طلبگی و هزار و یک ...

طلبگی و هزار و یک ...

بسم الله الرحمن الرحیم


×××××××××××××××××××
سرمایه محبت زهراست دین ما

ما دین خویش را به دو دنیا نمیدهیم
×××××××××××××××××××

طلبگی شغل نیست. رسالت است. مأموریت است. ادامه حرکت پیامبران الهی در طول تاریخ بشری است.

×××××××××××××××××××
غالب مطالب این تارنما قلم خود این حقیر هست و جریان کپی پیست به اینجا راهی ندارد .
×××××××××××××××××××
احتمالا به بزرگوارانی که آدرس نمیذارن جواب داده نخواهد شد .
×××××××××××××××××××
کلاً اعتقادی به تبادل لینک ندارم ؛ صلاح دونستید لینک کنید ، وبلاگ های فعال و ارزشی بدون تقاضای تبادل ، لینک خواهند شد .
×××××××××××××××××××
همسایه ی حضرت رضاییم ،هفته ای یک بار ، یک سلام به نیابت از مومنین و آشنایان سایبری هست ان شا الله.
×××××××××××××××××××
بحمد خدا روز ولادت حضرت جواد تو حرم امام مهربونی ها با یه طلبه سادات عهد یاری و یاوری بستیم و ولادت حضرت رضا رفتیم زیر یه سقف.

تنها امیدمان لبخند ‏‏صدیقه طاهره فاطمه زهرا ...
×××××××××××××××××××

عقیده دارم طلبگی جهاده ... اما همسر طلبه بودن جهاد اکبر است / خدا این کنیزای مخصوص حضرت زهرا را نصرت و تایید بفرماید .
بعضیاشون واقعاً از همه چیز زندگیشون ، از ارزوهای دنیویشون از حق و حقوقشون گذشتند تا خادمی سرباز امام زمان را کنند ... کثّرالله امثالهم /

×××××××××××××××××××


×××××××××××××××××××

چشم من و امر ولی ؛ جان من و سیّد علی /

بایگانی

سلام علیکم  عیدتون مبارک  

خصوصا خواهران  بزرگوار ، زهرا باور و زهرا یاور باشید

یا حیدر

پست ولادت سال گذشته :


خدایا ما فاطمه را دوست داریم

ما حضرت زهرا ، همسر حیدر ، مادر حسن مادر حسین مادر زینب

مادر ...    اره!! مادر ابالفضل العباس مادر مهدی رو دوست داریم

 

حضرت ایت الله بهجت فرمودند : همه شیعه ها میتونن به صدیقه طاهره فاطمه ی زهرا سیده ی نساء العالمین بگن     مادر  ...   مادر   ...  مادر   ...

 

این رباعی رو یکی از رفقای شاعر و محب حضرت زهرا سروده خیلی زیباست :

 

در دایره ی قسمت او ام ابیهاها بود

یعنی به زبان ما او مادر بابا بود

او مادر عباس و او مادر زینب ، نه !

او مادر عاشق ها ، او حضرت زهرا بود

 

یه مجلسی هم رفته بودم اولش یه شعر خیلی زیبا در مدح حضرت خوندن من هم که میدونید اینجور وقتا نمیتونم خودمو کنترل کنم  زودی پاشدم و از ایشون خواهش کردم که : میشه من هم این شعر رو داشته باشم ؟

خدا خیرش بده واسم نوشت و آخر مجلس هدیش داد به من

 

تقدیم به حضرت فاطمه ، صدیقه ی طاهره و همه مادرهای خوب و محب ایشون

 

ای نام تو بهترین سرآغاز

بی نام تو لب نمیکنم باز

 

ای در شرف از همه فراتر

بر جمله ی شیعیان تو مادر

 

بانوی شفاعت قیامت

ای معنی صبر و استقامت

 

ای آیت فهم و درک و بینش

خلق تو دلیل آفرینش

 

ای معنی دین ، تمام ایمان

ای ترجمه ی تمام قرآن

 

تو روح عظیم کبریایی

تو شیر زن شیر خدایی

 

ای بانوی بانوان عالم

وی فضه ی تو شبیه مریم

 

در خطبه عشق ، ذوالفقاری

چیزی ز علی تو کم نداری

 

بانو تو سراپا همه عشقی

الگوی دو بانوی دمشقی

 

تو یاور سردار حسینی

تو مادر زینب و حسینی

 

ای لشگر عشق را تو سردار

ای قوت بازوی علمدار

 

ای اشک تو دانه های الماس

ای ذکر شبانه روز عباس

 

ای بانوی پاک آسمانی

آبی و زلال و بیکرانی

 

ای یاد تو مونس روانم

ای مادر خوب و مهربانم

 

من عبد توام  ببین اسیرم

ای کاش برای تو بمیرم

 

من از ته دل زدم صدایت

ای در دل من صحن و سرایت

 

ای رفته زفرش تا ثریا

ای نام تو دلنواز زهرا

 

التماس دعا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۳/۰۲
شیخ عبدالزهرا وثوقی

شعر

مادر

یا زهرا

نظرات  (۲۴)

سلام بر عبدالزهرا.عید بر شما مبارک باد.
به مولای خودتون سفارش ما رو هم بکنید, ما که روسیاه هستیم.
سلام
ممنون

لینک شدید
سلام
عید شما هم مبارک
پست زیبایی بود

با مطلبی تحت عنوان (( مرگ یک دین چگونه رخ می دهد به روزیم)) ومنتظر نقد و نظر شما
۲۵ ارديبهشت ۹۱ ، ۰۷:۱۴ منوحاجی(میس طلبه)
سلام برادرم
الحق و الانصاف زیبا بود خصوصت این بیت:
"من از ته دل زدم صدایت

ای در دل من صحن و سرایت"


علی علی بابا
سلام و ادب !
با حرفهایتان در خصوص طلبگی از اعماق قلبم موافقم ، اگر خدا قبول کند بنده نیز طلبه هستم ، خوشحال می شوم به ما سری بزنید .
یا علی مدد .
سلام با مطلبی به عنوان " ای مگس" به روزم. به طور ویژه دعوتید تا هم مطلب را بخوانید و هم در بحثی که در یکی از نظرات مطرح شده بطور مستند و با ادبیات زیبای خودتان شرکت فرمایید تا بحث به سرانجام خوبی برسد.ان شاء الله
شعر زیبایی بود ..
ممنون
سلام
اخوی بالاخره شما مجردی یا متاهل ؟



سلام علیکم

چه فرقی داره ؟!!!
۲۶ ارديبهشت ۹۱ ، ۲۱:۱۲ سرباز کوچولو
سلام علیکم
به روزم بایه خنده...!
راستی شمامدرسه نواب درس میخونید؟


سلام
به سلامتی
نه/تومشهد مدرسه زیاد داریم
سلام سلام
اعیاد مبارک
دوما متشکرم که اومدید و اجازه صادر کردید
سوما یعنی هیچ حرفی حدیثی ؟؟؟؟؟؟


سلام

ممنون . حرف ... حرفی نیست ... همه چی ختم به صدیقه طاهره هست ...
یا زهرا
۲۷ ارديبهشت ۹۱ ، ۱۹:۲۶ سرباز کوچولو
سلام علیکم
اصله کاری بغلتون به منه روسیاه میگین دعاکنم!
انشاالله هرچه خیره براتون پیش بیاد...
شماهم برای مادعاکنید
یادمون نره ماصاحب داریم...
یاعلی


سلام علیکم و رحمه الله

مانیز دعاگوی سایبریان علی دوست هستیم/
بله صاحب داریم و نعم الصاحب ...
سلام علیکم
خداقوت شاگردآقاامام صادق
همشهریمون که هستین،همکارمونم که هستین/میدونم باباطلبگی شغل نیست/همسنگرم که هستین...نکنه باهم فامیلم باشیم؟
ماهم توی فامیلمون-بااینکه ازسادات جلیل القدرنسبتن معتقدهستیم-ولی محض دلخوشی1دونه طلبه هم نداریم،ماکه طلبیده شدیم ترکوندیم،آخه به تیپ و قیافمم نمیومد/حالاداستان داره خواستین واستون تعریف میکنم/برای خودم وایضادیگران بسیارمبارکه این خاطره.
تشریف بیارین لشکرشهدا.
یاعلی
التماس2آی فرج



سلام علیکم و رحمه الله طلبه
سعادتیست ... بفرمایید بیشتر معرفی کنید

یا علی
منظورم حرف حدیث نظر خاصی تو وبلاگ خودم بود بزرگوار
درباره مطلب بنده
۲۷ ارديبهشت ۹۱ ، ۲۲:۴۴ سرباز امام خامنه ای
سلام، آپم با عنوان تریبون آزاد تفکیک جنسیتی در دانشگاه
منتظر فرمایشات و اعمال نظرات شما هستم.
یازهرا




سلام
انشالله ... بشه یه روزی که جوونامون حق درس خوندن توی محیطی با ارامش روحی رو داشته باشند

یا علی
سلام
نظرمن کـــــــــــــــــــــووووووش؟پـــــــــــــس


سلام

بیا اینم نظر شما !!!

یا علی
سلام حاجی
بالاخره نظرات بازشد.یک پست آماده میکنم مخصوص شما.تانیم ساعت دیگه تشریف بیاریدلشکرشما.درباره اون پست پایینیتون -خادم الشهدا-
میخوام یک مباحثه یامناظره شایدم مغالطه،اصلا یک مبارزه حسابی باشمابکنم.
یاعلی فعلا


سلام

خدا نگهدارت باشه...
بقیه الله خیر لکم ان کنتم مومنین


باز این دل غمدیده گرفته ست بهانه
واندرطلبت می رود او خانه به خانه
هر باغ گلی دیده زروی تو بپرسد
هر جا که رود در پی آثار ونشانه
ای صاحب این عصر بگو پس تو کجایی
ظلمت زده وکفر سراپای زمانه
هر منتظری سوخته از هجر تو یارا
بازآ که شد اشکم همه از دیده روانه
گر با منی ای یار به اشکم تو وفا کن
از عشق تو دارد به دلم شعله زبانه
ای قلبه امکان همه پرده بینداز
جانا غزل آمدنت گشته ترانه
پروانه صفت دم نزدم سوزم وسازم
تا آن گل رویت زده امید جوانه
هنگام دعا دور حرم بلکه تو باشی
با مهر وجودت بشوم شانه به شانه
((دلداه )) که پیراست سحر بلکه نماند
او را نظری کن به دعا های شبانه

آپم

**المهدی طاووس اهل الجنه**
به نام خداوند مهربان
امام صادق (ع) :

یکی از نشانه های ولد الزنا دشمنی با
ما اهل بیت است.
سلام
فکرکنم درتمام این20سالی که ازخدای مهربون عمرگرفتم مثل امروزاین نفس اماره له نشد!خداهدایتت کنه/نفسمومیگما
مهدی جان شنیده ام که گفته ای
شیعیان من مرابقدرآب هم طلب نمی کنند
ازین سخن دلم شکست و درشگفت مانده ام
بدون آب می توان جان به لطف حق سپرد ولی
بدون تو نمیتوان ممات هم طلب نمود...
اگه انشاالله آقاتشریف آوردن و بنده توی عملیات حمله به اسرائیل دررکاب آقابه شهادت رسیدم انشاالله...حلالتون میکنم
یاعلی
التماس2آی فرج
ناگفته های تکان دهنده ای از پشت پرده ی شاهین نجفی
......
مهمانپرست: ایران به "گوگل" اخطار داده است
با سلام

سالن تخصصی زیبایی خاتون
مفتخر به ارائه کلیه خدمات زیبایی و آرایشی , انواع میکاپ های روز ( لایت - ژورنالی ) و انواع رنگ , هایلایت و لولایت و کوپ و براشینگ و شینیون های حرفه ای و طراحی ابرو - لب - چشم
- اپیلاسیون تخصصی و گیاهی با محیط کاملاً بهداشتی
- آرایش و طراحی عروس در سبک های گوناگون با نمونه کار
- با کیفیت عالی و قیمت های مناسب
با مدیریت اکاتی





------------------------------------------------
واقعا طلبگی وظیفه ی بزرگیه...
اما قشنگه... خوش به حالـــــــــــــتون
التماس دعا




سلام علیکم

الحمدلله انشالله عاقبمتون ختم بخیر شه ...
بله قشنگه ... سخته ... شیرینه ...

وفا کنیم و ملامت کشیم و خوش باشیم
که کافریست در طریقت رنجیدن ...
وبلاگت بیسته بیسته عالیه واقعا میگم حرف نداره من کسی نیستم که بی خود تعریف کنم واقعا میگم کارت عالیه کاش به وبلاگک منم یه نظر مینداختی راستی به مسابقه هیئت سری بزنید هر هفته جایزه ویژی داره و ممنون اگه لینگم کنی بهت سر میزنم
قران [) [) [) [) [) [) [)

السلام علیک یا ابا صالح المهدی ادرکنی

السلام علی المهدی الذی وعد الله عز و جل به الامم

ترجمه رواج پیدا کند

تر جمه کنند معنا را بفهمند

این کلید و در اول است

که اگر باز شد بقیه درهای استفاده و استعاذه

باز خواهد شد

چطور از ظرایف ان استفاده کنید واز ان درس

بگیرید قران یک متن فصیح است

حتی کسانی کهزبان قران دارند

با ید به تفسیر مراجعه کنند

و از کسانی که می دانند بپرسند

مقام معظم رهبری

())())())())())())

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی