طلبگی و هزار و یک ...

طلبگی و هزار و یک ...

بسم الله الرحمن الرحیم


×××××××××××××××××××
سرمایه محبت زهراست دین ما

ما دین خویش را به دو دنیا نمیدهیم
×××××××××××××××××××

طلبگی شغل نیست. رسالت است. مأموریت است. ادامه حرکت پیامبران الهی در طول تاریخ بشری است.

×××××××××××××××××××
غالب مطالب این تارنما قلم خود این حقیر هست و جریان کپی پیست به اینجا راهی ندارد .
×××××××××××××××××××
احتمالا به بزرگوارانی که آدرس نمیذارن جواب داده نخواهد شد .
×××××××××××××××××××
کلاً اعتقادی به تبادل لینک ندارم ؛ صلاح دونستید لینک کنید ، وبلاگ های فعال و ارزشی بدون تقاضای تبادل ، لینک خواهند شد .
×××××××××××××××××××
همسایه ی حضرت رضاییم ،هفته ای یک بار ، یک سلام به نیابت از مومنین و آشنایان سایبری هست ان شا الله.
×××××××××××××××××××
بحمد خدا روز ولادت حضرت جواد تو حرم امام مهربونی ها با یه طلبه سادات عهد یاری و یاوری بستیم و ولادت حضرت رضا رفتیم زیر یه سقف.

تنها امیدمان لبخند ‏‏صدیقه طاهره فاطمه زهرا ...
×××××××××××××××××××

عقیده دارم طلبگی جهاده ... اما همسر طلبه بودن جهاد اکبر است / خدا این کنیزای مخصوص حضرت زهرا را نصرت و تایید بفرماید .
بعضیاشون واقعاً از همه چیز زندگیشون ، از ارزوهای دنیویشون از حق و حقوقشون گذشتند تا خادمی سرباز امام زمان را کنند ... کثّرالله امثالهم /

×××××××××××××××××××


×××××××××××××××××××

چشم من و امر ولی ؛ جان من و سیّد علی /

بایگانی

هستم ، ولی خستم !؟؟

سه شنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۳، ۰۱:۱۴ ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم


سلام . 

مدیونید اگر فکر کنید تنبلی نمیزاره مطلب بزارمو قلم بزنم.. !

اتفاقا بیشتر و پر بارتر از هرزمانی  آمادگی قلم زدن دارم ... کلی مطلب خوب و حتی مفید واسه خودم.

اما به یک اصلی عقیده دارم و بحمدالله خوب هم جواب میده . اینکه برای استواری راه و مستمر بودنش حتما به عزلت های گه گاهی احتیاجه ... یه چی تومایه های همون ره رو آن است که آهسته و پیوسته رود , ولی خب حرفه ای تر!!


لازمه گاهی اصلا در عین حالی که پر قدرت میتونی کاری رو انجام بدی یک تعلل و مکث داشته باشی .

خلاصه فکر نکید که هستم ولی خستم هاا !


کامنت ها و بخش مشاوره و سوال های خصوصی روکه تاحالا  جواب دادیم در حد توان . 

به فضل خدا بنا دارم این ایام فاطمیه رو برم تبلیغ  .. ان شاءالله تعالی اگر زنده بودم باز خواهم نوشت .

دعا کنید برای این سربازمکتب حضرت جعفرصادق علیه السلام تا بتواند در این راه طلبگی رسالت خودش را باعنایت فرمانده اش حجت بن الحسن المهدی صحیح و شایسته انجام دهد ... از ته دل ، صاف و خدایی بخواید .

یاعلی علیه السلام

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۲۶
شیخ عبدالزهرا وثوقی

نظرات  (۵)

۲۶ اسفند ۹۳ ، ۰۹:۴۲ علی محمودزاده
ان شاء الله موفق باشید.
ما هم داریم می‌ریم کربلا.
پاسخ:
سلام برادر گلم.
سپاس ...
ان شاالله بامعرفت زیارت کنید و دست پر برگردید
سلام آ شیخ من چراغ خاموش مطالب شما رو دنبال میکردم ما تهرانیم  طلبه حوزه آیت الله مجتهدی خوشحال میشم آشناییمون بیشتر شه یا علی

سلام وبلاگتون عالیه

سربلند باشید

سلام

خدا قوت

خوش به حالتون با این توفیقات و این که میتونین این همه کار وفعالیت داشته باشید، هرچند که راه طلبگی و روحانیت واقعا بدون اسنراحته !

من که فقط نگاه میکنم!!!

آقایی ما هم رفته تبلیغ و من رو گذاشته پیش مامانم اینا!

در حالی که حتی راه رفتن و بیناییم خیلی ضعیف شده... ولی خب مهم نیست!

ایشون کاری رو بکنه که وظیفشونه و خدا راضی باشه از مون و مردمهم دعای خیرشون پشت سرمون باشه دیگه کفایت میکنه

التماس دعا

پاسخ:
سلام 
خدا قوت . ان شاالله خدا به همسرشما اجر بسیار عطا کند ,  باهم باشید تا بهشت ...
راه رفتن و بیناییتون ؟!  ,عافیت باشه ان شاءالله چرا ؟
موفق و سربلند باشید..
یاعلی علیه السلام

گفتم تو خدایی و صبور...
من بنده ات هستم و ظرف صبرم کوچک ... اشاره کنی تمام است.
گفتی: چه بسا چیزی را خوش نداشته باشید حال آنکه خیر شما در آن است.
یا چیزی را دوست داشته باشید حال آنکه شر شما در آن است.

خدا میداند و میبیند ...
..............................................
سلام و عرض احترام...به روزیم و همچین لینک شده اید.
منتظر نقطه نظرات شما هستم.
یا حق
پاسخ:
سلام
ممنون و سپاس
خدمت میرسم
یا علی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی