طلبگی و هزار و یک ...

طلبگی و هزار و یک ...

بسم الله الرحمن الرحیم


×××××××××××××××××××
سرمایه محبت زهراست دین ما

ما دین خویش را به دو دنیا نمیدهیم
×××××××××××××××××××

طلبگی شغل نیست. رسالت است. مأموریت است. ادامه حرکت پیامبران الهی در طول تاریخ بشری است.

×××××××××××××××××××
غالب مطالب این تارنما قلم خود این حقیر هست و جریان کپی پیست به اینجا راهی ندارد .
×××××××××××××××××××
احتمالا به بزرگوارانی که آدرس نمیذارن جواب داده نخواهد شد .
×××××××××××××××××××
کلاً اعتقادی به تبادل لینک ندارم ؛ صلاح دونستید لینک کنید ، وبلاگ های فعال و ارزشی بدون تقاضای تبادل ، لینک خواهند شد .
×××××××××××××××××××
همسایه ی حضرت رضاییم ،هفته ای یک بار ، یک سلام به نیابت از مومنین و آشنایان سایبری هست ان شا الله.
×××××××××××××××××××
بحمد خدا روز ولادت حضرت جواد تو حرم امام مهربونی ها با یه طلبه سادات عهد یاری و یاوری بستیم و ولادت حضرت رضا رفتیم زیر یه سقف.

تنها امیدمان لبخند ‏‏صدیقه طاهره فاطمه زهرا ...
×××××××××××××××××××

عقیده دارم طلبگی جهاده ... اما همسر طلبه بودن جهاد اکبر است / خدا این کنیزای مخصوص حضرت زهرا را نصرت و تایید بفرماید .
بعضیاشون واقعاً از همه چیز زندگیشون ، از ارزوهای دنیویشون از حق و حقوقشون گذشتند تا خادمی سرباز امام زمان را کنند ... کثّرالله امثالهم /

×××××××××××××××××××


×××××××××××××××××××

چشم من و امر ولی ؛ جان من و سیّد علی /

بایگانی

15. از دست این صدا و سیما

دوشنبه, ۱ شهریور ۱۳۸۹، ۰۱:۰۳ ق.ظ
به نام خدا

در طول تاریخ بانوان زایادی بودند که نقش بسیار مهمی در سعادتمندی ، پیش برد اهداف متعالی جامعه بشری داشتند

اولین شخصی که در نهایت بت پرستی و کفر اعراب به یکتا پرستی گروید بانویی جز حضرت خدیجه نبود

                                          

وفات مادر زهرای ۵ ساله همسر عزیز پیامبر رو به شما تسلیت عرض میکنم


سلام رفقا

یه موضوع چند وقت بود که ذهنمو مشغول کرده تا اینکه دیدم من تنها نیستم که به این نتیجه رسیدم .

موضوع اینه :

به چه اجازه ای توی محاکمه ها و اعدام ها و سنگسار ها وتبرئه هایی که قراره طرف رو در ملاء عام به سزای اعمالش برسونن یه قیافه کاملا مذهبی به یارو میدن ؟

اگه یه مرد زندانی بشه توی بازخواستش  با پیرهن یقه شیخی و کلی ریش جلوی دوربین میارنش

اگر هم که طرف زن باشه بدتر : یه چادر چارقد و مقنعه خیت قرص و محکم سرش میکنن و این منظره رو برای ملت به تصویر میکشن

به قسم حضرت عباس که ۹۹٪ اونایی که مجازات میشن اصلا همچی قیافه هایی ندارن . چرا به زور میخوان اون طرز پوشش اسلامی رو اینجا به نمایش بزارن ؟

این یعنی چی ؟   میخوان کار فرهنگی کنن ؟؟؟

یکی توی وبلاگش در این باره نوشته بود  :چادرمان، که یادگار دختر پیامبر است را بر سرمجرمان نیاندازید

چرا قیافه های مذهبی و قداست حجاب رو با این کارا مفتضح میکنن ؟؟ آخه اون بچه کوچیک که تازه داره شاکله فکریش شکل میگیره وقتی میبینه همه آدم بدا چادر سرشونه و ریش دارن ، در عوض توی فیلما و سریالا همه پولدارا و مرفها  به زور یه روسری سرشون کرن و  مانتو های ...

جالب اینه که اون مانتو های آلا گارسونی و قیافه های عجق وجق رو در عین حال تو صدا سیما نشون میدن برای توجیهش هم آقای نویسنده توی داستان، بعداز کلی عشق و حالی که اون بد حجابه میکنه یه عقوبتم براش در نظر میگیره  ولی وقتی به مجازات و محاکمه و دادگاه میرسه ...

اصلا یعنی چی به زور توی دادگاه ها چادر سر ملت میکنن ؟؟ مگه اومدن حرم امام رضا ( علیه السلام )  تازه توی به زور چادرسر کردن مردم توی حرم حرفه چه برسه به ...

دیگه از ولایت فقیه که جلوتر نباید رفت!!!!!!!! .

 آقا  : ما هیچ وقت نگفتیم که چادر باشد و غیر چادر نباشد ، ما گفتیم چادر بهتر از حجاب های دیگر است .

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۶/۰۱
شیخ عبدالزهرا وثوقی

نظرات  (۱۸)

چادر سر کردن تو مراسم خاک سپاری رو یادتون رفت. اینم یکی دیگه از بدعت های صدا و سیما!!!




آره این یکی به نظرم نیومده بود
من از اول میدونستم که خانوم ها نکته سنج ترن
دوست دارن یه کار فرهنگی بکنن ولی بلد نیستن ، احمق هم که کم نیست .
من که هرچی فکر کردم نفهمیدم این حرف آقا چه ربطی به این موضوع چادر و ریش گذاشتن برای مجرما داشت ؟؟؟!!!!




این از زاویه دید خوبشه بعضی وقتا میترسم نکنه بعضی از مسئولا از غفلت مردم سوء استفاده بکنن

ربط حرف آقا : ما که معتقدیم حجاب اسلامی غیر چادر هم داریم و در عین حال میگیم چادر افضل هست. چرا باید به زور توی صدا و سیما و، توی دادگاهها ، بعضی دانشگاهها چادر سر طرف کرد ؟
چادری که بایدروی سر کسی باشه که خودش اختیارا میخواد از ورژن های بهتر حجاب استفاده کنه
سلام.رفیق چطوری؟
از وبت خوشم اومد و می خوام لینکش کنم.
بازم بهتون سر می زنم.شما اگه وقت کردی پست های قبلی رو بخون.
یکشنبه بروزم.




خوفم

آفرین که سر میزنـــــــــــــــــــــــــــــــی

یا علی مدد
۲۹ مرداد ۸۹ ، ۱۹:۵۲ طلبه گمگشته
سلام
من هم بهتون وتمامی شیعیان تسلیت میگویم/التماس دعا برای ظهوریادت نره/یاعلی



سلام آقای طلبه

عشقی . یا علی
سلام
منم تسلیت میگم

ای بابا کا کدوم کارمون ردیفه این یکیش ردیف باشه ؟؟


سلام

ایشالله یه روزی همش ردیف میشه عاقبت درد ها چاره میشه
۳۰ مرداد ۸۹ ، ۱۹:۳۲ میرزا محمد علیزاده نوغانی
سلام
گفتم بفهمی اومدم.



سلام آ میرزا محمد
خوش اومدی
۳۰ مرداد ۸۹ ، ۲۱:۳۰ بی قرار زهرا( س )
سلام برادر بزرگوار من هم تسلیت می گویم.
من هم با شما موافقم بعضی وقتها توی فیلمها خیلی غرض ورزانه برخورد می کنند می بینید یه پسره با تیپ بسیجی میکروفن گرفته در حال خوندنه متنهای مطربهخدا هدایتشون کنه.

ببخشید دیر خدمت رسیدم. دیگ آشهاتون خوب به راهه؟

التماس دعا



سلام متشکرم

اره انشاالله این دفعه برای شبهای قدر دیگ داریم
یا علی

سلام
تسلیت باد وفات شهادت گونه مادرمان هنوز شعب بوی مادر میدهد.حال زهرا جان تو هم مادر میشوی هم دختر هم وفادار....
با ورود به وبلاگتون بیشتر تصور کردم وارد کودکستان دوران کودکتریم شدم
اقا نمیگن راز بقا میگن می خوایم اخبار روزو ببینیم دورغ میگنا منظورشون چفنگیات نوری زادست بعد از اینکه دو صبا میگذره همه سران رو دزد وقاچاقچی قاتل می کنند بخدا تو سحر این ساحره نوری زاده موندم الان یه جمعیت عظیم بجای خدا میپرستنش
یه چیزیم در باب دومین پستتون بگم
مهم نیست طلبه فقه باشیم یا دانشجوی حقوق ،دکترامون تخصصی باشه یا فنی مهندسی مهم اینه که در هر حال مبلغ دین باشیم(می دونم طلاب از ما جلوترند ولی چون خودمو اروم کنم اینو میگم شما هم نفی نکنید بزارید دلم خوش باشه!)
کوله بارت بر بند شاید این چند سحر فرصت اخر باشد، که به مقصد برسیم،بشناسیم خدا وبفهمیم که یک عمر چه غافل بودیم ،میشود آسان رفت ،میشود کاری کرد که رضا باشد او ،ای سبکبال در این راه شگرف در دعای سحرت در مناجات خدایی شدنت هرگز از یاد نبر من جا مانده بسی محتاجم
بروزم با
هیچ کس به احمدی نژاد رای نداد!!!
التماس دعا باحاجاتی روا....



سلام خانوم زینب

پس به کودکستان من خوش اومدین

باشه گفتین هیچی نگو نمیگم

راستی متن جالبی بود ...
یا علی مدد
سلام علیکم

طاعات شما قبول در گاه حق

خدا قوت





عمریست که از حضور او جا ماندیم
در غربت سرد خویش تنها ماندیم
او منتظرست تا که ما برگردیم
ماییم که در غیبت کبری ماندیم






سلام
خوش آمدید .
چه عجب آپ کردی شما
بلـــــــــــــــــــه ماییم که در غیبت کبری ماندیم
۳۱ مرداد ۸۹ ، ۰۹:۲۴ فاطمه***محکم




سلام خانوم محکم

دوستان توجه کنن که این یه نظر بدون تشریح بود
موافقم
شاید میگن اینجا جای اداری و جدی هست یا محیط زندان و دادگاه محیط های مناسبی نیست و به افراد بدجور نگاه میشه
نمی دونم والا این بالایی ها بعضی توجیهات هست
کلاً مسئولین اونقدر اورفلو هستند با کارهای مهم تر!! که وقت رسیدن به این مسائل پیش و پا افتاده رو به زعم خودشون ندارم



سلام
جمله بندی ها از کدوم ادبیات پیروی میکردن translate بود نه ؟؟؟؟

نه بابا اونا فقط توجیه میکنن . دلیل بلد نیستن بیارن
سلام
کلا" ما عادت داریم به اینکه همه چی رو بر عکس استعمال کنیم


سلام
احسنت به شما که رگ غیرتت زده بالا

بابا چرا اینقدر مردم رو به بازی میگیرن
عشق یعنی چشم ها هم در رکوع
شرمگین از نام ستار العیوب
عشق یعنی سر سجود و سر سجود
ذکر یا رب یارب از عمق وجود
جاری ست به سوی خلق سیل برکات
شد موسم امرزش و کسب درجات
بفرست به قدر عشق خود ای عاشق
بر محمد واهل بیتش صلوات
سلاااام خداقوت برادرم خوشحال میشم به وب منم بیای التماس دعاااا



سلام
شکراً جزیلا در تائئید شعرتون : اللهم صل علی محمد و آل محمد

سعی میکنم خوشحالتون کنم

یا علی مدد

سلام
عباداتتون مورد قبول درگاه حق
مطلب جالبی بود ، نمی دونم چی باید بگم
صدا و سیماست دیگه ، کاریش نمیشه کرد
ممنون از حضورتون
موفق باشید



سلام خیلی ممنون
ما یه کاریش میکنیم همچی خیلی هم بیکار نمیشینیم
یا علی
سلام ممنونم که تشریف اوردید خوشحالم کردید
نظر لطفتونه منتظر حضور گرم دوباره تون هستم التماس دعااااا




سلام
خواهش میــــــشه

ان شا الله زنده باشم بازم میام وب شما
یا علی مدد
۰۱ شهریور ۸۹ ، ۰۶:۲۳ عاطفه (روزهای زندگی من با یک طلبه )
سلام :
اون دیگ درحال قل قل نقطه امید ما روزه داران محسوب میشه .

درضمن مثل حاجی بودن از خودگذشتگی میخواد که کلی اراده لازم داره . من که ادعایی ندارم.


راستی برای دلگرمی و قوت قلب دادن هایت خیلی ممنون .التماس دعا



سلام اره . انشاالله همیشه اجاق دیگ امیدمون روشنه

خیلی خوشحال شدم بهم سر زدین . همینطور از اینکه دوباره نوشتین
نوشتین از خاطره های ساده ، بی تکلف و صمیمانه زندگی قشنگتون
وظیفه بود .
یا علی مدد
.♥.•'´¤¯`°•.¸ .♥.•'´**¤>»¤*جوانان منتظر* ¸.•°´¯¤ .♥.•'**¤>»¤** ¸.•°

.♥.•'´¤¯`°•.¸ .♥.•'´**¤>»¤*جوانان منتظر* ¸.•°´¯¤ .♥.•'**¤>»¤** ¸.•°


بسم الله الرحمن الرحیم

سلام بزرگوار

اللهم عجل لولیک الفرج

سلام آقا...
آقا فدای غم هایت بشوم ...
فدای اشک هایت بشوم...
فدای دل مهربونت بشوم....
می دانم بی معرفت تر از من نیست....چرا که همین الآن هم که برایت می نویسم از سر گیر بودن کار خودم هست
شرمنده آقا....
آقا جان شما را به مادرتان قسم گیرم را درست کنید...
می دانم به خدا می دانم ایراد از خودم هست اما به خودت قسم بر می گردم.....

آقا منتظر اعجازت هستم.

اللهم عجل لولیک الفرج


.♥.•'´¤¯`°•.¸ .♥.•'´**¤>»¤*جوانان منتظر* ¸.•°´¯¤ .♥.•'**¤>»¤** ¸.•°

.♥.•'´¤¯`°•.¸ .♥.•'´**¤>»¤*جوانان منتظر* ¸.•°´¯¤ .♥.•'**¤>»¤** ¸.•°
۰۱ شهریور ۸۹ ، ۰۸:۰۵ طلبه گمگشته
سلام اون دفعه اومدم تسلیت گفتم العان پیشاپیش تبریک میگم/بابا مونده فقط چادر روبزاری روسرمونالبته متاسفانه بعضی ها خودشون مثل قرطی ها میکنند اما یه مردی گفتن ازهمه مهم تر یه طلبه ای گفتن/راستی پایه چندهستی؟/یاعلی


جواب شما :

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی