طلبگی و هزار و یک ...

طلبگی و هزار و یک ...

بسم الله الرحمن الرحیم


×××××××××××××××××××
سرمایه محبت زهراست دین ما

ما دین خویش را به دو دنیا نمیدهیم
×××××××××××××××××××

طلبگی شغل نیست. رسالت است. مأموریت است. ادامه حرکت پیامبران الهی در طول تاریخ بشری است.

×××××××××××××××××××
غالب مطالب این تارنما قلم خود این حقیر هست و جریان کپی پیست به اینجا راهی ندارد .
×××××××××××××××××××
احتمالا به بزرگوارانی که آدرس نمیذارن جواب داده نخواهد شد .
×××××××××××××××××××
کلاً اعتقادی به تبادل لینک ندارم ؛ صلاح دونستید لینک کنید ، وبلاگ های فعال و ارزشی بدون تقاضای تبادل ، لینک خواهند شد .
×××××××××××××××××××
همسایه ی حضرت رضاییم ،هفته ای یک بار ، یک سلام به نیابت از مومنین و آشنایان سایبری هست ان شا الله.
×××××××××××××××××××
بحمد خدا روز ولادت حضرت جواد تو حرم امام مهربونی ها با یه طلبه سادات عهد یاری و یاوری بستیم و ولادت حضرت رضا رفتیم زیر یه سقف.

تنها امیدمان لبخند ‏‏صدیقه طاهره فاطمه زهرا ...
×××××××××××××××××××

عقیده دارم طلبگی جهاده ... اما همسر طلبه بودن جهاد اکبر است / خدا این کنیزای مخصوص حضرت زهرا را نصرت و تایید بفرماید .
بعضیاشون واقعاً از همه چیز زندگیشون ، از ارزوهای دنیویشون از حق و حقوقشون گذشتند تا خادمی سرباز امام زمان را کنند ... کثّرالله امثالهم /

×××××××××××××××××××


×××××××××××××××××××

چشم من و امر ولی ؛ جان من و سیّد علی /

بایگانی

امین ... ملقب به غلام !!! ... غلام امیر المومنین !!!

دوشنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۱، ۰۹:۳۳ ب.ظ
بسم الله الرحمن الرحیم !

اختلاف سنی مون هشت ساله !  وقتی به دنیا اومد از خوشحالی توی بیمارستان بالا پایین میپریدم میخوندم :   هاااای من داداششش دارممممم  من دااااداش دارم !

پسری کاملا با معرفت و مهربوون !

اولین کسی که بلافاصله از اون مهمونی ای که گرفتیمو من اسممو عوض کردم کلا دیگه عبدالزهرا صدام کرد !!!  خدایی پسر خوش مرامیه!

خیلی هم دست و دل باز !!  پول تو دستش نمیمونه ! زوودی مهمون میکنه و کلا خووب خرج میکنه !

بماند که تازگی ها یه کم بی شرف شده!!!   اشکالی نداره ! اقتضاء سن بلوغشه !

از همون تقریبا هفت هشت سالگی با بین بچه های مسجد محلمون بزرگ شد ! البته هنوزم بچه ای بیش نیست ها

نمیدونم دقیقا چی شد ... اما بین بچه هامعروف شد به غلام !!!  غلام امیر المومنین !

چند روز پیش زنگ زده بود که  ... عبدالزهرا ثبت نام حوزه مشهد شروع شده ... اسم منو چطوری مینویسی؟!!!

خیره ان شاء الله ...  غلامی حیدرش استوار ! 


* کلا توی این دنیا یه داداش دارم که خیلی دوسش میدارم !

*اگه طلبه بشه ...   شانسش گرفته ... دیگه مامانش جلوش برا طلبه شدنش وا نمیسته ! مامانش الان طلبگی رو دوست داره و مادر  یک شیخه !

*ثبت نام حوزه علمیه خراسان خواهران و برادران شروع شد

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۱/۱۶
شیخ عبدالزهرا وثوقی

داداشم غلام

نظرات  (۳۰)

سلام!
حاج آقا این الفاظ...استغفرالله...
۱۷ بهمن ۹۱ ، ۰۷:۴۵ علویه سادات-خانومتون-
سلام علیکم آقا

ما نیستیم چند وقتیه خوب گردو خاک کردین!!!

پس من چی؟!

حرفه ایها که اینگونه نبودند!
مزاح بود آقا راضی ام به رضایت شما....
و اما بعد..

انشاالله خدا قلب سلیمی به امین آقا عنایت کنه تا در انتخابی که کردند ثابت قدم بمونند...
غلامی این خانواده دلیل و مراد خدا بوده از خلقت ما...
مسیرت مشخص امیرت مشخص مکن دل دل ای دل بزن دل به دریا...
علی علی
سلام حاج آقا ممنون که به وبم سر زدی..یاعلی مدد
سلام اقا عبدالزهرا
راهی که شروع کردم احتیاج به نظرات پر بار یک شخص متخصص مثل شما دارد
ممنونتون میشم
۱۷ بهمن ۹۱ ، ۱۲:۴۷ حسین-فاریاب آنلاین
با سلام خدمت همسنگر عزیز
وب زیبایی داری
ایام دهه فجر برشما مبارک باشه و به امید پیروزی نهایی

اگر مایلید برای تداوم این ارتباط تبادل لینک داشته باشیم


التماس دعا یاعلی
ممکنه همسر طلبه ادم بره یه زن دیگه هم بگیره?
میترسم باهاش ازدواج کنم چهار روز دیگه بگه مستحبه و از این حرفا


سلام

ای بابا هرکسی بخواد غلط خودشو میکنه ...
نه ... بعید میدونم ... مرحوم علامه طهرانی میفرمودند برا طلبه نصف یه زن هم زیادیه ی... کی وقت کار علمی و تبلیغ بعد میکنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
۱۷ بهمن ۹۱ ، ۱۶:۱۲ یک پسر نسبتاً معتقد
من که فقط یه خطش رو درست میدونم ،خط هشتم ،تازه اونم یکم نیست و یه عالمه ست .


+ تا نباشد چوب تر / فرمان ........
سلام
عجب مصیبتی کشیدید برای این طلبه شدن...من هم خیلی علاقه دارم به طلبگی ..ولی فعلا شرایطش محیا نیست...دعا بفرمایید...
سلام
با یه عکس خوشکل به روزم.
۱۷ بهمن ۹۱ ، ۲۱:۰۸ گمنام آشنا
سلام بر شما

برادریتونو زمانی به اثبات برسونید که زنش بدید.........


سلام بر شما ...

هنوز خیـــــــــلی اوچولوست!!!
۱۷ بهمن ۹۱ ، ۲۲:۳۰ کبوتر بقیع
سلام اجرکم با خود خدا...
سلام.بنده اون قلبی رو که فرستاده بودم برا علویه ساداتتون بود.بهشون بگید به ما یه سر بزنن.خوشحال میشیم
۱۸ بهمن ۹۱ ، ۱۰:۱۳ خواهر کوچکتر شما
سلام
خوشا به حال مادروپدرتون که فرزند بزرگشون "عبد الزهرا"ست و فرزند کوچکترشون " غلام امیرالمونین" .
در سایه مادر و پدر عالم خوشبخت و عاقبت بخیر باشید.
التماس دعا.یاعلی


اللهم ارزقنا اولادا صالحا سالما عالما کثیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرا!!
۱۸ بهمن ۹۱ ، ۱۵:۴۷ طلبه بانو-همسر یک طلبه
سلام سیده بانو
ممنون بابت تبریک
انشاالله به زودی من تبریک گوی تو باشم
حداقل در اینجا قلمی بزن!!!چرا وبلاگت رو حذف کردی؟!!!
لطفا لینک وبلاگم را در لینک وبلاگ همسرتان اصلاح کنید این تا حالا سه بار
سلام
به وب منم سر بزنید خوشحال میشم.
۱۸ بهمن ۹۱ ، ۱۹:۵۳ حسین>> ابو محمد مهدی
این بی شرف رو از کی یاد گرفتی؟


از همین بی شرفی که این سوالو پرسیده!!!!!

۱۹ بهمن ۹۱ ، ۱۳:۰۰ علیرضا میلادی
سلام

امیر المومنین امیر دلهاس
امیر المومنین امیر جانهاس
امیر المومنین امیر مومنینه

امیدوارم موفق باشه
حاج آقا سلام
بنده طلبه پایه 4هستم اصفهان
خیلی دوس دارم برای ادامه تحصیل بیام حوزه مشهد مقدس
میدونم حوزه اونجا از اصفهان قوی تره البته قم نمیتونم برم به خاطر شرایط تجرد
سال گذشته اومدم برای کارای انتقالی ولی قبول نشدم (البته دلیلشو نگفتن) میشه بفرمایید از مدارسی که هست کدوم بهتره و چجوری میشه بیام که مشکلی توی انتقالی پیش نیاد؟منظورم یه راه میان بره
راه حلتون چیه؟
لطفا خصوصی بفرستید
التماس دعا
عجب....
یا غلام امیرالمومنین آپم منتظر نظر سبزتان
خاستگارم ازم میخواد که پوشیه بزنم
نمیدونم چیکار کنم
خیلی سخته?


سلام
خدا خیرشون بده ... نه اگه با جون و دل و اگاهی از فلسفه و مضایاش انتخاب کنید این حجابو خیلی هم عالیه ...چه بسا از رو گرفتن هم اسان تره !
سلام همسنگری . خیلی زیبا بود .
با پست انقلاب بروزم و منتظرتونم .
التماس دعا
۲۱ بهمن ۹۱ ، ۱۱:۱۹ ذی القربی/شمسیان
سلام.خداقوت.در طلبگیتون موفق باشین.التماس دعا.منتظر حضور گرمتون.


سلام
ممنونم بزرگوار

ان شا الله ...
قم همه رفقای سایبری رو دعا کردبم ... اگر قابل باشیم ....
۲۲ بهمن ۹۱ ، ۱۹:۳۰ سرباز امام زمان
شیخ جونی زیارت قبول
۲۲ بهمن ۹۱ ، ۲۰:۳۸ سید امیر حسین
آقا ما اصلا از اسلام استعفا میدیم !
اول که مهدی و. شـــــــــر
بعدش هم که غــــــــــلام

خیره انشاالله...
اخه من اصلا خیلی مذهبی نبودم
رو هم نمیگرفتم
ولی دوستش دارم
بخاطر علاقم دارم به ای پیشنهادش فکر میکنم
ببخشیدا چرا خدا خیرش بده?
شما از ازار ما لذت میبری احیانا???
اصلا مردا خودشون نمیتونن درک کنن ادم هر یه قدمی که با چادر بر میداره 5 برابر بیشتر از وقتی کلی لباس داره ولی چادر نداره خسته میشه
حالا فکر کن صورتشم بپوشونه!
این حرفو که زد خواستگارم خیلی بهش توپیدم
ولی دارم بهش فکر میکنم
اخه اصلا کلا واسم بی معنیه
تازه 4 روز دیگه چجوری بچمو راضی کنم که تو مدرسه پیش دوستاش از پوشش مادرش خجالت نکشه?
من باید به همه چی فکر کنم


سنت حضرت زهراست دیگه ... کجاش سخته بابا... من خودم ساعتها توی خونه به صورتم بوده تا ببینم سخته واقعا؟!!!!
علویه سادات ماکه میزنن خیلی هم تعریف میکنن و راحتن...
این حجاب افتخاره ... بچت فردا باید افتخار هم بکنه برا همچی مامان بابایی ...
نه معنی داشته باشه ... بعضا مراجع اصلا پوشوندن صورتو واجب میدونستن !
یا علی
۲۳ بهمن ۹۱ ، ۱۶:۵۹ سرباز کوچولو
خدانگهشون داره...
خوشبحالتون وخوشبحالشون که عبدوغلام خوب کسایی هستید..
مادر قبولم میکنید؟باتمام روسیاهیام


سلام خواهرم
خدا حافظ شما باشه

در دایره قسمت
او ام ابیها بود
یعنی به زبان ما
او مادر بابا بود

او مادر عباس و
او مادر زینب ... نه ...
او مادر عاشق ها
او حضرت زهرا بود


سلام برادر
راستیتش من جواب منفی دادم
خیلی تحقیق کردم
خیلی زندگی هارو بررسی کردم
و خب در اخر به این نتیجه رسیدم پسری که از همسرش چون خوشگله میخواد که پوشیه بزنه مذهبی نیست بد دله
زندگی با مرد بد دلم که دیگه وا مصیبتا
4 روز دیگه پسر خالت باهات حرف بزنه میخواد پاشه بگه چرا و ....
من تو محیط باز بزرگ شدم
اگه بخوام پوشیه بزنم باید برم یه منطقه دور افتاده زندگی کنم که فقط خونوادم و پدر و مادرم عاقم نکنن
خب هرکسی یه فرهنگی داره
همسر شما هم اگه میزنه دلایل شخصی خودش رو داره و صد در صد محترم
ولی این چند وقت که داشتم بهش فکر میکردم و حس میکردم ممکنه مجبور بشم بزنم یه استرس و تپش قلب بدی داشتم
الان خیلی اروم ترم
موفق باشید با ارمانهاتون


سلام
خیره ان شأالله
ببینید همونیه که گفتید ... عقیده ...
یکی میتونه و کشش رو داره یکی هم نه .
پای بد دلی نزارید. ربطی نداره ... پس باید نعوذ بالله علی علیه السلام از همه ی مردم بد دل تر باشه .. دختر نازنینشون رو 20 سال کسی صداشو حتی کسی نشنید ... هیبتشو کسی ندید !!!
پیامبر ... که اسوه هستن ...
این غیرته ... و محبت به خانمشون . ... اما شما مجبور به قبول هم نیستید !

ان شا الله خوشبخت شید

یا زهرا
×××××××××××××××××
×××××××××××××××××







سلام خواهرم

مطالبتونو خوندم ...

برا همش جواب مکفی و منطقی و قابل قبول داریم الحمدلله ...
منتها برا کسی که میخواد واقعا اصولی رو بیاموزه ... جدل نباشه و موضع گیری نباشه

اما شما که جوابتونو دایدین دیگه ...
ضمنا توی این قسمت جواب این سوالات رو نمیتونم بدم ...
آدرس وبلاگ یا یاهو تونو بزارید در خدمتم


یا علی
۲۵ بهمن ۹۱ ، ۱۲:۰۸ علویه سادات-خانومتون-
سلام الآقا
اولا که نظر قبلیم کوووووش؟

بعدشم دوسش میدارم از منه!
سرقت ادبی؟!
شان نزول داره ها!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی