طلبگی و هزار و یک ...

طلبگی و هزار و یک ...

بسم الله الرحمن الرحیم


×××××××××××××××××××
سرمایه محبت زهراست دین ما

ما دین خویش را به دو دنیا نمیدهیم
×××××××××××××××××××

طلبگی شغل نیست. رسالت است. مأموریت است. ادامه حرکت پیامبران الهی در طول تاریخ بشری است.

×××××××××××××××××××
غالب مطالب این تارنما قلم خود این حقیر هست و جریان کپی پیست به اینجا راهی ندارد .
×××××××××××××××××××
احتمالا به بزرگوارانی که آدرس نمیذارن جواب داده نخواهد شد .
×××××××××××××××××××
کلاً اعتقادی به تبادل لینک ندارم ؛ صلاح دونستید لینک کنید ، وبلاگ های فعال و ارزشی بدون تقاضای تبادل ، لینک خواهند شد .
×××××××××××××××××××
همسایه ی حضرت رضاییم ،هفته ای یک بار ، یک سلام به نیابت از مومنین و آشنایان سایبری هست ان شا الله.
×××××××××××××××××××
بحمد خدا روز ولادت حضرت جواد تو حرم امام مهربونی ها با یه طلبه سادات عهد یاری و یاوری بستیم و ولادت حضرت رضا رفتیم زیر یه سقف.

تنها امیدمان لبخند ‏‏صدیقه طاهره فاطمه زهرا ...
×××××××××××××××××××

عقیده دارم طلبگی جهاده ... اما همسر طلبه بودن جهاد اکبر است / خدا این کنیزای مخصوص حضرت زهرا را نصرت و تایید بفرماید .
بعضیاشون واقعاً از همه چیز زندگیشون ، از ارزوهای دنیویشون از حق و حقوقشون گذشتند تا خادمی سرباز امام زمان را کنند ... کثّرالله امثالهم /

×××××××××××××××××××


×××××××××××××××××××

چشم من و امر ولی ؛ جان من و سیّد علی /

بایگانی

تحولی دوباره

سه شنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۳، ۰۵:۱۵ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم


ان شاء الله تعالی   با رویکردی متفاوت در خدمتم دوستان و آشنایان عزیزم هستم /



پیشنهادات  شما را هم سراپا گوشم /


یا علی /

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۱۸
شیخ عبدالزهرا وثوقی

نظرات  (۳)

سلام علیکم.
موفق و موید باشید در پناه حق
سلام وبلاگ شما رو لینک کردم لطفا شما هم ما رو لینک کنید.
پاسخ:
سلام علیکم
لطف فرمودید .   
درخدمتتون هستم ان شاالله .
 

سلام خوبید ؟ همسرتون خوبند؟

 میدونم هنوز وقت ندارین کلا تو عمرم روحانی که وقت داشته باشه رو ندیدم و نخواهم دید !!!

دیگه کلا از گرفتن جواب نا امید شدم اما سرتون سلامت....

 به روزم با عنوان اگه مردی بیا !!!! مطمئنم از خوندنش  و عملی کردنش ضرر نمیکنید

التماس دعای فراوان

یاعلی

 

پاسخ:
سلام علیکم و  رحمه الله /
خدا رو شکر ایشون  هم خوبن .   
من واقعا شرمنده ی شما هستم ، واقعا ببخشید منو حق با شماست . 
حتما خدمتتون میرسم
یا علی مدد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی