طلبگی و هزار و یک ...

طلبگی و هزار و یک ...

بسم الله الرحمن الرحیم


×××××××××××××××××××
سرمایه محبت زهراست دین ما

ما دین خویش را به دو دنیا نمیدهیم
×××××××××××××××××××

طلبگی شغل نیست. رسالت است. مأموریت است. ادامه حرکت پیامبران الهی در طول تاریخ بشری است.

×××××××××××××××××××
غالب مطالب این تارنما قلم خود این حقیر هست و جریان کپی پیست به اینجا راهی ندارد .
×××××××××××××××××××
احتمالا به بزرگوارانی که آدرس نمیذارن جواب داده نخواهد شد .
×××××××××××××××××××
کلاً اعتقادی به تبادل لینک ندارم ؛ صلاح دونستید لینک کنید ، وبلاگ های فعال و ارزشی بدون تقاضای تبادل ، لینک خواهند شد .
×××××××××××××××××××
همسایه ی حضرت رضاییم ،هفته ای یک بار ، یک سلام به نیابت از مومنین و آشنایان سایبری هست ان شا الله.
×××××××××××××××××××
بحمد خدا روز ولادت حضرت جواد تو حرم امام مهربونی ها با یه طلبه سادات عهد یاری و یاوری بستیم و ولادت حضرت رضا رفتیم زیر یه سقف.

تنها امیدمان لبخند ‏‏صدیقه طاهره فاطمه زهرا ...
×××××××××××××××××××

عقیده دارم طلبگی جهاده ... اما همسر طلبه بودن جهاد اکبر است / خدا این کنیزای مخصوص حضرت زهرا را نصرت و تایید بفرماید .
بعضیاشون واقعاً از همه چیز زندگیشون ، از ارزوهای دنیویشون از حق و حقوقشون گذشتند تا خادمی سرباز امام زمان را کنند ... کثّرالله امثالهم /

×××××××××××××××××××


×××××××××××××××××××

چشم من و امر ولی ؛ جان من و سیّد علی /

بایگانی

ابنـــاءالزهـرا ... سلام الله علیها

چهارشنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۲، ۰۷:۰۵ ق.ظ
بسم الله الرحمن الرحیم

یه بحثی بود که ما مدتی دنبالش بودیم و الحمدلله نتایج خیلی خوب و عالی ای داشت ...

اونم از وقتی شروع شد  که پای این منبر و اون منبر  آروم آروم  با جایگاه حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها از بچه گی آشنا تر شدیم ...

روایات عجیب و دقیق و ظریفی در مبحث زهرا شناسی داریم ....


امام حسن عسگری علیه السلام می فرمایند :

نَحْنُ حُجَجُ اللّه‏ِ عَلى خَلْقِهِ وَ فاطمةُ حُجةٌ عَلیَنا.

ما حجّت‏ها و برگزیدگان خدا بر آفریدگانش میباشیم، و فاطمه، حجّت راستین و پُرشکوه خدا بر ما مى‏باشد. (تفسیر أطیب البیان/ ج 13/ ص 236. مترجم.)


که گاها به مراتب جایگاه حضرت فاطمه سلام الله علیها رو یک مقام کاملا خاص و مخصوص معرفی میکنه

خلاصه ... همیشه ما به حال سادات غبطه میخوردیم ... که خوش به حالشون اینا بچه های حضرت زهرا هستند و محرم خانومن ... یکی از ارزو های انگار دست نیافتنی مون این بود که ما هم یه نسبتی با مادر سادات داشته باشیم ..

شنیدی  سعید حدادیان توی اون مداحی معروفش (یاد امام  شهدا !) میخونه  (  ..   دعوا سر سربند یا فاطمه بود ... )   اون اوائل که میرفتیم مسجد و تو مراسما خادمی میکردیم واسمو بازو بند آورده بودن .. رو هرکدومش اسم یکی از اهل بیت علیهم السلام بود .

من به اصرار (خادم الزهرا) رو گرفتم ... اون موقع هم یادمه سرش دعوا بود ...!

نشون به این نشون که دیگه پسش ندادم ...   رفتم هزینشو حساب کنم که برا خودم برش دارم .. البته هدیه دادنش بهم .. همیشه تو خونه میبستمش به بازوم و تو اینه خودمو نگاه میکردم ...

میگفتم یعنی میشه واقعا یه روزی خادم حقیقی حضرت بشم ..   میشه ...؟؟ هنوزم دارمش!

این بود تا اینکه یه روز یکی از بچه های مسجد تعریف میکرد ایت الله بهجت فرمودند : هر شیعه و محب حضرت فاطمه سلام الله علیها میتونه به حضرتش ( مـــادر  ) خطاب کنه ....

این حرف واسه من خیلی ارزش داشت خصوصا که اسم مادرم هم زهرا بود ... !!

که مادرم هم به فدای مادرم ...

خلاصه اینکه میتونستم یک نسبت مادر و فرزندی بین خودم و حضرت مادر فرض کنم یک باب نو و جدیدی تو زندگیم باز کرد ..

اما به همینجا ختم نشد !!!   من تازه در عنفوان جوانی بودم !!!    بلاخره وقت ازدواج میرسه دیگه ...

یک فکر خیـــلی ناب به ذهنم رسید..   اگر با یک سیده ازدواج می کردم من محرم به حضرت زهرا میشدم و خلاصه قوم و خویش می شدیم ..

الحمدلله گذشت و ما دوماد بی بی فاطمه زهرا مادر سادات شدیم ... خدارو شکر !

بماند که این اواسط اسمم شد عبد الزهرا ...الحمدلله ...

این بود ، تا یک روز که سر کلاس درس نشسته بودیم حضرت استاد اقای سیادت حفظه الله تعالی یک بحثی رو مطرح کردنو از همه ی اینها جالب تر بود !

اونم اینکه بعضا علما نظیر مرحوم ایت الله بهجت و ایت الله میلانی رحمهم الله تعالی یک نظریه ای دارن و خیلی هم محکم پاش وایسادن !

صحبت اینه :

بیش از 98% شیعیان ایران فرزندان خونی رسول الله هستند و ابــناء الزهــراء

اولش واسه ما قبولش خیلی سخت بود ...  عجیبه نه ؟!

ببینید کافیه بین جد در اندر جد شما فقط یک بی بی سادات بوده باشه !  که تا همین الان هرچی اولاد و ذریه بعد اون به دنیا اومده باشن و از این به بعد همه اولاد پیغمبر صلوه الله علیه و علی آله الطیبین ،باشند !!

شما دیگه اون همه ساداتی که سیادتشونو به خاطر مسائل اون روز مخفی میکردند رو اصلا فاکتور بگیرید ...

نکته مهم توی این قضیه رشد تصاعدی وحشتناک زیاد این تکثیر هست ..

وقتی من اینو شنیدم خودم رفتم دنبالش ... کاشف به عمل اومد که مادر بزرگه پدر بزرگم ،  یک سیده بزرگوار و با کمالاتی بوده ... حالا پدر بزرگ من ... برادراش و خواهراش .. بچه های اینها .. خاله های من دایی های من ، مادرم ، من  پسر خاله ها و دختر خاله هام و پسر دایی ها و دختر دایی هام .. داداشم بچه های ما ... واین همینطور گسترش پیدا میکنه ... همه فرزندان حضرت فاطمه اند و محرم به خانم ! و این فقط از یک مادر بزرگ سادات بوده !!

این فقط طرف مادری بود! از طرف پدری هم همینطوره ... فرقی نداره . به هر حال ما با تحقیقی که کردیم کل فامیلمون اولاد رسول الله شدن و محرم حضرت زهرا ...

پس تو هم بخوان خیر کثیر را با من ...


بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّا أَعْطَیْنَاکَ الْکَوْثَرَ  * فَصَلِّ لِرَبِّکَ وَانْحَرْ * إِنَّ شَانِئَکَ هُوَ الْأَبْتَرُ

صدق الله العلی العظیم ...

تا کور شود هر آنکه نتواند دید ...


برادر گلم ... خواهر گلم ... قدر خودتونو بدونیــد ....   پدر و مادرهای ما واسه ی سعادت و عاقبت بخیری من و تو شهید شدند ... سیدتنا ... امنا فاطمه ی زهرا واسه من و تو بوده که شهیده شدن ...

قلب حضرت زهرا رو شاد کنیم ...

ب امید لبخندش ...  یا علی


پ . ن * یک روزی عده ای نامرد و پَست قلب رسول الله رو با فرومایگی شان بدرد آوردند ... که تورا پسری نیست تا ادامه ای داشته باشی ...    خدا جوابشان را داد که (( ان شانئک هو الابتر ))  ... خدا به رسول الله کوثر داد ... خیر کثیر داد ... دختری داد از جنس نوور  ، انسیه الحوراءی که از نسلش بزرگان و علما و رشیدانی به وجود آمدند که تا امروز علم دین به دستشان بر فراز بوده ...


پ . ن * امام صادق می فرماید: ولایتی لعلی بن أبی طالب أحبّ إلیّ من ولادتی منه، لأنّ ولایتی له فرض وولادتی منه فضل .

ولایت علی بن أبی طالب (علیه السلام)برای من محبوب‌تر از این است که او مرا به دنیا آورده است

چرا که قبول ولایت او برای من واجب و فرزند او بودن امتیاز است .

بحار الأنوار ، ج29 ، ص299

پس نسبی که از ما به امیر المومنین علی علیه السلام میرسه  فضل و ارزشه! و برا همینه که ما به سادات ارادت داریم ...که قطعا ولایت محبوب تره ...

یاعلی مدد

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۱۳
شیخ عبدالزهرا وثوقی

سادات بنی الزهرا

نظرات  (۴۸)

۱۳ شهریور ۹۲ ، ۰۷:۰۷ کشکول بجستان
سلام علیکم طلبگی و هزار چی؟؟؟؟؟

پاسخ:
پاسخ:
سلام و رحت خدا بر شما ...
طلبگی و هزار و یک خوشی ناراحتی سختی شیرینی عشق طعنه لذت فشار زیبایی محبت و هزارو یک ....
۱۳ شهریور ۹۲ ، ۰۷:۳۳ یار شیخ عبدالزهرا(یار طلبگی و هزار و یک.
سلام علیکم و الرحمه
آقایی ما کلی ارادت داریم به شما


پاسخ:
پاسخ: سلام سیده خانوم ما
چاکر سادات هم هستیم علویّه خانم
تنم لرزید ! ...
یعنی واقعا میشه ؟!...
باید جستجو کنم اجدادم رو ...
اگه منم که جزء دو درصد باقی مونده ی بی نسبتم ....

پاسخ:
پاسخ: نظر مرحوم ایت الله میلانی که غریب به اتفاق شیعیان بوده ... اون دو درصدشم واسه احتیاطه !!

همین که حب امیر المومنین و حضرت زهرا رو تو سینتون دارید بسه که جزءشون باشید
سلام:
وب بسیار اموزنده ای دارید .استفاده کردم
خوشحال میشم نظرتون رو راجع به وبم بدونم.البته اگه محبت کنید.
در پناه ایزد منان.
صلواتی که فضیلت بسیار برای آن نقل شده


روایت است که هر که سه مرتبه در بامداد و سه مرتبه در آخر روز آن صلوات را بخواند، گناهانش آمرزیده شود و شادی او همیشه باشد و دعایش مستجاب گردد، روزیش فراخ شود و بر دشمن غلبه یابد و در بهشت از رفیقان محمد(ص) باشد.


اَللّهُمَّ یا اَجْوَدَ مَنْ اَعْطای وَ یا خَیْرَ مَنْ سُئِلَ وَ یا اَرْحَمَ مَنِ سْتَرْحِمَ اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ فِی الْأوَّلینَ وَ صَلِ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِه فِی الْاخِرینَ وَ صَلِ عَلی مُحَمَّدٍ وَ الِهِ فِی الْمَلاَءِ الْأعْلی وَ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ الِهِ فِی الْمُرْسَلینَ اَللّهُمَّ اَعْطِ مُحمَّدٍ وَ الَهُ الْوَسیلَهَ وَ الْفَضیلَهَ وَالشَّرَفَ وَالرَّفْعَهَ وَالدَّرَجَهَ الْکَبیرَهَ اَللّهُمَّ اِنّی امَنْتُ بَمُحَمَّدٍ صَلَّی اللهُ عَلَیْهِ وَ الِهِ وَ لَمْ اَرَهُ فَلا تَحْرِمَنی فی الْقیمَهِ رُؤْیَتَهُ وَرْزُقْنی صُحْبَتَهُ وَ تَوَفَّنی عَلی مِلَّتِهِ وَاسْقِنی مِنْ حَوْضِهِ مَشْرَباً رَوِیّاً سائِغاً هَنیئاً لا اَظْمَأُ بَعْدَهُ اَبَداً اِنَّکَ عَلی کُلِ شَیءٍ قَدیرُ اَللّهمَّ اِنّی امَنْتُ بِمُحَمَّدٍ صَلَّی اللهُ عَلَیْهِ وَ آلِهِ وَ لَمْ اَرَهُ فَعَرَّفْنی فِی الْجِنانِ وَجْهَهُ اَللّهُمَّ بَلَّغْ مُحَمَّداً صَلَّی اللهُ عَلَیْهِ وَ الِهِ مِنی تَحِیَّهً کَثیرَهً وَ سَلاماً
۱۴ شهریور ۹۲ ، ۰۴:۰۳ یک شیعه با سلاح قلم
مبحث جالبی بود. هرچند من خیلی اعتقادی به لزوم وجود نسبت خونی بین ما و اهل بیت ندارم.. به نظر من جایگاه یه محب واقعی به مراتب بالاتر از شخصیه که نواده خانوم حساب میشه...

پاسخ:
پاسخ:
سلام .
بله ... جالب بود و خوش حال کننده ...
هیچ کس اعتقاد به لزوم نسبت خونی نداره ... حضرت فرمودند شیعتنا خلقوا من فاضل طینتنا .... ما عقیده داریم همه مومنین و شیعیان محرم به اهل بیت هستند ...
اما قطعا ... لا شک و لا تردید اصل و نسب هم مفید فائده هست به اندازه ی خودش

بزارید قشنگ تر بهتون بگم ... امام صادق اصلا قضیه رو روشن کردند...
امام صادق می فرماید: ولایتی لعلی بن أبی طالب أحبّ إلیّ من ولادتی منه، لأنّ ولایتی له فرض وولادتی منه فضل .

ولایت علی بن أبی طالب (علیه السلام)برای من محبوب‌تر از این است که او مرا به دنیا آورده است

چرا که قبول ولایت او برای من واجب و فرزند او بودن امتیاز است .

بحار الأنوار ، ج29 ، ص299


پس نسب خونی فضل و ارزشه و برا همینه که ما به سادات ارادت داریم ...
یا علی
مادر بزرگ بابام رو دیدم

خدمت هم به ایشان کرده ام....

سادات بودند.....

اون اوائل دبیرستان روی کتاب دفترام می نوشتم سیده .........اسم و فامیل هم می نوشتم....خیلی دوست داشتم واقعی واقعی سیده باشم

الان دخترم خیلی به سادات غبطه می خورد میگوید چرا من سیده نیستم؟

می گم برو از بابات بپرس

نظر آیت الله بهجت دلمان را شاد کرد

تشکر از اینکه نشر دادید
۱۴ شهریور ۹۲ ، ۰۸:۲۷ عبد غلامین الزهرا سلام الله علیهم
سلام بر داماد عزیز
اولا تو نظر پست قبلی گفتین من خیلی عزیم و ... که چی؟ که دعوتتون کنم اصفهان؟ کی اونم من؟ واقعا یک اصفهانی اینکار را می کنه؟

ثانیا در مورد این پست عرض کنم دوران مجردی اواخر زیاد می رفتم قم ( پنج شنبه شب مغازه را می بستم می رفتم سر جاده و دو نیمه شب می رسیدم حرم تا فردا عصر ) شب جمعه ها چند بار آقا علی بهجت را دیدم بالا سر قبر پدرشون بودن
یکی از حرفایی که خودشون شنیدم زدن همونجا این بود که تاحالا چند نفر خواب آیت الله بهجت را دیدن ولی عمامه سیاه داشتند!! اینا بدون واسطه شنیدم (بیچاره هر شب جمعه که منا می دید مخشا به کار می گرفتم از اون همه سوال )

ثالثا گویا ( مطمئن نیستم ) طبق نظریه برخی سیادت از مادری هم منتقل میشود نه فقط پدری کما اینکه از خود بی بی سلام الله علیها ارواحنا فداها هم منتقل شد
لذا اگر بیست نسل قبل شما از اجداد پدری ولو یک زن سیده بوده اون بنا به نظریه فوق سیادتش به پسرش که بشه جد بیستم شما هم منتقل شده ولی عوام به اون جد بیستم شما سید نمی گفتن و لذا شما خبر ندارید
یا حتی اگر جد بیستم مادر شما یک مادر سید بوده باشه به همین شکل که گفتم مادر شما سیده هستند و لذا شما هم سید هستید!!!!
این احتمال سید بودن خیلی خیلی خیلی زیاده

مثلا برای خود من اتفاق جالبی افتاد : مادر یکی از دوستام که مادرشون سید بود ....................احتمال قوی رفت که شاید منم سید باشم ولی رفتم دنبالش گفتن باید تا 5 جد پدری را بلد باشی تا بشه فهمید سید هستیم یا نه شما کسیا سراغ دارین تو مشهد بتونه اینا تشخیص بده؟

پاسخ:
پاسخ:
سلام اخوی ... ارادت و عشق الله بین دو شیعه امیر المومنین بود ....
بله ...دعوتمون کنید میایم ! البته ما تو دستگرد و اونورا اشنا داریما!
بله نظر مرحوم ایت الله بهجت و عده ای از علما بر اینه که سیادت از مادر هم منتقل میشه و فقط احتیاطا اون احکام خمس واسشون جاری نمیشه ...
با این احتساب یک تصاعد وحشتناک زیادی به وجود میاد که با جرات میشه گفت اکثر شیعیان ایران فرزندان رسول الله اند

توی مشهد .... ایت الله حجت هاشمی هستند که جواب نمیدن ... اما قم آقای مرعشی نجفی ظاهرا از عهده شون بر می آد !

سلام
خیلی ممنونم که وقت گذاشتید و این پست رو نوشتید
وقتی آیت الله بهجت فرمودند که سادات مادری, جزء ذریه پیامبر هستند , دیگه حرفی توش نیست
انشاالله این دنیا و خصوصا آخرت, جد بزرگوارمون رسول الله از ما و نسل ما راضی باشند و در آخرت ما رو جزء نوادگانشون قبول کنند و به خدمتشون مشرف بشیم,البته زیر سایه لطف و نگاه الله
که حتی بهترین جای بهشت بدون نگاه لطف و لبخند رضایت خدای مهربون, هیچ ارزشی نداره
اجرتون با مادر سادات
انشاالله موفق باشید

پاسخ:
پاسخ: سلام بر شما.
بله ... حتی اگر بحث سیادت هم کلا ازش صرف نطر کنیم بحث نسل و ذریه ای و فرزندی باز هم علی ای حال ثابته .

دعای شما = آزرو و آمال ما ...

وظیفه ی طلبگی ما بود ... خواهش میشه !
یا رسول الله
سلام
خیلی مطلب جالبی بود
والا اگه من بخوام جست جو کنم خیلی بخوام برگردم عقب میرسم به پدر بزرگای مادر و پدرم . از قبلی ها دیگه خبری ندارم.
ولی خیلی مطلب جالبی بود
یا علی...
اجازه می دهی امشب بخوانمت مادر...
میلاد حضرت معصومه کریمه اهل بیت و ستاره پر فروغ ایران زمین را به شما تبریک عرض میکنیم.
سلام ممنون از مطلب زیبا و جامعتون همسگری . خودم همیشه آرزوم بود که سید باشم حیف که نشد ولی به سادات به شخصه ارادت خاصی دارم . شما دعا کنین که خدا یه همسر سید نصیبم کنه تا بتونم به فرزند حضرت زهرا (س) خدمت کنم . خدا شما رو برای هم حفظ کنه . به بانو سلام برسونین . التماس دعا
۱۶ شهریور ۹۲ ، ۱۳:۴۴ خانم حاج آقا
سلام مدتی است که وبلاگ شما و همسرتان را میخوانم.
طعم شیرین زندگی طلبگی گوارایتان.
قبلا با نام زن حاجی برایتان پیام گذاشته بودم.
با افتخار لینک شدید.یا علی(ع)
با نسیم گل معطر شد فضا
از وجود فاطمه اخت الرضا

دخت معصومی و خود معصومه ای
در جوار تو عجب دارد صفا

ما به درگاه تو رو آورده ایم
تو شفیعی بهر ما اشفعی لنا

مهر تو بر سینه ام گشته اجین
کی دلم گردد ز مهر تو جدا

چشم امید من و احسان تو
از کرم بنما روا حاجات ما
سلام
من حمیدم
17 سالمه و سوم دبیرستان
میخوام انشاالله امسال تو آزمون حوزه علمیه شرکت کنم
میشه یه توضیحی راجع به اولین کتابهایی که باید تو حوزه بخونیم بدین و اسمشون رو بگین؟
سلام حاج آقا...
متشکرم،شما هم با افتخار از طرف خواهر طلبتون لینک شدید...
سلام.منم یه طلبه-دانشجو هستم گه چند روزه از طریق وب یکی از دوستان با وب خانومتون آشنا شدم.خییییلی واسم جالب بود و دیشب تا پاسی از شب اونجا پرسه میزدم اما سرفرصت واسشون کامنت میذارم وسوالاموازشون میپرسم!!!!!!!!! دیشب با وب شما آشنا شدم و الان اومدم بهتون سر بزنم که این پستتون میخکوبم کرد!منم به واسطه ی مادرم وصل میشم به خانوم!!!اما همیشه خجالت میکشم ایشونو مادر خطاب کنم.خیلی واسم سنگینه!کلا فضاش واسم سنگینه اما با عمه جونم خانوم حضرت معصومه(سلام الله علیها)بروبیا و سر و سرّی دارم...
خلاصه اینکه برادر من،دعاکنید ما هم راه بدن و مثل شما خونه زادشون بشیم...
یاعلی
تاظهور

پاسخ:
پاسخ: سلام .
خیلی عالی . موجب خوشحالیست !
خیلی خوش تشریف آوردید .. الحمدلله .. پس شما هم ذریه ی حضرت زهرائید ...
ماکه دوماد خانم هم هستیم ... میگن دوماد از بچه ادم هم شیرین تره !!!

ان شا الله عاقبت بخیر شید
سلام گرامی
من شمارو لینک کردم، دوست داشتید منو لینک کنید
ممنون...
سلام آقا شیخ وثوقی
تو بحث مهریه جواب منو ندادید من هنوز منتظر جوابم؟
سلام
خیلی بدبختی و بیچارگی می خواد که شهدا تو رو دوست نداشته باشن . خیلی دلم گرفته . قرار بود فردا برم خادمی شهدای غرب اما نشد ، یعنی اونا نخواستن . نمی دونم چرا باهام این کارو کردن . منی که این همه دلم پر میزنه براشون . این خیلی بی معرفتیه که اونا محلم نزاشتن . دلم شکست از دستشون اما نمی تونم کاری بکنم . اشکام امانم نمی دن دارم دیوونه میشم به چه دردی میخوره آدم وقتی نتونه برا شهدا خادمی کنه . حال و روزم خراب خرابه . شما بگید چیکار کنم
چطوری آروم بشم ؟

پاسخ:
پاسخ:
سلام ... چطوری آروم شید ؟!!
شهدا از شما یه چیز خواستند ... حیاء و عفت و حجاب ....
فاطمه باور و فاطمه یاور باشید .. پای دین واستید ... غیریتی ... فردا متاهلیتون هم بعده خدا همه ی دنیاتون شوهرتون باشه ... ( ولو اینکه بد اخلاق نباشه ... ) من قول میدم جاتون تو بهشت میشه ... ان شا الله
یا علی
۱۹ شهریور ۹۲ ، ۱۲:۰۷ طلبه امروزی
سلام
حجاب واجب است یا مستحب ؟ آیا واجب بودن حجاب به صورت مطلق و همیشگی است یا اینکه مقید است به شرایطی ؟
در این مقاله (حجاب اختیاری- قسمت دوم) به این سوال جواب داده شده است . منتظر هستیم .
سلام حاج اقا احوالات شریف ؟به امید خدا ان شاا... راهی کربلا هستین اومدم بگم حتما مارو هم خیلی دعا کنید که محتاج هستیم.التماس دعای فرج یا علی

پاسخ:
پاسخ: سلام ....
خوبیم ... تووووپ! البته بستگی داری حال خوشو چی تفسیر کنید!

ان شا الله زنده باشم چشم .
یا علی
سلام علیکم
خسته نباشین
یه سوال
الان بهترین حوزه علمیه ؛ کدومه؟

پاسخ:
پاسخ:
سلام علیکم و رحمه الله ...
خسـته ؟!! اون دشمنه ! که خستست .

کجا ؟ کودوم شهر ؟ از چه لحاظ؟!!!
سلام
خیلی خوشحال شدم. من هم از فاطمیه به این ور عاشقشون شدم. و به تبعش عاشق چادرشون.
یاعلی

پاسخ:
پاسخ:
سلام ..
عشقتان هنئا لکم ...
فاطمی باشید
یا علی
۱۹ شهریور ۹۲ ، ۲۱:۳۰ بهشت جوانان..
سلام بزرگوار...خداقوت!
منم مثل خودت طلبه ام و تازه یه وبلاگ راه انداختم
از مطلب جالبی هم که نوشتی استفاده کردم...
به منم سر بزن برادر خوشحال میشم
من با افتخار شما رو لینک کردم شماهم منو لینک کن اسم وبلاگم بره کنار وب اون طلبه های بزرگوار دیگه باشه؟!!
دل شکستن که تو کارت نیست ان شاءالله!
منتظرتم...
با مطلبی جانسوز باعنوان مظلومیت امام زمان(عج) از زبان آیت الله بهجت(ره) در خدمتم

پاسخ:
پاسخ: سلام داداشی!
خدا قوت خودت !! دمت گرم .... ( یکی از رفقا میگفت دمت بوووق تریـــلی !!)
اگه قول بدی صبر کنی یه روز از همین روزا هم لینکتون میکنم !
یا علی
بااین پستتون خیلی گریه کردم
این سوال همیشه بامن بود که چرا من از اولاد حضرت زهرا(س) نیستم و همیشه دوست داشتم سید باشم همیشه باخودم میگفتم شاید یکی از گذشتگانم سید بوده و به خاطر مسائل همون زمان نتونسته بگه
باخودم همیشه درگیری داشتم تا اینکه امروز صبح پست این شما رو خوندم

+خدادلتون رو شاد کنه که دلمو شاد کردید
+خدابرعلو درجات آیه الله بهجت و همه بزرگان و علمای رفته بیافزاید

پاسخ:
پاسخ:
سلام بر شما شیعه و محب خوب حضرت زهرا سلام الله علیها .

+ ممنون از دعاتون ... خیلی خوشحال شدم که خوشحال شدید!
+ خیلی از همین علما خونشونو دادن ... شهید شدن تا اسم سید و نسل حضرت زهرا بین شیعیان زنده بمونه ... رحمهم الله ... نورالله مرقدهم ...
سلام همسنگری
با پست بهشت در خدمتتونم .
التماس دعا

پاسخ:
پاسخ:
سلام تخریب چی ..!
میرسسیم خدمتتون
یا علی مدد
۲۰ شهریور ۹۲ ، ۱۷:۵۲ عبد غلامین الزهرا سلام الله علیهم
سلام مجدد
دعوت نمی خواد داماد منزل خودت هست بی تعارف
اگر شما و عیالات متحده! از سبک جلوس ما مانند بقیه که کدورت به دل گرفتند به دل نمی گیرید منزل شماست

دعایمان کن داماد

پاسخ:
پاسخ:
و علیکم السلام اخی الصدیق المکرم ... قلبی لدیکم یا شیعه علی بن ابی طالب!

نحن ایضا نجری سبککم، ای فی الاصل ؛ سنت رسول الله و امره ، فی مجالسنا ..

الله یحفظکم اخی السدید
یا علی
سلام ممنون از حضورتون حاج آقا . دارین میرین کربلا ؟؟؟ واقعا خوش به سعادتتون . برا منم دعا کنینا باشه ؟؟؟
ان شاا... ماشاا... که خوبید به قول خودتون توووپ.چرا که کسی اقاش دعوتش کنه توووپ میشه دیگه مگه نه؟خوش به سعادتتون .من که از الان برا دین اقا دلهره دارم و تودلم غوغاست چه برسه به شما که میخواید برید جایی که از بچگی فقط اسمش رو شنیدیم.در پناه حضرت حق باشید برادر عزیز
سلام
با "عٍقابٍ سبک شمردن نماز" در خدمتم...
سری بزنید
سلام دوباره
مثلا الان تا اسم دانشگاه خوب میاد
دانشگاه شریف و دانشگاه تهران میاد تو ذهن آدم
مظورم از بهترین حوزه علمیه ؛ بهترین حوزه علمیه ایران بود نه یه شهر خاص
الان دقیقا سوالم اینه:
" بهترین حوزه علمیه برای تحصیل کدوم حوزه است؟ "
سلام علیکم
خسته نباشین
همسنگرگرامی
به ماهم سری بزنید
۲۱ شهریور ۹۲ ، ۱۷:۰۶ یه کم حرف دل
«و از مردم [ به نِخوت ] رُخ بر متاب . و در زمین ، خرامان راه مرو ، [چرا که ]خداوند خودپسندِ لافزن را دوست نمى‏دارد . و در راه‏رفتنِ خود ، میانه‏رو باش، و صدایت را آهسته ساز، که بدترینِ آوازها بانگ خران است» .
الاختصاص عن الأوزاعیّ ـ فیما قالَ لُقمانُ علیه السلام لاِبنِهِ ـ
سلام
چند روزی میشه میام وب شما
وبلاگ خوبیه
به ما هم سر بزنین
یا علی ...
۲۴ شهریور ۹۲ ، ۱۴:۰۷ عبد غلامین الزهرا سلام الله علیهم
به به
بسیار عالی خیلی حض بردم از رسوم شما

التماس دعا در روز ولادت ارباب
۲۵ شهریور ۹۲ ، ۱۶:۱۲ بهشت جوانان..
سلام داداش
یه شعر سرودم!!!
کو بیاین ببینین!
عیدتون مبارک...
۲۷ شهریور ۹۲ ، ۱۹:۱۰ بهشت جوانان...
سلام رفیق!
بروزم ...تشریف بیارید به زبون خوش!!!
مارو بلینک دیگه
۲۸ شهریور ۹۲ ، ۱۳:۳۶ یه کم حرف دل
روایات متعددی از پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله نقل شده است که حضرت دستور داده‌اند که صلوات بر من را به همراه صلوات بر خاندانم کامل کنید، و صلواتی که بدون درود بر خاندانم باشد ابتر و ناقص است، بلکه در برخی روایات تارک صلوات بر آل پیامبر صلی الله علیه و آله را دور شده از بهشت و ظالم به حق ایشان شمرده‌اند، در اینجا به سه نمونه از این روایات اشاره می‌کنیم:

1: صلوات ناقص و بدون دنباله:

پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله فرمودند:

صلوات ناقص و بدون دنباله بر من نفرستید. اصحاب پرسیدند: صلوات ناقص و بدون دنباله چیست؟ پیامبر صلّی الله علیه و اله فرمودند: نگویید" اَلَّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ" و سکوت کنید؛ بلکه بگویید: " الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ ".

2: بوی بهشت به مشامش نمی‌رسد:

پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله فرمودند:

هر کسی که بر من صلوات بفرستد و بر خاندانم صلوات نفرستد، بوی بهشت را که از فاصله پانصد ساله به مشام می‌رسد را استشمام نمی‌کند‌‌.

3: ضلم به اهل بیت علیهم السلام:

حضرت صادق علیه السلام فرمودند:

پدرم- حضرت باقر علیه السلام- شنید که مردی پرده کعبه را گرفته و می‌گوید: "اللَّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ" پدرم به او فرمود: ای بنده خدا، صلواتت را ناقص ننما و به ما اهل بیت ظلم نکن؛ هنگام فرستادن صلوات بگو: "الَّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ أهلِ بِیتِهِ".
۳۱ شهریور ۹۲ ، ۲۰:۰۸ بهــــــشت جـــــــوانان...
سلام
بروزم!
بیا طرف ما
۰۲ مهر ۹۲ ، ۱۱:۵۹ ✿یـاسِ ڪَبـــوנ ✿
التمـــــــــــــاس دعــــــــا
یا زهرا(س)
حاج آقا سلام علیکم! چند وقتی هست نویسنده خاموش وبتون هستم و البته ناقل تمام نکاتی که از اون آموختم. بنده هم مفتخر به فرزندی حضرت مادر، بانو فاطمه زهرا- سلام الله علیها- هستم. راجع به این پستتون یه مطلب داشتم که حیفم اومد نگم. با وجود اینکه نام سیده رومه و اونم طباطبایی، اما حضرت مادر رو نمی شناختم، اصلاً نمی شناختم. تا حدود دو سال پیش که خود ایشون دستم رو گرفتند و از وسط منجلابی که نزدیک بود توش غرق شم بیرون کشیدن. خود خودشون، با یک خواب. از اون موقع شیفتشون شدم. خیلی زیاد. اطوری که دیگه الان اگه نگم ساعتی ولی روزی نیست که به یادشون نباشم. امیدوارم تو قیامت هم همینطوری به دادم برسن.نمی دونم اگه اون خواب نمیدیم الان به سر خودم و خوانوادم و اقوامم چی اومده بود. یا فاطمه الزهرا مادر جان ممنونتم به خاطر این همه لطفت به یکی از فرزندان خطاکارت.
۰۸ آبان ۹۲ ، ۱۶:۵۸ یتیم امام زمان
سلام مادرمون حضرت زهرا -س- من خانم پاکی را بهم رساند و شما دعا کنید که بتوانیم با هم ازدواج کنیم ما هم حضرت را مادر خطاب میکنیم
۰۸ آبان ۹۲ ، ۱۷:۰۸ یتیم امام زمان
راستی من قسمتی از مطلب را استفاده میکنم راضی باشید
سلام
بابا ألکی خودتونو دلخوش نکنید!
ولی بخاطر خدمتتون به علویه سادات، إن شاءالله مادر جانمان هواتونو دارند...



پاسخ:
پاسخ: سلام سیدنا العزیز

خاک پای ساداتیم ..
یا علی
۰۶ تیر ۹۳ ، ۲۲:۲۹ خراب سادات
سلام خسته نباشی منم عین خودت طلبه ام البته ن به باصفایی شما همین طور محب حضرت زهرا هم هسم البته ن ب عیار شمار از قضا ماهم دنبال شریک زندگی سادات میچرخیم ب شدت اگه گزینه ای معرفی کنید ممنون میشم....
ومن الله توفیق
والسلام و صلوات علی فاطمه....

پاسخ:
پاسخ:
سلام ..
رزقنا الله و ایاکم !
سلام
خیلی زیبا بود
خیلی
اشکمون دراومد
راستی از عکس آخریتون خیلی خوشم نیومد
نمی دونم چرا ؟
منم مامان بزرگم سیده بودن و در قید حیات
براشون دعاکنید
یاعلی
پاسخ:
سلام علیکم و رحمة الله
ممنونم

پس شما هم دختر حضرت زهرایید و رسول الله و پدربزرگتون امیرالمومنین اند !

عاقبت بخیر شید
یا علی مدد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی