرباز امام زمان را کنند ... کثّرالله امثالهم /

×××××××××××××××××××


×××××××××××××××××××

چشم من و امر ولی ؛ جان من و سیّد علی /

بایگانی
بسم الله الرحمن الرحیم

سلام علیکم  بزرگواران عزیز ...

بحمد الله و المنته    بحوله و قوته   برگشتیم به همسایگی امام رئوفمان ...

خدائی هیچ جا مثل همجواری امام رضایمان نمیشود  هیچ جا ...   چرا فقط یک جا کلا فرق دارد که اصلا عمرت هم حساب نیست ...    همان جایی که هرچقدر هم بمانی باز سیر نمیشوی .. اصلا عجیب صفائی دارد ..   ایوان نجف عجب صفائی دارد ...

تا حالا هر جا رفتیم بعد سه روز دیگه هواییه صحن و سرای علی بن موسی شدیم ... حتی قم ، حتی کربلا ... اما نجف کلا فرق دارد ...حرم حضرت حیدر را اصلا رفتن از پیشش جان کندنیست سخت..

این سفر امسالمان بر سرسفره گلهای باغ امیرالمومنین و حضرت زهرا بودیم ...

مرحوم حضرت ایت الله خمینی (نور الله تعالی مرقده الشریف .اعل الله تعالی مقامه) میفرمودند:ما می خواهیم که در پناه این بقاع متبرکه. مردم در آرامش زندگی کنند

و عجب ارامشی هم بود ... مرحوم ایت الله بهجت ( افاض الله علینا من برکات تربته ) هم میفرمودند : توسلات خیلی نافع است ، به این امام زاده ها زیاد سر بزنید ! این  بزرگواران همچون میوه ها که هر کدام یک ویتامین خاصی دارند ، هرکدامشان خواص و اثاری دارند .

مشغول تاسیس پایگاه تندرستی هستیم  و خیلی درگیر ...  (پایگاه تندرستی یه محل مشاوره ای و ارائه محصولات تغذیه سلامت بر پایه ی احادیث اهل بیت علیهم السلام و طب  میباشد!)

ان شا الله این پست هم ادامه دارد !!!!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۱/۱۲
شیخ عبدالزهرا وثوقی

نظرات  (۲۸)

من خیلی طلبه ها رو دوست دارم موفق باشید برادر
سلام و درود خدمت شما وبلاگنویس حرفه ای.
از شما دعوت میشود تا لینک خود را در پرتال تبادل لینک هوشمند "لینک باکسر" به صورت رایگان ثبت کنید.
آدرس:
http://linkboxer.ir/
اینکار علاوه بر افزایش بازدید وبلاگ شما ، باعث افزایش پیج رنک شما نیز میشود.

با تشکر فراوان از مدیریت وبلاگ.
سلام امید وارم حالت خوب باشه دوست عزیز میخوام دعوت کنم به شبکه اجتماعی پرت پلا حتما بهت خوش میگذره منتظرم
سلام رفیق نیمه راه دیگه به ما سرنمی زنین


سلام داداش ناصر گل
مشغول پایگاهیم !!

در خدمتیم یا علی
۱۳ فروردين ۹۲ ، ۱۷:۵۵ خواهرکوچکترشما
سلام
ایوان نجف آرامش دهنده ترین جائیه که تا الان قدم گذاشتم .اصلا قدرت توصیفش رو ندارم .وقتی برمیگشتم حس دختر بچه ای رو داشتم که از باباش جداش کردند.
ماهم امسال عید در سفر محلی اسکان کردیم که در نزدیکش امامزاده باصفایی داشت، ما تفریبا هرروز هم این امام زاده رو زیارت میکردیم هم گلزار شهدا رو.
التماس دعا.

یا علی
سلام
با پست مادر زخمی !!! بروزم و منتظر حضورتونم .
التماس دعا


سلام
اللهم صل علی فاطمه ...
حاج اقا سلام علیکم
یه چیز قشنگ یاد گرفتم(درباره سیزدهم فروردین)
مث یه بنده خدایی ادامه دارد!!
...

بدنیا که می اییم در گوشمان اذان می گویند
از دنیا که می رویم برایمان نمار می خوانند
زندگی چقدر کوتاه ست فاصله ای از اذان تا نماز


سلام علیکم و رحمه الله و برکاته .
الحمدلله .. به ما هم یاد بدید
سلام حاج آقا
من به سیده خانوم ارادت خاصی دارم و تا حدودی آشنا هستیم و فکر کنم چند باری به وبلاگ شما هم کامنت گذاشتم
نوشته بودید در پایگاه تندرستی در حال تاسیس هست اگر مایل باشید منم می تونم در تحقیقات کمک کنم
یه جزوه 83 صفحه ای از طب اصول گرای اسلامی دارم که خودم تایپ کردم چون توسط دکتر باقری در حوزه قم تدریس شده بود و به صورت دستنویس بود و خودم کار تایپش انجام دادم و چند مورد از درمان ها رو روی بچه های خودم انجام دادم و واقعا جواب داد اگر مایل باشید می تونم براتون میل کنم تا شما هم نظر خودتون در موردش بگید
و من ا... التوفیق


سلام خواهر بزگورام ...
ممنون از لطفتون ... دعا گوی شما هستیم .
خیلی عالیست ... این علم بعد تقریبا یک قرن دوباره داره پا میگیره.
بله حتما خوشحال میشم اگه میل کنید
یا علی مدد
۱۴ فروردين ۹۲ ، ۰۸:۴۴ مرتضی کرامتی
سلام همسنگراگه مایلیدتبادل لینگ داشته باشیم
۱۴ فروردين ۹۲ ، ۱۱:۲۳ خادم الزهراسلام الله علیها
سلام علیکم
زیارتتون قبول باشه.
نجف واسه خودش ابهتی داره.وصف شدنی نیست.
انشاالله ایندفعه با سادات خانم قسمتتون باشه.

التماس دعا//شهادت نصیبتون//یاعلی


سلام ممنون
بله ... ارزوست ...

سلام همسایه امام رضا خوبید

بحمدالله ؟

زیارت قبول

سلام به دختر عموی گرام ما یادتون نره

التماس دعااااااا


سلام سیده خانوم
ممنونم از شما

به روی چشم
یا علی
سلام.
رسیدن به خیر...
منتظر پایگاه تندرستی می مانیم...


سلام
سلامت باشید

خدا خیرتون بده
دعاکنید بخیر باشه
یا علی

واقعا واقعا خوشحال شدم من تو وبلاگ همسرتون گفته بودم در مورد طب اسلامی اما مثل اینکه واقعا شماهم .....خیلی خوبه که طلبه های گلی مثل شما تو این زمینه فعالند
سلام علیکم
فایل طب اوصل گرای اسلامی رو میل کردم
فقط یه توضیح فایل با فرمت docیا همون wordهست و البته فهرست هم در آخرین صفحات هست
موفق باشید
۱۵ فروردين ۹۲ ، ۰۶:۴۷ رسول مهربانی
سلام
۱۵ فروردين ۹۲ ، ۰۸:۳۶ ----یه کم حرف دل ---
سسسسسسسسسسسسسسسسسسلام
حاجی چرا هیشکی منو دوست نداره
سلام دوست عزیز.
وبلاگ خیلی با ارزشی دارین.
ایشالله موفق باشین.
دوست داشتین به ماهم سری بزنید و تبادل لینک کنیم.
یاعلی...
۱۵ فروردين ۹۲ ، ۱۳:۰۶ ابوالفضل منظوری امامزاده
سلام حاج آقا .مخلصیم .البته مخلص همه مذهبیها هیئتیها هستیم شماکه سرو مائید. از اونورا نمیای ماهم دوسه تا وبلاگ داریم .موافق تبادل لینک هستید؟؟

خب خبر باشما

موفق باشید

خدانگهدار

اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مَحَمَّدٍ و َعَجِّل فَرَجَهُم
سلام التماس دعا.
آرزو هایم زیر انبوهی از خاکستر ، هنوز نفس می کشد

هنوز شعله ورند ، نسیم مهربانی تو کدام جمعه می وزد . . . ؟
آخییییی خوش به حالتون
راستی سلام برادر!
منم دلوم میخواد برام پا بوسه آقا!
شما برامون دعا کنین!!!!
راستی اگه به وبم سر بزنید خوشال میشم زیادد!!!
یاعلی...
سلام.
یه پست را بازنشر داده ایم ولی منبع و مرجع حدیث را نمی دانیم..شما کمک می کنید..
شش خصلتی که اگر در انسان باشد شیطان را به خشم می آورد...
سلام سلام ........حاج اقا
کیف حالکم؟؟؟؟؟
کم پیدایید!! ستاره سهیل شدید
یادتون نشه ما رو برا افتتاحیه پایگاهتون دعوت کنید
بالاخره ما حق شاگردی داریم خدمتتون

یاعلی


سلام سلام !
انا بالخیر الحمدلله .
درخدمت هستیم !بفرمایید
بله حتما ..
یا علی
۱۷ فروردين ۹۲ ، ۱۴:۳۱ آلـــکساــعلیه السلامـــ
بسم الله الرحمن الرحیم

نظر شما درباره این حجاب چیست؟

http://www.aalekasaa.com/?p=726
سلام
حاج آقا برام دعا کنین
همش 23 سالمه اما خانواده ام ازم خسته شدن
تا همین 2 سال پیش وقتی خواستگار می اومد می فهمیدن دیپلم داره جواب رد میدادن اما حالا میگن دیپلمم داشته باشه باید قبول کنی
از عید همش یاد این حرفاشون می افتم گریه ام میگیره
آخه اینا که می خواستن اینکار کنن چرا منو از آرامش وجود همسر دور کردن بخاطر این مدرک بدرد نخور دنیایی؟




سلام خواهرم .. خدا قوت
خانواده شما هم خیرتونو میخوان و دغدغه ی خوشبختی توونو دارن
سعی کنید عقیدتونو و جهان بینی تونو بر اساس توصیه های اسلام استوار کنید و محکم پای عقائد حقه و خیر خواهی های اهل بیت بایستید .
معیارتون ان شا الله برای انتخاب همسر اینده خدا محوری باشه و بندگی و ایمان تا به امید خدا زندگی ای پر از نور خدا تشکیل بدید
بله من با شما موافقم که مدرک هیچ شرط لازمی برای خوشبختی نیست ...
یا علی





اتفاقا دوست دارم همسرم یه انسان مومن باشه ولو کارگر
ولی منو بخدا برسونه ...
اما خانواده ام اول براشون تحصیلات مهمه و اصلا نمی پرسن اصن این آقا زاده رو به قبله می کنه یا نه!!!
من که دیگه امیدی به ازدواج ندارم فقط اگه سنم کمی بالاتر رفت و سایه ی مادر دیگه بر سرم نبود بدون خبر بهشون میام مشهد خادم الرضا میشم...




سلام
ببینید تا شما رضایت به شخص مورد ازدواج ندید که هیچ کس کاری نمیتونه بکنه !
شما توکلتون بر خدا باشه
توسل و تکیه بر مادر سادات حضرت زهرا سلام الله علیها داشته باشید
خوووب و محکم ، راسخ و استوار و زینب وار پای عقائد و ایمانتون و ملاک خدا محوری در باره زندگی آیندتونو و همسر آیندتون واستید و این تمائلات رو هم مدام به خانواده ابراز کنید
بلاخره صحبت منطقی هیچ گاه بی تاثیر نیست .
بگید آرامش و خوشبختی در نظر هرکسی یه چیز است و در نظر من خدا و ایمان و پاکی و ساده زیستی
بگید که با وجود اینکه بهترین زندگی و عاشقانه ترین همسران امیر المومنین و فاطمه ی زهرا بودند اما در اوووج فقر زندگی کردند !



یا علی
چقد خوب منو راهنمایی کردین حاج آقا...
از لطفتون خیلی خیلی ممنونم

دقیقا حرفی که رو دلم بود و من بلد نبودم بگم را یادم دادید ممنونم

اما به سنم هم نگاه کنین...بنده دو ماه دیگه 23 سالم تمام میشه پا میذارم تو 24



سلام بزگوار
خدا رو شکر . من کاره ای نیستم .. مدینه ارشادات و راهنمائی ها در خونه ی اهل بیته
خدا یاریتون کنه که ان شا الله مایه ی افتخار دینتون و همسر آیندتون باشید و زینت شیعه
سن هیچ شرط نیست .. فطرت پاک داشتن و انسانیت داشتن اصل است
وگرنه حضرت خدیجه سلام الله علیها که همسر پیامبر صل الله علیه شدند دو برابر شما سن داشتند ! و آخر هم همسر چه کسی هم شدند ! مادر حضرت زهرا ...




ان شالله که همینطور که شما میگین باشه...
با دعای خیر شما و علویه سادات محترمه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی