طلبگی و هزار و یک ...

طلبگی و هزار و یک ...

بسم الله الرحمن الرحیم


×××××××××××××××××××
سرمایه محبت زهراست دین ما

ما دین خویش را به دو دنیا نمیدهیم
×××××××××××××××××××

طلبگی شغل نیست. رسالت است. مأموریت است. ادامه حرکت پیامبران الهی در طول تاریخ بشری است.

×××××××××××××××××××
غالب مطالب این تارنما قلم خود این حقیر هست و جریان کپی پیست به اینجا راهی ندارد .
×××××××××××××××××××
احتمالا به بزرگوارانی که آدرس نمیذارن جواب داده نخواهد شد .
×××××××××××××××××××
کلاً اعتقادی به تبادل لینک ندارم ؛ صلاح دونستید لینک کنید ، وبلاگ های فعال و ارزشی بدون تقاضای تبادل ، لینک خواهند شد .
×××××××××××××××××××
همسایه ی حضرت رضاییم ،هفته ای یک بار ، یک سلام به نیابت از مومنین و آشنایان سایبری هست ان شا الله.
×××××××××××××××××××
بحمد خدا روز ولادت حضرت جواد تو حرم امام مهربونی ها با یه طلبه سادات عهد یاری و یاوری بستیم و ولادت حضرت رضا رفتیم زیر یه سقف.

تنها امیدمان لبخند ‏‏صدیقه طاهره فاطمه زهرا ...
×××××××××××××××××××

عقیده دارم طلبگی جهاده ... اما همسر طلبه بودن جهاد اکبر است / خدا این کنیزای مخصوص حضرت زهرا را نصرت و تایید بفرماید .
بعضیاشون واقعاً از همه چیز زندگیشون ، از ارزوهای دنیویشون از حق و حقوقشون گذشتند تا خادمی سرباز امام زمان را کنند ... کثّرالله امثالهم /

×××××××××××××××××××


×××××××××××××××××××

چشم من و امر ولی ؛ جان من و سیّد علی /

بایگانی

الحمدلله ..... بازم خدارو شکر!

جمعه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۱، ۱۲:۴۰ ب.ظ
سلام

میگن امام رضا رو جوادش خیلی حساسه !! 

امروز عیدی ما هم بدست حضرت رضا توی حرمشون دادن  روز ولادت میوه دلشون جواد الائمه!

جواد!!   واقعا معنی جواد به تفضلاتشون میاد !!

لیله الرغائب امسال هم به یاد موندنی شد !!!!

 

سر به شوق مرتضی سامان گرفت

عالمی با نام حیدر جان گرفت

دل به نام دلبری تناز شد

بغض چندین ساله ی ما باز شد

 

یا علی گفتیم و عشق آغاز شد ...

 

من دوماد حضرت زهرا سلام الله علیها شدم !!!

 

یا علی !

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۳/۱۲
شیخ عبدالزهرا وثوقی

نظرات  (۲۳)

باسلام
انشاالله خوشبخت شوید
سلام علیکم
خیلی خیلی خوشحال شدم چقدر زیبا تو ماه رجب و .....
چقدر زیبا گفتین ( داماد حضرت زهرا ...)
از اونجایی که من طرفدار خانم ها هستم . میگم مواظب خانومتون باشید مخصوصا که سیده هم هستند .
سلام من و حتما بهشون برسونید .
فکر میکنم دیگه مخاطب وب عشق آسمانی بشید .
همیشه خوشبخت و موفق باشید .
اینم کادوی من البته به خانم بزرگوارتون .



سلام بزرگوار
خیلی ممنونم از لطفتونو دعای خیرتون
سلامتونو حتما میرسونم!


در پناه حق
یا علی
۱۲ خرداد ۹۱ ، ۱۴:۵۰ سرباز کوچولو

سلام برادر
باورکنیداونقدخوشحال شدم که براداداش خودمم همین قدرشادشدم
خیلی مبارک باشه
خوش بحالتون
مامجرداتم دعاکنید
راستی دعاکنیدآقالایق بدونندنمایشگاه راه بیوفته...نمیدونم چراهی مانع ایجادمیشه
سلامم روبه عروس خانم برسونید
شیرینی ما:عیدی گرفتن ازآقا
وای خدایاشکرت
تبریک فراوان
زندگی خوبی داشته باشین همیشه


سلام
خیلی ممنون !! انشالله
سلام ..
تبریک ..
انشاءالله که به میمنت امروز که زندگیتون رو توش شروع کردین .. تا ابد زیر سایه لطف و محبت این آقا و حضرت زهرا(س) باشین و هر روز پایه های زندگیتون بیشتر بر اساس زندگی اون بزرگوار بالا ببرین ..
سلام علیکم
انشا الله مبارکه
وااااااااااااااااااااای خدا رو شکر.به سلامتی ان شاالله
تبریک عرض می کنم خدمت شما و همسر گرامیتون.
ان شاالله به خوبی و خوشی زندگی کنید.
راستی عید در پیش مبارکتان.
التماس دعا.



سلام
تشکر میکنم!
به امید خدا ...

یا علی
سلام خسته نباشید.
میشه توضیح بدین برام "دوماد حضرت زهرا شدم" یعنی چی ؟؟؟؟
ممنونم میشم تو وب خودم جواب بذارین


سلام سلامت باشید !
بله ... یعنی با سادات ازدواج کردم!!
۱۳ خرداد ۹۱ ، ۲۲:۳۴ منوحاجی(میس طلبه)
سلام بزرگوار برادرم
واقعا خرسند شدم
انشالله که سعادتمند بشید و شفبع ماهم در روز حساب
التماس دعا
یا علی


سلام علیکم بر شما و حاجی بزرگوارتون!
ممنون از لطف شما

یا زهرا
سلام عرض تبریک بنده را پذیرا باشید. ان شاء الله زندگی پر بار و پر معنویّتی را تجربه نمایید. در جوار امام رضا علیه السلام ما را هم از دعای خیرتان بی نصیب نگذارید.





سلام بر اقامیثم گل !
ممنونم اخوی جانم از دعای خوبتون . انشالله حاجتتون روا ...
سلام
وااای خدای من چقدر من پرت بودم دیشب که این سوالو پرسیدم!
الان فهمیدم چقدر سوالم بدیهی بوده
احتمالا از عوارض بیخوابی بوده نمیدونم!

تبریک میگم با آرزوی بهترینها برا هردوتون
یه خوبی بزرگ این وصلت برا شما اینه که روز قیامت شما از محارم بی بی هستید!
انشاله که اون روز لایق بهترینها باشید!
باز هم تبریک


سلام
اشکالی نداره . پیشش میاد دیگه!
خدا نگهدارتون باشه
انشالله لیاقتمونو حفظ کنیم ... همون لبخنده رو ارزوووست
یاعلی
سلام برادر تبریک میگم بهتون ان شاءالله در زیر سایه حضرت مادر ،زندگی ای پر از معنویت داشته باشید


سلام
خیلی متشکر . به امید خدا و دعای خیر شما
سلام اخوی مبارکه انشاالله خوشبخت بشین.
طلبه نیستم ولی طلبه هارو دوست دارم.


سلام برادر جواد !

طلبه ها هم شمارو دوست دارن!
یا علی
علی علیه اسلام می فرماید : " من عاشق زندگی ام و بیزار از دنیا !!" از ایشان پرسیدند مگر بین زندگی و دنیا چه فرقی است ؟؟ فرمود : دنیا حرکت بر بستر خور و خواب و خشم و شهوت است و زندگی / نگریستن در چشم کودک یتیمی است که از پس پرده ی شوق به انسان می نگرد .
عاشق ترین معشوق
علی علیه اسلام می فرماید : " من عاشق زندگی ام و بیزار از دنیا !!" از ایشان پرسیدند مگر بین زندگی و دنیا چه فرقی است ؟؟ فرمود : دنیا حرکت بر بستر خور و خواب و خشم و شهوت است و زندگی / نگریستن در چشم کودک یتیمی است که از پس پرده ی شوق به انسان می نگرد .
سلام حاجی
مبارک باشه ......
ان شاءالله واسه ما هم دعا کنین ... توی این دردسرا نیوفتیم



سلام
سلامت باشید

چشم ! دعاتون کردم
یا علی
۰۱ تیر ۹۱ ، ۰۹:۲۴ منتظران ظهور
سلام دوباره خدمت برادر عزیز ممنون که به وبم سرزدید میشه بپرسم پایه چندید
سلام

انشاالله زندگی تان همیشه ولایی و الهی باشد ، در حق ما نیز دعا کنید .
در این ایام نورانی در کنار شمس الشموس مارا از دعای خیر فراموش نفرمایید .
یا علی
سلام

وب شما و سیده خانم رو با کمال تامل و تدبر مطالعه کردم

خیلی تاثیر گذار بود

با اجازه لینکتان می کنم....

خدا رو شکر می کنم که وبتون رو پیدا کردم

خدایا شکرت


سلام

ممنون از الطافتان

شما رو هم میپیوندونیم !!
مرحمت عالی زیاد !
سلام
حاج آقا شما که صدات به امام رضا علیه السلام بهتر میرسه برای ماهم دعا کنید که زیر سایه ی ایشون و صاحب زمان عجل الله تعالی فرجه " عروس حضرت زهرا سلام الله علیها بشیم به زودی.و ما رو هم طلبه کنند به لطفشون
۰۴ تیر ۹۲ ، ۱۱:۵۷ سیده خانم
باسلام.مطالب واقعا قشنگ بودن.منم سیده هستم وخیلی دوست دارم که همسرم طلبه باشه. البته همسری که لیاقت دامادحضرت زهراشدن راداشته باشه.تورابه خداتون برای من خیلی دعاکنید.ان شاالله که به زودی زود خدامشکل ازدواج همه طلبه هاروبرطرف کنه.
باسلام.منم خیلی تبریک میگم مخصوصا به خانمتون شایدایشونم مثل من آرزوشون بوده که همسرش طلبه باشه.خواهشا درجوارامام رضاضامن آهوبرای مامجردهاخیلی دعاکنید.یه چیزم یادم رفت که به همسرآیندم تبریک بگم که ایشونم داماد حضرت زهرامیشن.
سلام علیکم.تبریک .فقط یک مسیله دامادی یا فرزندی ملاک نیست که البته افتخاریه که شامل هر کس نمیشه یا بهتره بگم امتحانیه که شامل هر کس نمیشه ولی خوب مهم اینه که انسان خودش رو به اون شایستگی برسونه که منسوب به اهل بیت علیهم السام باشه و از ی طرف هم عرض میکنم خدا به فریادتون برسه .چون طرف حسابتون خانومه .و نسبت به اولادشون حساس

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی