طلبگی و هزار و یک ...

طلبگی و هزار و یک ...

بسم الله الرحمن الرحیم


×××××××××××××××××××
سرمایه محبت زهراست دین ما

ما دین خویش را به دو دنیا نمیدهیم
×××××××××××××××××××

طلبگی شغل نیست. رسالت است. مأموریت است. ادامه حرکت پیامبران الهی در طول تاریخ بشری است.

×××××××××××××××××××
غالب مطالب این تارنما قلم خود این حقیر هست و جریان کپی پیست به اینجا راهی ندارد .
×××××××××××××××××××
احتمالا به بزرگوارانی که آدرس نمیذارن جواب داده نخواهد شد .
×××××××××××××××××××
کلاً اعتقادی به تبادل لینک ندارم ؛ صلاح دونستید لینک کنید ، وبلاگ های فعال و ارزشی بدون تقاضای تبادل ، لینک خواهند شد .
×××××××××××××××××××
همسایه ی حضرت رضاییم ،هفته ای یک بار ، یک سلام به نیابت از مومنین و آشنایان سایبری هست ان شا الله.
×××××××××××××××××××
بحمد خدا روز ولادت حضرت جواد تو حرم امام مهربونی ها با یه طلبه سادات عهد یاری و یاوری بستیم و ولادت حضرت رضا رفتیم زیر یه سقف.

تنها امیدمان لبخند ‏‏صدیقه طاهره فاطمه زهرا ...
×××××××××××××××××××

عقیده دارم طلبگی جهاده ... اما همسر طلبه بودن جهاد اکبر است / خدا این کنیزای مخصوص حضرت زهرا را نصرت و تایید بفرماید .
بعضیاشون واقعاً از همه چیز زندگیشون ، از ارزوهای دنیویشون از حق و حقوقشون گذشتند تا خادمی سرباز امام زمان را کنند ... کثّرالله امثالهم /

×××××××××××××××××××


×××××××××××××××××××

چشم من و امر ولی ؛ جان من و سیّد علی /

بایگانی

خدایا ... تا اربعین سال دیگر زنده باشیم ...

شنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۲، ۰۹:۲۲ ب.ظ
بسم الله الرحمن الرحیم


بلندگو را روشن کن ....

خووب گوش کن ... با تمام وجود ...



سفره جمع شد ....

یعنی میشه یه سال دیگه زنده باشیم و اربعین کربلا ... ؟!

یا علی مدد


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۰/۱۴
شیخ عبدالزهرا وثوقی

نظرات  (۱۹)

۱۴ دی ۹۲ ، ۲۱:۲۷ کلبه شکار سنندج
وب زیبایی داری اگه به شکارو طبیعت گردی علاقه دارین یه سریم به من بزنین؟اگرم دوست دارین تبادل لینک کنیم؟؟؟
۱۴ دی ۹۲ ، ۲۱:۴۵ کبوتر بقیع
کاش کربلا...
۱۵ دی ۹۲ ، ۰۰:۰۷ ماه منیرطلبه
سلام
از همون پایان محرم دلتنگ محرم شدم
خیلی دلم میخواد سال دیگه باشم
ونذری رو که کردم بتونم انجام برسونم
ای کاش بشه
التماس دعا از همه محبین حسین وزینب ع
۱۵ دی ۹۲ ، ۰۸:۰۴ منتظرت خواهم ماند...
کربلاااا دلم تنگ اومده
شیشهء دلم ای خدا زیر سنگ ...
سلام
وبتون بسیارعالیست.
لینک شدید

فقط میشه بگید قالبتونو از چه سایتی گرفتید؟؟؟

پاسخ:
پاسخ: سلام
ممنونم ان شا الله مورد رضایت خدا باشه ...
یادم نیست :|
۱۶ دی ۹۲ ، ۰۷:۳۱ یه دانشجو
سلام انشاالله....
راستی تو پست قبلی تون نمیشه نظر گذاشت واسه همین اینجا نظر می ذارم ...خوب شد عنوانشو اعراب گذاری کردین چون یه جور ناخوری خونده بودمش... حاج آقا زیر دیپلم مطلب بذار... یا علی ... موفق و مؤید باشید
سلام الله
انشاالله
یا علی
۱۸ دی ۹۲ ، ۲۲:۲۳ خادم الشهدا
سلام دوست من ممنون ازحضورگرمت

موفق باشید

التماس دعا

درپناه حق
سلام
بوی پیراهن یوسف یعنی چی؟
اهنگهای دفاع مقدس اگه باعث گریه وناراحتی برای شهدا بشه اشکالی داره؟؟!!

پاسخ:
پاسخ:
سلام
اسم یکی از همین آهنگ های شهداییست .
اگر درش از الات موسیقی حرام ( مثل جاز ، گیتار ، تنبک ، نی ، عود و... ) استفاده نشده باشه و ریتمش از آهنگ های عرف حرامنباشه اشکالی نداره
سلام

پیدا کردم... تو پیوندهاتون گذاشته بود..



پاسخ:
پاسخ: سلام خدارو شکر ....
نوا تون هم خیلی زیبا بود ...
سلام

ببخشید گیتار و سنتور و....همه مراجع گفتن حرامه مطلقا؟؟!!
تو چیزای خوب اگه بکاربرده بشه؟

پاسخ:
پاسخ:
سنتور اگر غنا باهاش زده نشه شاید نه ... اما عالی الظاهر ( با توجه به اطلاعات تخصصی بنده ! ) گیتار چرا ...
مگر به عنوان دسته ی گلف ازش استفاده بشه !!
به هر حال من نمیتونم از روایات استثنائش کنم ...
۲۱ دی ۹۲ ، ۱۸:۳۲ مدرسه علمیه سیادت - مشهد مقدس
سلام محب اهل بیت
از طرف حوزه علمیه سیادت – مشهد مقدس خدمت میرسیم
لطفا پایگاه ما را لینک کرده و لوگو سایت را در وب خود قرار دهید
www.siyadat.com
www.talabejavan.ir
ادرس لوگو :
http://siyadat.com/wp-content/uploads/2014/01/لوگو.jpg
*** منتظر پاسخ شما هستیم ***
۲۴ دی ۹۲ ، ۱۰:۳۰ شیخ حسین
سلام

ی خبر خوب

طلبه امروزی بسته شد

پاسخ:
پاسخ:
سلام
طلبه نبود .... باور کن ! میشناسمش ... یه دانشجوی خل وضعه که تازه چند تا کتاب خونده !
سلام وببلاگ خیلی خوبی دارید
به ما هم سر بزنید
۲۷ دی ۹۲ ، ۰۷:۲۲ معبری به آسمان

سلام برادر التماس دعا
انشالله قسمت بشه بین الحرمینو ببینم.
خدایا من غرق گناهم می دونم...
حداقل مادرم بره کربلا یه عمره آرزوشه...

به ماهم سربزنید برادر

لحظه هاتون حسینی
۳۰ دی ۹۲ ، ۰۸:۲۹ عاشق ولایت
سلام. شما لینک شدید.من را هم لینک کنید.
۳۰ دی ۹۲ ، ۱۵:۱۹ فاطمه زهرا
سلام علیکم

ومتشکرم ازلطفی که درحق سادات داشتید...
برای ما دعاکنید
ان شاالله ازسادات حقیقی وواقعی باشیم.
التماس دعا
یاعلی

پاسخ:
پاسخ:
سلام ...بحمدالله از شیعیان امیر المومنینید و از سادات بزرگوار . تحت تاییدات حضرت بقیه الله محفوظ باشید
یا علی
جالب بود

پاسخ:
پاسخ:
سلام

موافقم !

"کربلا" به رفتن نیست
به شدن است
که اگر به رفتن بود!شــــــــمر هم "کربلایی " است!
(این جمله قصار برای پستی بود که مربوط به کربلا بود)
اللهم الرزقنی توفیق شهادت فی الکربلا..آمین
ملتمی دعا....یاحق

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی